vineri, 26 decembrie 2008

Informaţia şi luarea deciziilor

În urma cu un an şi ceva am fost rugat de un cetăţean străin ce vizionase filmuleţul "Am intrat în Europa?" (o să zic şi despre acela) să-i fac ceva similar numai că mai serios pentru a-l folosi în deschiderea dizertaţiei pe care o avea de susţinut la locul său de muncă.
Aşa s-a născut mini-documentarul "Information and decision making".
Tehnic vorbind filmuleţul nu este nici pe departe o capodoperă însă mesajul psihologic pe care a reuşit să-l transmită a făcut din "Information and decision making" un documentar folosit în mai multe circumstanţe decât dizertaţia de la locul de muncă al celui care l-a comandat.
Imaginile par aleatorii însă odată pătrunşi în atmosfera pe care am vrut să o creez ele vor începe să aibă sens. Am folosit imagini din municipiul Iaşi, fragmente din filmul "Am intrat în Europa?" (pentru a demonstra că acelaşi lucru pus în două contexte diferite poate însemna două lucruri diferite) dar şi imagini de altă factură precum şi imagini cu tematică "Matrix".
Vă doresc vizionare plăcută şi aştept comentariile dumneavoastră vizavi de mesajul acestui mini-documentar.
Deşi lingvistic vorbind cuvintele nu sunt atât de dificile m-am chinuit şi am adăugat o pseudo-subtitrare astfel încât să nu existe posibilitatea ca fragmente din mesajul dorit spre transmitere să fie pierdut.
Aşadar, Information and decision making:

3 comentarii:

  1. unsurpassable...nu unbeatable...prea dramatic...si prea 073.ro ... a...movie maker e depasit...daca tot vrei tranzitii...fade-urile sunt cele mai bune...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt în măsură să încerc o analiză a muncii tale, dar pot să spun că sunt extrem de încântată. De foarte multă vreme nu am mai vizionat un material atât de bine realizat. Pur şi simplu totul se leagă şi e cât se poate de....fluid. Şi de plauzibil! Nu mă mir că a avut un aşa de puternic impact psihologic. Absolut deloc!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa nu fiu subiectiva avand in vedere ca te si cunosc personal si stiu ce si cat poti , deci da - ideea e buna...pot sa zic ca celalalt filmulet a avut un efect mai mare asupra-mi dar cele 2 se leaga mai mult sau mai putin.

    P.S. nici eu nu stiu ce inseamna 073.ro :-"
    hai pupici pletosi :*

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails