luni, 8 decembrie 2008

Salutare

Bună seara stimaţi bloggeraşi,

De multă vreme cochetez cu ideea de a avea un blog însă niciodată nu am găsit timpul necesar pentru a administra o astfel de resursă şi nici măcar de a-mi crea un cont.
Iată că astăzi la ora 00:00, ca urmare a unui mass de la Sică, am decis să intru şi eu în această lume în care sper să-mi găsesc locul.
În acest blog îmi doresc să tratez probleme de interes public (naţional şi local) folosindu-mă de informaţii concrete dar şi de propriile-mi interpretări.
Începând cu data 10 decembrie 2008 (cel mai târziu cu putinţă) îmi voi începe treaba în reflexia ce doresc să o împărtăşesc tuturor.
Aşadar, acestea fiind spuse, sper să pot coexista în această lume virtuală şi să auzim de bine pe viitor.

Lucian Vâlsan.

3 comentarii:

  1. Bine ai venit. Asteptam interpretarile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, tinere!
    Am citit comentariile tale de pe acest nou blog vizualizat de mine si chiar sunt de acord cu opiniile emise.
    Sunt profesor si sunt de acord cu ceea ce ai scris tu, desi or sa se mire unii. Si nu am nici 22 si nici 42 de ani, am 52, dar conteaza spiritul si capacitatea de a vedea in elev un partener de discutii care poate sa se imbogateasca spiritual de la cei maturi, care, la randul lor, isi pot mentine tonusul tineresc si sa traiasca in pas cu actualitatea. Totul e sa stii sa te apropii de elevi, sa nu-i "ametesti" cu vorbe de prisos, sa fii foarte bine pregatit pentru a putea raspunde tuturor intrebarilor puse de ei, altfel spus, sa-ti arati talentul de pedagog fara sa faci caz de el.
    Astept cu interes urmatoarele tale postari.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails