sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Tot din Galaţi: Concentraţi în metropole

Spuneam eu într-un articol precedent că societatea a ajuns apatică şi monotonă şi că libertatea e un concept şi nu o realitate.
Ei bine, navigând plictisit în aşteptarea orei 19:00 printr-un forum privat am găsit un filmuleţ pe această temă. Stilizările sunt slabe însă esenţa mesajului e foarte bună. Urmăriţi-l şi spuneţi-mi ce credeţi.

Eu sunt încă la Galaţi şi mâine voi pleca într-un oraş şi mai apatic... Brăila.
Aici în Galaţi am văzut cum se poate trăi cu adevărat monoton. Aveam eu impresia că trăiesc monoton dar văzând ce se întâmplă cu majoritatea oamenilor aici în Galaţi încep să cred că trăiesc în paradis. Degeaba ai o slujbă bine plătită dacă nu eşti sănătos şi stai în 3 metri pătraţi de apartament!
Oamenii au uitat de mişcare ... de tot. Astăzi era blocat liftul şi am urcat pe scări până la etajul 8 şi am ajuns din urmă pe unii ce intraseră în scară cu 4-5 minute înainte mea. Vreau să spun că pe la etajul 5 aveau o limbă de-un cot scoasă şi mai aveau de urcat până la 7 dar se odihneau puţin că au obosit... e incredibil.
Piesa concentraţi în metropole se potriveşte cu starea pe care-am simţit-o în acele momente.
Aşadar... după ce vedeţi desenul animat, vă recomand piesa:


parazitii-concentrati in metropole

2 comentarii:

  1. "Astăzi era blocat liftul şi am urcat pe scări până la etajul 8 şi am ajuns din urmă pe unii ce intraseră în scară cu 4-5 minute înainte mea."
    Probail acei "unii" au stat si si-au luat facturile din cutia postala si poate au trecut si pe la un vecin sa ii zica sa vina diseara la o bere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Extrasă din context fraza are într-adevăr alt sens. Însă dacă citeşti mai departe ai să vezi că descriu faptul că aveau limba de-un cot. Nu cred că dac-ar fi procedat cum ai zis tu ar fi avut deja limba scoasă la etajul 5... părerea mea.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails