vineri, 13 martie 2009

Călătorie - itinerariu

Spuneam eu în postările anterioare că abia aştept să plec pe plaiuri ardelene.
Aşadar, la noapte, la ora 3:12, mă voi îmbarca la bordul trenului personal 6401 din direcţia Bârlad cu destinaţia Iaşi.
Dacă nu ia foc locomotiva ajung în Iaşi la ora 06:13 iar la ora 06:26 mă voi îmbarca la bordul trenului accelerat 1833 din direcţia Iaşi cu destinaţia Timişoara Nord. După 7 ore şi 19 minute voi coborî la staţia Dej Călători.
Luni, la prima oră, voi părăsi municipiul Dej cu destinaţia Cluj Napoca iar după alte două sau trei zile mă voi îndrepta către oraşul Buşteni.
Practic urmează o vacanţă în care voi îmbina utilul cu plăcutul. Pentru cei cărora nu le-am spus încă, intenţionez să-mi continui studiile în municipiul Cluj Napoca.
Aşadar urmează pentru mine 10 ore şi 20 de minute de mers cu trenul. Cu siguranţă că voi face un ditamai "maldărul" de poze.
Voi încerca să postez măcar o dată la două zile câteva poze pentru a vă ilustra locurile prin care am fost.
Cu alte cuvinte voi deveni călătorul pribeag la mai mulţi kilometri de oraşul de baştină. Cu această ocazie vă invit să ascultaţi melodia finlandezilor de la Korpiklaani, Journey Man.

Să auzim de bine !

Un comentariu:

  1. Nu pot sa-ti urez decat sa ai un drum bun si-o calatorie placuta! :D Astept sa vad poze! Si vorba ta... S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails