joi, 12 martie 2009

Pamflet: Despre frumosul municipiu reşedinţă de judeţ, Vaslui

"Apă nu-i, căldură nu-i,... ştim noi ce să facem în Vaslui" - spunea o vorbă de duh a locuitorilor judeţului cu reşedinţa la Vaslui.
Dacă mâine ar fi sfârşitul lumii, ce-aţi face? Am merge la Vaslui că şi-aşa-s cu 300 de ani în urmă. O fi oare numai Vasluiul în urmă faţă de realitate ? Nu ştiu să vă spun dar ştiu că-i în urmă.
În oraşul făcut reşedinţă de judeţ în mod artificial de Ceauşescu (pentru că Gheorghe Gheorghiu-Dej era din Bârlad) şi cu o populaţie majoritar bugetară au răsărit în ultima vreme din ce în ce mai multe obiective pestriţe care să facă Vasluiul măcar să semene a mare oraş al ţării.
Vorba lui Mircea Badea: "Ca o manea! Doar forma, nu şi fondul!".
Fiind pamflet nu mă simt obligat să menţionez că există destul de mulţi oameni din Vaslui pentru care port respect, de exemplu cel care-l imită pe Traian Băsescu din grupul Divertis, dar iată că totuşi am spus-o.
După ce în Vaslui a apărut un sex shop deloc aprovizionat şi după ce la marginea minusculului orăşel a apărut un mall aproape cât oraşul de mare, acum a apărut compania a cărei superb afiş îl vedeţi în imagine.
Speriaţi probabil de amploarea fenomenului EMO la nivel naţional şi cum Vasluiul este în "capul la listă" mai peste tot, de ce n-ar fi în capu' la listă şi ca fiind oraşul cu un centru dedicat adepţilor culturii EMO ?
Vasluiul este doar puţin mai sus decât oraşul Caracal, despre care există deja bine-cunoscutele şapte minuni ale oraşului oltenesc.
Vasluiul are şi marele avantaj că este foarte aproape de graniţa estică a Statelor Unite ale Europei şi deci se poate ajunge mai uşor în Federaţia Rusă; deci, adepţii EMO pot trece uşor graniţa.
Ştiţi cum trece un EMO fraudulos graniţa, nu ? În mai multe pungi de plastic !
Ne mai plimbăm puţin prin frumos municipiu reşedinţă de judeţ şi ajungem la Ambulatoriul de Spital, pe-acolo pe la Spitalul Judeţean.
Superb! Mirific.
Observaţi cum arată steagul României ? Arată mai degrabă ca cel al Ucrainei. Parcă nu eram noi, ca naţiune, certaţi cu ucrainienii ?
Eh, da' ce contează ce zic "ăia" de la centru, noi nu avem "nik" cu bieţii oameni şi-n plus ne-aduc ţigări ieftine :) .
Deşi nu-mi prea pasă, atrag atenţia şi asupra stării deplorabile a steagului U.E. care cred că-i pus acolo de dinaintea predării noastre în faţa marii familii europene.
Uite de-asta îmi vine să zic despre Vasluiul EMO. Când vezi aşa ceva chiar că te ia plânsul. Bietul steag al României :( .
N-am putut să fac atât de multe poze pentru că vasluienii sunt de-a dreptul recalcitranţi dar când te plimbi pe stradă(la singular pentru că e o singură stradă) vezi în cea mai mare parte frizuri emo sau manelistice.
Acum înţeleg de ce probabil unor oameni de cultură le este ruşine în prezent să spună că sunt din Vaslui.
Mai merg puţin prin marele oraş şi-mi vine, în sfârşit, să şi zâmbesc. Răsună din Palatul Administrativ imnul naţional al României. Frumos! Da' frumos de tot. Se termină şi imnul naţional şi revin brusc cu picioarele pe pământ pentru că trece unu' şi-şi exprimă cu voce tare dorinţa arzătoare de-a urina pe faţa celui de-a decis ca imnul să răsune.
Mă îndrept către stadionul pe care evoluează modesta FC Vaslui. În drum spre... ia uitaţi ce văd:

Ah ! Ce frumos e în Vaslui !
Îmi place că şi cei care vor să-şi ia carnet sunt plimbaţi pe-acolo pentru a se învăţa dinainte cu slalomul printre gunoaiele de pe centura orăşelului.
Centru EMO are, oameni enervanţi are, gunoaie atârnând pe "catafalc" are, ce să mai... adepţi EMO din toată ţara, adunaţi-vă la Vaslui.
Eu vă las acum şi mă duc să servesc şi eu o pizza, tot emo, desigur, pentru că are avantajul de a se tăia singură.
Adevăru-i că multe lucruri ar fi bune dacă ar fi EMO, de exemplu iarba din curte.
Doi cititori m-au criticat încă de dinainte de a publica acest articol.
Scopul acestui articol nu este de a ironiza adepţii emo ci ideea în sine.
Mi-ar mai place ca şi o mare parte din înalţii oficiali ai statului să fie EMO, dumneavoastră nu?
Cică era mare blocaj în faţa Palatului Parlamentului. Gigel, şofer nervos, claxona de zor. Vine unu şi-i bate-n geam şi-i spune: "Dom'le, ştii, tocmai au fost luaţi prizonieri parlamentarii şi cer 50 de milioane de euro ca să-i elibereze iar dacă nu le sunt îndeplinite cererile, le vor da foc".
Gigel se calmează şi întreabă: "Bun, şi cât punem de fiecare?". Răspunsul este genial: "Păi... cam 5-6 litri de maşină!".
Cum ar arăta acest însemn în apropierea Companiei EMO SRL Vaslui ?
Îmi place cum e vopsită şi pancarda, roşie. Oare cât de tare o fi aruncat pentru a vopsi? Probabil ştiţi că pentru a vopsi un zid nu ştii de câţi emo ai nevoie căci depinde foarte mult de cât de tare îi arunci.
Cel mai emo popor este cel român pentru că fug toţi din ţară iar dacă nu mai apuc se spânzură, beau clor, etc. etc. (Am scris în trecut despre valul de sinucideri din judeţul nostru)
În final doresc să citez un banc pe această temă:
"Întrebare: Ştiţi care este partidul EMO al Europei?
Răspuns: Nu exisă! Toate cele româneşti sunt emo pentru că oferă cele mai mici salarii. Doar, doar de-or pleca toţi din ţară !
Cu speranţa că v-am descreţit puţin frunţile (nu că v-am amuzat), vă salut şi doresc tuturor, inclusiv mie, un trai plăcut în judeţul EMO, Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails