joi, 7 mai 2009

Eurovision 2009

Cică acuş, luna asta, pe la sfârşit de mai, va avea loc finala concursului Eurovision, finală ce va avea loc "na Город Москва", adică la Moscova.
Am purtat o discuţie în contradictoriu cu cineva despre acest concurs, eu fiind de părere că este un concurs al reconcilierilor, un concurs în mare parte aranjat.
De pildă, anul trecut România a avut o piesă apreciată teribil de public şi, totuşi, pentru că anul trecut a fost "anul acceptării diversităţii", sau ceva de tipul acesta, piesa românilor a căzut tocmai pe locul al 13-lea (dacă-mi amintesc bine) exact sub trupele auto-declarate ca având în componenţă persoane gay. Probabil că dacă ai noştri se prezentau îmbrăcaţi ca Naomi, aveau o şansă. Mai multe nu spun.
Anul acesta, având în vedere că finala e la Moscova, am iar o impresie că ceva nu va fi în regulă în timpul concursului. În fine, la urma urmei, nu prea e treaba mea. În fond, eu în general nu agreez muzica de la Eurovision.
Şi totuşi, la presiunile interlocutorului, am ascultat şi eu o parte din piesele ce vor intra în concurs, inclusiv porcăria cu care ne vom prezenta noi.
Nu am să postez porcăria noastră. Piesa noastră se numeşte "The Balkan Girls". Hmm... or fi ele balcanice, eu nu-s !
Eu, ca român, nu mă voi simţi reprezentat de piesa aia.
Piesa noastră e profund puerilă, seamănă cu vreu 10 alte piese din repertoriul internaţional, iar vocea este uşor (mai mult) prelucrată pe calculator.
Din ce-am ascultat până acum, nimic nu mi-a plăcut în mod extraordinar. Totuşi, dacă ar fi să aleg o piesă, aş alege piesa care va reprezenta Irlanda. De ce ? Nu ştiu.
Poate pentru că deşi nu beneficiază de-un fizic impresionant, doamnele ştiu să se simtă bine pe scenă. Poate şi pentru că am eu o simpatie pentru irlandezi. Nu ştiu să vă spun de ce. Dar, dacă aş fi suficient de cretin să dau 2 euro ca să votez pe cineva la Eurovision, aş vota această melodie:

Dumneavoastră ce credeţi ?

6 comentarii:

  1. Dumneanoastra crede ca melodia aia e de cacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că toate de la Eurovision au această calitate pe care ai expus-o tu într-un mod uşor (mai mult) neacademic dar, ăsta-i Eurovisionul!
    Eu am încercat să aleg dintre nişte piese foarte rele, pe cea mai puţin rea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Slovenia - Love symphony => http://www.youtube.com/watch?v=afPh1slPAsc
    desi melodia imi pare cunoscuta (nu stiu de ce..o fi un remake la ceva)

    imi mai place:
    http://www.youtube.com/watch?v=-OE5Cww_Jx0 (desi mi se pare mult prea soft)

    mi-a mai placut initiativa suedezilor de a pune o mezzo-soprana insa melodia nu mi se pare destul de reusita pentru a castiga.

    majoritatea din ce a mai ramas mi se par plagiate..

    sigur am sarit cateva care imi mai plac(oarecum), dar in mare atat mi s-a parut interesant


    oricum mai mult conteaza cum or sa se prezinte pe scena...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea a Sloveniei seamănă cu Edvin Marton când stă pe WC. E furată !
    La cea a Elveţiei lipseşte marmota :)) Începutul nu e rău dar lipsesc alunele din ciocolată :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Seamana prea mult cu Blondi si celebra lor Maria.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu tot ce are vioara/viori e Edvin Marton. Daca ziceti ca e furata, ziceti si de unde. Aia a doua e mai faina decat prima (din alea pe care le-a zis SP), dar seamana c-o piesa U2 sau Coldplay... o sa zic cand imi dau seama care e.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails