sâmbătă, 27 iunie 2009

Primele 6 luni...

Pe 8 iunie anul curent, prezentul blog a împlinit 6 luni de existenţă. Pe-atunci eram foarte distrat şi am uitat de asta aşa că scriu acum, aşa cum v-am obişnuit, raportul, de data aceasta semestrial.
Aşadar, astăzi, 27 iunie, la 55 de ani de la inaugurarea primei centrale nucleare şi de Ziua Mondială a Pescuitului, prezentul blog îşi depunde raportul către cititorii săi la 6 luni (şi ceva) de existenţă, perioadă în care am scris exact 161 de articole.
Cele 160 de articole scrise până acum (exact dublu faţă de raportul trimestrial), au fost comentate de 406 ori, mai mult decât dublu faţă de precedentul raport.
Media de vizitatori a crescut şi ea faţă de acum trei luni la 27,62 vizitatori unici pe zi, în comparaţie cu 24,7 cât era după primul trimestru.
Articolele mele au fost considerate ca fiind corecte de 387 de ori, interesante de 226 de ori şi slabe de 303 ori.
Este pentru prima oară de când acest blog există când se înregistrează mai multe aprecieri "corect" decât slab, trendul ascendent începând la final de martie şi menţinându-se până în prezent pe aproape toate articolele.
Cele mai bine cotate sunt articolele pe care le-am şi evidenţiat undeva în dreapta scrisului, cel mai bine cotat fiind Viitoarea generaţie şi învăţământul românesc cu 13 reacţii corect, 4 interesant şi, totuşi, şi două "slab".
Până la momentul scrierii acestui articol, blogul fusese vizitat de 5472 de ori, adică aproape de două ori şi jumătate mai multe vizite decât după primul trimestru.
Au fost destui care-au râs de mine când spuneam că sunt optimist în ceea ce priveşte acest blog în ciuda cifrelor deloc entuziasmante din primele 3 luni.
Iată că vin şi rezultatele. Eu vreau să cred că trendul ascendent de aprecieri pozitive se datorează unei mici schimbări de direcţie a blogului.
Totuşi, mă bucur că acest blog s-a auto-salubrizat cei care spuneau că "nu înţeleg nimic" renunţând la obiceiul de a da pe-aici prea des.
Nu am depăşit 10000 de accesări (am fost prea optimist, totuşi) însă în acest moment, pe ZeList ocup poziţia 2342 din 32596 de bloguri înscrise în acest moment. E mult? E puţin.... nu ştiu.
Am urcat 700 de poziţii numai în ultima săptămână.
Toate astea se datorează dumneavoastră stimaţi cititori. Precedenta maximă clasare fusese 3004 după care blogul aproape o lună a oscilat între poziţiile 3040 şi 3060. Acum, a intrat în top 3000.
Nu e deloc rău, zic eu, având în vedere că nu i-am făcut o publicitate masivă.
Îmi doream la finalul raportului trimestrial să ajung la 150 de articole scrise. Am şi depăşit. E bun.
Ei bine, cel care aştepta să-l înjur se află pe poziţia 13033 cu un scor de 2,55 ori mai mic decât al meu şi în condiţiile în care cea mai slabă clasare a mea a fost locul 7816.
Aşadar, oricât de dement ar fi Vâlsan şi oricât de mult s-ar supraaprecia, cifrele vorbesc şi cifrele au prostul obicei că nu prea mint.
De asemenea, de ceva timp blogul este monitorizat şi prin serviciul Google Analytics pentru o mai bună informare a mea asupra articolelor cele mai citite(vizionate, de fapt) timpul petrecut de utilizatori pe blog... etc. şi se pare că gadget-ul cu albastru contorizează corect însă dă rateuri mari în ceea ce priveşte locul de unde a venit vizitatorul (la mulţi bârlădeni apare Bucureşti) în vreme ce Google Analytics e mai precis.
Şi numărul de persoane care urmăresc acest blog a crescut de la 19 la 40 în ultimele 3 luni.
Nu e rău.
Am observat că articolele despre sistemul educaţional sunt cele mai bine cotate. Am să scriu mai des, că am ce scrie despre asta. Aş putea chiar scrie o carte despre asta.

Aşadar, cifrele sunt net superioare raportului precedent ceea ce mă face să cred că merită să continui cu acest blog.

Doresc succes şi spor la învăţat colegilor mei care vor susţine probe la Bacalaureat săptămâna viitoare şi pân-atunci s-aveţi grijă de dumneavoastră.
Eu voi reveni cu articol zilele următoare.

Lucian Vâlsan

2 comentarii:

  1. Pozitia din ZeList tine de cate link-uri inscrise pe ZeList duc spre blog-ul tau si (foarte putin) de cate comentarii de la persoane incrise in ZeList primesti. Nu are treaba cu numarul de vizite, de vizitatori, timpul pentrecut pe blog, diversitatea de vizitatori sau reactiile lor. Doar pentru ca ai 50000 de schimburi de link-uri cu blog-uri din care multe nu au nicio valoare si nicio legatura cu al tau, nu inseamna neaparat ca blog-ul tau este in orice fel mai bun decat a unei persoane de pe locul 13000 din ZeList.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ştiu că ai contabilizat datele, nu glumă. Eu te felicit pentru cele scrise şi împlinirea celor şase luni de existenţă. Aştept următorul articol.
    O zi de minune să ai!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails