marți, 16 iunie 2009

Rockin' Transilvania - partea a II-a

Aşadar, continui cu relatările din deplasarea mea de la Sibiu.
Cum spuneam, am avut un şoc când am văzut cât de puţină lume este pe stadion.
În fine, ne-am ocupat un loc în faţă şi am zis că putem să ne uităm la concert.
Şi, încep să cânte trupele care se luptau pentru un loc la Wacken Open Air. În această primă zi a festivalului avea să aibă loc aşa-zisa finală naţională.
Trupele înscrise în finală ? Betrayer, Fortuneteller, L.O.S.T., R.U.S.T., Thunderstorm, Spectral şi... X-Plod. (sper că mi le-am amintit pe celelalte pe toate)
Pe la mini-recitalul trupei Fortuneteller mi-am dat eu seama... de fapt... credeam că n-aud eu bine... dar sonorizarea era cam... cel puţin infectă... şi volumele uşor (mai mult) inegale. Şi se pare că n-auzeam eu rău... de fapt... poate că noi cu toţii cei prezenţi acolo eram proşti căci nouă tuturor ni s-a părut că ceva e-n neregulă ca toate trupele să sune în general "rău" şi că volumele pe instrumente sunt în general prost puse...
Nouă tuturor ni s-a "părut" asta, organizatorilor nu.
Mie personal mi-au plăcut cei de la Thunderstorm, deşi nu într-o măsură entuziasmantă şi trupa L.O.S.T. despre care ştiam din trecut şi pe care-i mai văzusem.
L.O.S.T. deşi au avut şi ei, ca toate celelalte trupe, probleme cu sonorizarea, au sunat bine şi au cântat şi piesa pe care eu o aşteptam de la ei, Ziua ce vine. Având în vedere că piesa aia îmi plăcea, nu am sesizat problemele cu sunetul deşi au fost şi-acolo,
Câteva poze de la trupele de până la X-Plod(îmi cer scuze pentru calitatea slabă însă şi condiţiile potrivnice de fotgrafiere - soarele-n faţă - sunt de vină):
Oricum, în ciuda pozelor ce dau aliură de sictir în facerea lor, am fost atent la concertele tuturor trupelor.
Ei... şi după toate astea, vine formaţia X-Plod. Ooo... dar vai... deci vă rog... "aplauză" fac şi eu ca agramatul comentator de fotbal de la Pro TV.
Toată lumea "aplauză", trupa X-Plod se joacă în iarbă şi de-a v-aţi ascunselea, pardon, ţine un recital la un festival de rock/metal.
Şi intră plozii (nu se supără dacă le zic aşa!) pe scenă şi plodul 'ăl mai mic, vocalul formaţiei, ţipă, pardon, zice: "Bună seara Sibiu, noi suntem bărbaţii de la X-Plod!!!".
Nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu copiii, bravo lor că pot cânta, dar nu te arde cu floci în ochi aiurea că-i dăunător grav sănătăţii.
În fine, în râsetele celor puţini prezenţi începe formaţia X-Plod să zăngăne... pardon... să cânte.
Deodată a început să se audă bine. Din păcate pentru X-Plod, în urechile multora nu prea i-a avantajat căci se vedeau (mai precis se auzeau) stângăciile mai bine,... văzând asta, sunetiştii germani au avut grijă să dea tobele mai tare ca să acopere stângăciile, întrucât toboşarul trupei, un pletos mic de vreo 13-14 ani, era singurul de pe scenă care chiar avea treabă cu muzica.
Următoarele critici la adresa trupei X-Plod se vor îndrepta către cei din spatele formaţiei şi către membrii trupei, cu excepţia toboşarului, un copil de care mi-a plăcut din toate punctele de vedere.
În primul rând, la 10 ani nici n-ai cum să poţi cânta cu voce de rock. Este clar că poţi cânta binişor la chitară indiferent de vârstă, dar vocea nu ai cum s-o poţi scoate din tine căci fizic nu eşti încă suficient de dezvoltat.
Dar să trecem peste.
Să trecem şi peste faptul că celelalte trupe erau stresate cum că "vai, cum o să sunăm", "sper să iasă bine", "să nu ne facem de râs", etc. etc. în vreme ce membrii trupei X-Plod se jucau prin iarbă. Nu am nimic cu inocenţa lor, e specifică vârstei şi nu am niciun drept să-i condamn. Dar am dreptul să-i critic având în vedere că ei vor reprezenta România la celebrul Wacken Open Air. Am dreptul să-i critic pentru că eu am plătit ca să-i văd şi pe ei. Şi, în final, am dreptul să-i critic pentru că şi-au asumat calitatea de persoane publice, de vedete, dacă vreţi.
Am văzut pe metalhead.ro postată o filmare cu ei. O pun şi-aici ca să vedeţi şi dumneavoastră, să vă puteţi face o părere, dacă nu aţi intrat deja pe site-ul prestigioasei reviste de profil.

Deci aţi prins ideea.
Trecând peste faptul că niciunul dintre membrii formaţiei nu are încă buletin, dară-mi-te carnet de conducere pentru a se putea urca pe un "motor", cu excepţia tobei, eu personal n-am înţeles nimic din această melodie, ca de altfel din niciuna.
Ultima piesă cântată de copii a fost una instrumentală care, în opinia mea, a mai "dres busuiocul" sunând mai închegat, mai puţin fals şi în care sonorizarea reglată mai bine i-a ajutat în sfârşit.
Mi s-a părut mie ciudat că X-Plod a cântat vreo 32 de minute (după ceasul meu) dar n-am dat importanţă. Se pare că şi asta e ceva contestat de celelalte trupe întrucât limita era de 20 de minute, trupei X-Plod fiindui permisă depăşirea ei.
Eu nu citisem regulile concursului. Eu vroiam doar să văd o competiţie corectă, niscaiva muzică bună şi să ştiu că am văzut o trupă de Wacken.
Ei bine, am văzut o "ceva", nici într-un caz o competiţie şi care a mirosit, ca să nu spun "duhnit" a mânărie. Băşica a explodat în momentul anunţării câştigătorului.
După ce au cântat cei de la Korpiklaani, s-a urcat un nenea pe scenă şi ne-a făcut cunoscut clasamentul final de unde am sesizat încă de-atunci că nu era menţionată deloc trupa Thunderstorm, lucru pe care l-am răcnit cu indignare la faţa locului.
N-au sesizat mulţi (probabil de la atâta Beer Beer) însă a plouat cu înjurături şi exclamări mirate (da, ştiu că-i pleonasm) când s-a anunţat că cei care-au câştigat competiţia sunt cei de la X-Plod. Vaaaai, abia atunci a început să plouă cu înjurături (la unii mai vehemenţi) şi cu puneri la îndoială a corectitudinii concursului pentru cei mai ponderaţi.
Starea mea a fost crescendo, iniţial fiind mai ponderat spre final fiind de-a dreptul sictirit după ce am aflat că din juriu a făcut parte şi un membru al formaţiei Superbutt care-a cântat înainte de Korpiklaani.
În fine, dacă o să am vreo dispoziţie, o să scriu separat despre asta.
După "concurs" a intrat formaţia maghiară Superbutt, "alintată" de mai toată lumea de pe-acolo Superass, SuperCur sau SuperFenek(în maghiară, ca să priceapă şi ei). Ironizaţi de peste tot, formaţia şi-a văzut de treabă, ţinând însă să ne facă cunoscut că este pentru prima oară în viaţa lor când cântă pe un stadion de fotbal.
Aceştia sunt Superbutt.
Stilul lor a fost unul care-a adus mult cu System of a Down. De altfel, vocalul trupei, simpaticul chelios, încerca din răsputeri să-şi dreagă vocea ca să semene cu cea a lui Serj Tankian (sper c-am scris corect).
Per ansamblu n-au sunat întocmai rău dar... ce să spun... nu m-au impresionat în mod deosebit.
Totuşi, au avut şi două piese care-au mai "prins la joc" publicul, drept pentru care i-am aplaudat la părăsirea scenei deşi, repet, nu au rupt gura târgului.
După ce au terminat ei de cântat s-a aglomerat rău de tot la standul cu bere, toată lumea pregătindu-se pentru concertul Korpiklaani.
A durat însă destul până când finlandezii au intrat pe scenă dar, odată intraţi, cu toţii am uitat de oboseală, de greşelile trupelor de dinainte, de căldura care încă nu părăsise municipiul Sibiu... de toate.
Au intrat Korpiklaani şi au început să cânte piesa Korpiklaani.
Salon Korpiklaani ! A început să cânte publicul prezent ... şi atmosfera a început să semene a festival de metal.
Nu am filmat la concert. Am preferat să-l ascult cu plăcere.
De altfel erau destui care filmau şi m-am gândit că sigur vor apărea filmări.
Trebuie menţionat şi David din Suceava care-a făcut un efort considerabil de a confecţiona un steag cu emblema trupei finlandeze, dar şi cu steagul României.
Când în sfârşit Jonne l-a observat a fost foarte zâmbăreţ că cineva s-a "mişcat" în acest sens.
Că tot îi admir steagul lui David, ia uite că şi metalhead.ro ne-a surprins în timpul concertului:
Mesajul meu şi al lui David este "Să moară peci de ciudă !" (prietenii ştiu de ce !).
În poză sunt surprinşi perfect cei care mi-au servit drept gaşcă pe perioada scurtei mele şederi pe meleaguri transilvănene.
Şi iată că încă o dată se dovedeşte că în ciuda faptului că pleci singur la concerte de rock/metal, întotdeauna vei găsi oameni cu care să stai şi niciodată nu eşti singur la un concert.
Mi s-a părut în regulă faza cu aruncatul de bere pe public având în vedere că In Extremo a aruncat cu totul cu o sticlă în public fiind la un pas de a sparge capul unui spectator sau având în vedere precedente mai dure cu alte trupe...
Korpiklaani s-a comportat profesionist, exact ca la Iaşi (cu diferenţa că la Iaşi au intrat cu multe ore întârziere).
Până în acest moment nu am găsit decât o singură filmare drăguţă, cea a noii piese a trupei finlandeze, Vodka de pe albumul Karkelo ce va fi lansat luna aceasta.

Când voi găsi sau pune mâna şi pe filmări de la alte piese, le voi posta şi aici.
Concertul Korpiklaani s-a terminat în jurul orei 21:30... hai poate 21:40. Cert este că ei trebuiau să cânte cel puţin până la 22:00 însă au fost expulzaţi de către organizatori. Imediat după ce au ieşit de pe scenă au şi dat buzna sunetiştii pentru a schimba cabluri, etc. etc. ignorându-ne practic pe noi cei care strigam din rărunchi "we want more !" (mai vrem !).
Citându-l pe David: "s-a terminat prea repede. Trebuia să cânte ca Manowar toată discografia şi cu biss-urile de rigoare!".
Ei, nici chiar aşa. Dar cert este că mi s-a părut prea scurt concertul trupei Korpiklaani.
Au ştiut să facă spectacol şi au făcut o treabă excelentă. Mai vreau ! Următoarea oară când Korpiklaani va mai veni în România, sigur voi fi din nou acolo.
După recitalul trupei finlandeze a intrat, aşa cum spuneam mai sus, un nenea care ne-a anunţat rezultatul votului "corect" al juriului care-a decis ca X-Plod să reprezinte România la Wacken Open Air.
Iată secvenţa:

Nu se aud chiar tare fluierăturile dar... înţelegeţi că decizia nu a fost primită întocmai cu urale.
A urmat repede In Extremo pentru a nu se prelungi şi eventual forma un cor de fluierături dar, imediat după asta m-am dus să-mi iau un hot-dog şi-o bere şi prin jurul meu n-am auzit nimic de bine ci numai "mă să-mi bag... X-Plod?", "mă, au fost ok copiii dar nici chiar aşa....", "bă, a fost aranjată treaba", etc. etc.
Am crezut că numai mie mi se pare, eu arareori izbutind să am o părere comună cu a celorlalţi dar de această dată, se pare că n-a fost numai Vâlsan mai dement ci chiar a fost o problemă.
Urât ceea ce s-a întâmplat.
Dacă era vreun festival de genul "Vreau să fiu mare vedetă", "Mamaia copiilor", "Alege Asia", "Ploaia steluţelor/de stele", "Academia Vedetelor", "Steaua fără nume", etc. etc. mai înţelegeam. Dacă era "Megastar"... dacă era oricare alt concurs din ăsta de "mainstream" de căutat "vedetisme" şi în care accesul se face pe bază de câţi bani dai şi cui dai sau pe fiul cui eşti, înţelegeam. Dar nu mă aşteptam la aşa ceva la un festival de rock/metal.
Să cităm puţin de pe metalhead.ro:Problema: X-Plod = Plodul lui X. Se cere: Cine este X?
Sunt curios dacă va răspunde cineva la asta.
Şi, dacă X-Plod au câştigat pe merit, atunci să ni se explice şi nouă celor care am postat comentarii nu tocmai de felicitare pe site-ul trupei dar cu limbaj decent, de ce ni s-au şters toate comentariile, rămânând numai cei care au zis "de bine", adică vreo 3 comentarii din vreo 40 ?!
Am citit în avalanşa de articole dezaprobatoare de peste tot (site-urile de metal din România au luat-o razna după această decizie!) că din juriu a făcut parte şi un membru al formaţiei Contradiction (care-a cântat a doua zi). Şi că românii au votat corect, iar străinii au votat cu punctaj maxim pentru X-Plod.
Aşa o fi... deşi eu i-am auzit pe cei de la Contradiction zicând altceva. Poate mi s-a părut mie.
Despre reprezentaţia celor de la In Extremo şi drumul de întoarcere,... în partea a treia.

18 comentarii:

  1. intr-adevar pare sa se auda prost / chiar foarte prost.. deci o sonorizare precara;
    ciudat "clasamentul"..

    si astept un articol despre trupa In Extremo (care am descoperit-o anul asta..si imi plac cum canta) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost acolo...sunetul a fost, intr-adevar, prost la toate trupele din Metal Battle...io as fi dat castigator Thunderstorm (nu-i sufar pe grohaitori!), dar m-a mirat lipsa lor din clasament. copiii de la X-plod mi-au placut. evident ca ala micu' avea voce de copil, dar la nivel instrumental sunt mult peste toate trupele care au cantat acolo! muuult!
    si inteleg de ce aia batranii s-au apucat sa insire baliverne pe metalhead : e nasol sa ti-o traga niste copii! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare ok să câştige nişte copii dar într-o competiţie cinstită.
    Acolo nu numai că mirosea dar duhnea groaznic a mânărie !!!
    Eu nu cânt în niciuna din trupe şi nu am niciun fel de legătură cu niciuna dintre ele şi tot nu mi se pare corect ca X-Plod să ne reprezinte ţara la Wacken. Sincer...

    RăspundețiȘtergere
  4. "la nivel instrumental... copiii de la X-plod... sunt mult peste toate trupele care au cantat acolo! muuult!" Esti un prost! Un prost care nu cunoaste muzica. Un prost care vorbeste doar ca sa se afle in treaba. UN PROST. Hai Romania!

    RăspundețiȘtergere
  5. haide, desteptule, arata-mi de ce esti in stare! dovedeste-mi ca vreunul dintre chitaristii obositi de la Metal Battle e mai bun decat copilul cu Gibson visiniu sau ca vreun tobosar e mai bun decat Bubu! Tare sunt curios! Dupa tine, cred ca tobosarul de la Spectral ar fi cel mai bun, nu?! Inginerule (de sunet)! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Măi Bubu nu e rău... dar chiar plodu' cu Gibson să fi fost cel mai bun... eu cred că nu ţi-ai luat medicamentele dimineaţă... sincer.
    Şi dacă tot eşti aşa deştept şi ironizezi lumea pe-aici, te-aş ruga să nu mai postezi anonim.
    Mulţumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  7. adik bassistul ala ratat poate sa ma alinte, da' io nu pot fi ironic...hmmm...bine, discutati voi - marile somitati - intre voi! spor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oi fi eu bassist ratat, intr-adevar, dar macar stiu sa fac diferenta intre un chitarist care canta Cargo si unu' care canta Necrophagist! Ce argumente ai tu pentru a-ti sustine ultima afirmatie? Demonstreaza-mi cat de ratat sunt. Si mai demonstreaza-ne ca X-plod sunt mai buni instrumentisti decat oricare membri din celelalte trupe participante. Bai cretinule, fii atent: daca tot nu esti in cunostinta de cauza, macar intreaba si tu in jurul tau inainte sa faci afirmatii gratuite nefondate. Cum sa spui ca niste copii care canta piese in 4 acorduri si-un refren cu niste tobe groovy (intr-adevar... super ok pentru varsta tobarului!) sunt mai buni instrumentisti decat niste oameni care canta masuri compuse (Fortuneteller), care sunt printre cei mai buni, rapizi si tehnici chitaristi din tara (Spectral) sau care canta (intr-o trupa) de aproape 15 ani - varsta maxima a pustilor din X-plod (L.O.S.T.). Bai dobitocule, retardatule, pune-l pe copilu ala sa-ti faca oricare din solo-urile chitaristului de la Spectral, lasa-l 5 ani... si daca le face, eu iti dau voie sa te caci tu in gura mea. Dar pana atunci taci, prostule, instrumentistule, prostule! Nu te mai fa de ras pe internet, sunt moduri mai bune de a-ti petrece timpul, crede-ma pe cuvant! Si sa stii si tu ca inginerul de sunet nu are nicio treaba cu cat de bun instrumentisti sunt niste oameni.

    RăspundețiȘtergere
  9. bai ratatule! tu esti mai prost decat prevede legea! si rauvoitor pe deasupra! pai daca n-ai fost acolo ca sa asculti piese cu masuri compuse la X-plod, du-te nene si canta "si-do,si-do" la alta masa! esti varza, asa cum sunteti toti ratatii care va dati muzicieni, bai sarma de bass si d-aia e muzica romaneasca asa jos ca existati voi : tu si gasca ta de afoni care n-aveti bunul simt sa studiati inainte de a urca pe scena!
    iti spun inca o data : copilul de la X-plod le da clasa oricand, oricarui chitarist dintre cei care au fost in concurs!
    pai prostie intruchipata, tu crezi ca daca tii o chitara in mana de 20 de ani si nu te-ai prins la ce foloseste inseamna ca esti chitarist??? bai, dar chiar esti culmea nesimtirii!
    stai flexat cu capu' pe bass ca esti prost cat coloana infinitului!auzi la el : marii chitaristi din romania sunt verzele de la LOST, Fortuneteller sau Spectral! Ptiu, drace! Bai boule mort, tu ai auzit de Balaurul, de Manu Savu, de Adi Manolovici, de Rares Totu, de Horea Crisovan, de Nicu Patoi, de Cristi Gram? Cred ca erai beat mort cand ai scris aiurelile de mai sus, asa ca nu te mai bag in seama! Nu meriti nici sa rad de tine! Bassist ratat!

    RăspundețiȘtergere
  10. vad ca nu mai apar posturile mele! deha, nu-i bai!
    basist ratat : vino aici cu cacatul tau de Spectral si pregateste-te, ca ma taie o cacare de-ti lasa gura apa! Chitaristul de la X-plod e gata sa cante ce vrea inima ta!oricand! te astept! serios!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru Anonim:
    "vad ca nu mai apar posturile mele! deha, nu-i bai!" în primul rând sunt şi eu om şi nu pot să stau 24/7 cu ochii pe noile comentarii postate. Asta ar fi o problemă.
    O a doua problemă este că tu confunzi marfa cu ambalajul, rău de tot.
    Năpasta e mai cunoscător într-ale detaliile muzicii decât mine dar n-a fost acolo. Eu am fost acolo însă nu sunt nici pe departe vreun instrumentist colosal.
    Totuşi, înclin să-l cred pe Năpasta în ceea ce priveşte "chitaristul care cântă Cargo".
    Nu spune nimeni că acei copii nu au un viitor strălucit dar mi se pare just să spun că sunt lipsiţi de tehnică şi experienţă, ceea ce este NORMAL pentru vârsta lor. La fel de normal este să nu-i trimiţi pe ei să ne reprezinte ţara şi să trimiţi pe cineva mai experimentat.
    Talentul nu ţine loc de muncă şi de experienţă !
    Te rog fii mai decent în comentarii sau, dacă nu vrei (mi-e greu să cred că nu poţi) măcar semnează-te.
    Anonimi putem fi cu toţii dar unii riscă să rămână anonimi pe veci !

    Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bai IDIOTULE! Copiii is buni pentru varsta lor. ATAT! Nu contest capacitatea lui Adi Manolovici de a canta la chitara. E grozav omul ala. Dar atat! Inteleg ca esti tu fan hard rock/heavy metal, dar crede-ma omule, NU STII MUZICA! Si aici nu ma refer la a face muzica, la a canta. Esti atat de idiot si de ipocrit incat ma blocheaza prostia ta. Nu vad cum nu vrei sa intelegi ca ce spui tu e gresit. Cu siguranta esti genul de om care daca o trupa "urla" - e zgomot. Si zgomot de ala (death metal) poate canta oricine. Ei bine bai baiete/barbate/in fine NU e deloc asa. Am zis doar de chitaristii de la Spectral ca sunt super bazati. Si ce conteaza ca sunt bassist in toata cearta asta? Ai iesiri de cocalar imputit. Daca tii neaparat sa mi te adresezi intr-un fel sa stiu ca vorbesti cu mine, spune-mi doar ratatule. Faptul ca eu cant la chitara bass nu are nicio relevanta. Oricum muzica este o arta cam obscura se pare pentru tine... Astept sa inregistreze chitaristu' de X-plod o piesa/un solo de la Spectral.


    A... si bai cretinule!!!!
    "n-ai fost acolo ca sa asculti piese cu masuri compuse la X-plod" - nu trebuia sa fiu acolo. Stiu de copii de la X-plod de ceva timp. Am vazut/ascultat de la ei si la TV si pe YouTube. Crede-ma pe cuvant: muzica lor n-are nicio treaba cu masurile compuse. Dar felicitari ca stii doua note muzicale!

    RăspundețiȘtergere
  13. A... inca ceva... am cautat numele pe care nu le stiam din lista ta. Ei bine cretinule, eu ma refeream la METAL! De asta era METAL BATTLE!!! Pricepi? Blues si progressive rock nu. Tari exemplele tale. Imi zici tu de Balaurul de la Trooper in loc sa-mi zici de baietii de la Illuminati ca se pisa pe cam tot ce inseamna metal in tara asta. Daca nu o intelegi, nu inseamna ca nu e muzica buna. Inseamna ca esti tu ingust la minte! Fixist tampit! Se pare ca nu ma pot certa deloc cu prostu', ca are mintea odihnita...

    RăspundețiȘtergere
  14. Si daca copiii de la X-plod, cantand exact ca acum, aveau 30 de ani, te mai impresionau la fel de mult? Atat de prost esti?

    Si Lucian are dreptate. Ar cam trebui sa iesi din anonimat...

    RăspundețiȘtergere
  15. In aniticiparea unui comenatariu nou cu injurii la adresa celor mai de sus tin neaparat sa ii spun ceva acelui anonim de nu isi poate tine capu acasa: TUPEUL pe net e specific alora care gandesc cam ca tine...adica aia care nu au iesit in viata lor din casa si care se holbeaza la filme porno cu prosti in speranta ca intr-o zi or sa vada si ei pizda in realitate...fie aia si 3D. Daca te crezi atat de experminetat si atoatestiutor te rog din suflet lasa-ne un id de mess hotmail sau orice folosesti tu...si o sa iti arat eu cateva exemple de chtaristi romani din trupele prezente acolo care ii dau clasa copilului aluia care are 10 ani. Cum poti sa spui tu ca X-plod merita sa se duca la Wacken Open Air cand solistul lor are 8 ani....pai daca ma duc eu cu vocea mea de acordeon cumparat cu 5 lei din piata tot cant mai bine ca ala...pentru simplul fapt ca el nu are voce de muzica rock...e normal sa nu aiba voce de muzica rock pentru simplul fapt ca are 8 ani...nu ai cum sa ai voce la varsta aia ca abea se formeaza vocea...singurul fapt pentru care eu cred ca X-plod a ajuns la WOA este faptul ca "Bubu" e baiatul Crinei Mardare si a lui Misu Cernea cei ce au avut bine-cunoscutele trupe "Sfinx" si "Sfinx Experience" si daca tot vrei sa injuri si sa ai tupeu...lasa-mi o adresa...sau semneaza-te ca aflu eu adresa si vedem noi cum se injura "jmechere". Noroc cu pizda in format AVI poate candva o sa ajungi si la una adevarata. O sa iti mai ia din stres...KeePeR...daca nu stii cine is nu-i nimic aflu eu cine esti:D toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  16. ba, m-am lamurit! sunteti niste ratati! unii urca pe scena altii stau in fata ei si-si dau cu parerea! chibitati linistiti ca nu va mai deranjez!
    daca va veti simti multumiti si impliniti, va spun ca X-plod sunt niste kkti, n-au pic de talent sau ureche muzicala pentru ca acestea nu se afla decat in stapanirea exclusiva a ratatului de bassist a inca vreo doua persoane de-si dau cu parerea p-aci! (daca ar fi ceva de capul lor ar fi prezenti in alte parti, nu aici!)
    chestia cu chitaristul de la X-plod ramane valabila, basist ratat!
    incearca sa vii la urmatorul concert X-plod cu ce chitarist vrei tu, si facem concurs!
    sa traiti multumiti intre peretii(excesiv de apropiati) intre care va duceti viata mizera!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bai, esti egal cu 0 (zero)! Gata. Nu poate discuta lumea cu tine. In ignoranta ta, tu crezi ca ai dreptate. Ceea ce e un lucru frumos. Dar Mos Craciun nu exista. Si X-plod nu canta bine. Hai... mult succes in viata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Clar, x+plod nu au tehnica celorlalte trupe, prezente in concurs, care au avut de departe o prestaţie mult mai bună.Concursul a fost clar aranjat şi e o lipsă totală de respect faţă de celalte trupe participante ,care au realizat un spectacol adevărat spre deosebire de plozi care îşi prind degetele in corzile de la chitară

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails