luni, 8 iunie 2009

Şi iar am avut dreptate...

Vă spuneam eu în articolul anterior că din cauza absenteismului la vot există formaţiuni politice de tipul UDMR(Uniunea Democrată a Maghiarilor din România).
Iată că această formaţiune politică a obţinut, conform exit-poll-ului comandat de Antena 3 şi efectuat de către institutul CCSB, 10,4 % din voturile cetăţenilor români !
Ei uite măcar de-asta ar fi trebuit să mergeţi la vot !
Beţia, prostia şi mândria au dus de râpă România !
Noi nu ne vindem ţara, o dăm pe gratis ! Asta-i lozinca ce ne frământă din '90 încoace. La colţuri suntem tari dar când e vorba de decizie am uitat laptele pe aragaz, scrisoarea la fiert, plânge copilul, începe "Fetele marinarului", cântă Guţă în "centru", etc. etc.
Se mai dau şi mici şi bere "moacă". Asta-i România în campanie electorală, indiferent pentru ce se votează, vă spun ceva nou ? 80% habar n-au cu cine votează, de ce, sau cum va putea acel om pe care-l votează să îi influenţeze viaţa lui, a familiei lui, pozitiv sau negativ!
Pe forumul antena3 spunea utilizatorul Alex: "Rezultate fenomenale ca si extragerea la loto. Gata. Plec in Bulgaria si imi infiintez partid, decat sa spun ca tara mea e reprezentata la UE de 4 unguri, un cioban, un nebun si o limitata!".
Da, tot zic aicea da' n-am zis şi rezultatele integrale. Deci: PSD+PC 31%, PD-L: 30%, PNL: 15%, UDMR: 10,4 % , PRM: 7%, Elena Băsescu(ELBA R20 - pentru cine mai ştie): 3,6%. Au mai fost şi alţii (printre care Forţa Civică Maghiară) care au obţinut procente insuficiente pentru a obţine măcar un mandat în forul politic "ieuropean".
Nu-mi pot ascunde dezamăgirea pentru aceste rezultate. Sunt odioase. Dar... fac şi eu ca un alt utilizator al forumului antena3: "Au mai candidat şi alţii ca să mă plâng de ăştia?"
Viitor de aur ţara noastră are! Oare ?!
Am intrat la apă şi dăm din picioare.
Interesant este, fapt remarcat de tata, că toţi cârcotaşii de ştiu să înjure frumos (ce-i drept, şi pe bună dreptate) politicienii, totuşi, chiar ei, formatorii de opinie a lu' "peşte prăjit" nu merg la vot! Asta-i viaţă? Asta-i trai? Asta-i zi de 1 mai ? Că tot a fost recent, acum e la modă cu Rusaliile.
Ei uite eu critic şi am şi fost la vot ! Şi? Mă simt cumva mai bine? Da! Pentru că măcar nu mă poţi înjura pentru că înjur !
Oricât de mult nu-mi place s-o recunosc, maghiarii s-au arătat încă o dată uniţi (apropo, în Ungaria a fost cel mai mare procent de prezenţă la vot din întreaga Eurpă Unită) şi şi-au votat candidaţii fără mesaj electoral dar cu scop unic: să le reprezinte cu tărie minoritatea !
Dacă mai contează cu ceva, România a fost corectă politic şi s-a înscris în "trendul ieurpean" al absenteismului întrucât mai peste tot prin UE s-au înregistrat prezenţe scăzute la urne comparativ cu scrutinul din 2004!
Am citit pe unele bloguri că e frumos să votăm cu ELBA R20 pentru că măcar e "independentă, plină dă principii şi în afara mocirlei politice". Mesaj pentru acei bloggeri:" Deschideţi televizorul pe PD-L TV, pardon, Realitatea TV şi vedeţi cum EBA este primită cu braţele deschise la PD-L şi felicitată de toată lumea!".
Deci, cum e EBA în afara politicii ?! Adevăru-i că este cu tot cu "succesurile" ei şi cu "Clujul capitala culturală a Aradului" şi cu sfidarea presei "Nu răspund decât la întrebări ce mă avantajează!". Este total pe dinafara politicii dar, e fiica lu' tata deci... nu e nimic surprinzător!
În toate instituţiile centralizate există câte o "fiică a lu' tata", "amanta lu' tata" ş.a.m.d. în faţa căreia dacă deschizi gura s-ar putea să beleşti... ecusonul de angajat !
Nu e minunată ţara-n care trăim ?!
Şi te mai miri de ce unii rezervă bilete dus pentru Noua Zeelandă. Eu prefer Papua Noua Guinee. Îi învăţ pe toţi româneşte şi fac România II acolo... nu de alta da' acolo-i ca-n România dar fără politicieni, deci, ar fi un nou început.
Suntem exact ce cumpărăm, exact ce votăm, exact ceea ce consumăm, exact ceea ce cerem !
Din 18.848.000 de votanţi câţi are România, doar 27% s-au prezentat la vot !
Un sfert de Românie alege pe văcarii ce-i reprezintă pe toţi !
Felicitări celor care au mers la vot (indiferent cu cine au votat) pentru că măcar ştiu ceea ce vor!
Compasiune pentru cei "săraci cu duhul" care n-au nimerit urna şi au preferat turma !

Actualizare 01:00: Conform ultimului comunicat BEC, UDMR a scăzut la 8.99 % ! Tot e mult !
Actualizare 02:00: BEC anunţă doar 26.1% prezenţă la vot! Groaznic !
Actualizare 10:00: Alegători au fost pe liste exact 17495601, din care au votat 4815816, adică 27,52% dintre oamenii cu drept de vot şi cu cetăţenie română.
Situaţia la această oră:
1. Alianţa PSD-PC - 30,32 %
2. Partidul Prezidenţial - 29,75 %
3. Partidul Naţional Liberal - 14,53%
4. Uniunea Democrată Maghiară - 9,07 %
5. Partidul România Mare - 8,68%
6. ELBA R20 - 4,22%
Voturile din 32 de judeţe au fost centralizate, din restul doar parţial.
Actualizare 17:00 : Biroul Electoral Central a anunţat rezultatele finale:
1. Alianţa PSD-PC - 31,07 % - 10 mandate
2. Partidul Prezidenţial - 29,71 % - 10 mandate
3. Partidul Naţional Liberal - 14,52% - 5 mandate
4. Uniunea Democrată Maghiară - 8,92 % - 3/4 mandate
5. Partidul România Mare - 8,65% - 2/3 mandate
6. ELBA R20 - 4,22% - evident, un mandat

6 comentarii:

  1. Pe mine nu ma sperie neaparat procentul UDMR ci procentul PRM care nu ar fi fost atat de mare daca n-ar fi fost telenovela Becali.
    Cat despre Elena-personal,o consider de n ori mai apta sa fie in Parlamentul European decat oamenii de pe lista PRM.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred că Vadim ar spune succesuri sau ar spune despre Cluj că este "capitala culturală a Aradului". De acord că telenovela Becali le-a ridicat scorul.
    Deloc de acord cu vreo capabilitate a Elenei Băsescu exceptând aceea de a fi "fata lu' tata".
    Dacă mă puneai să aleg exclusiv dintre UDMR şi EBA, preferam UDMR-ul, eu care simt un dor de unguri ca de-o casă aprinsă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru Ioana...
    Exclus Eba!!! E doar "fata lu' tata...Uita-te la ea si ascult-o atent cum vorbeste: sacadat, ritmat, ca o lectie invatata pe de rost si cu teama de a nu o uita... Mai ca-ti vine sa admiri UDMR-ul cand o vezi si o asculti pe Elena Basescu.
    Poate nu stii capacitatea intelectuala a lui Vadim (lasand la o parte modul in care se "ambaleaza")
    Oricum, totul a fost, cum era si de asteptat, un kkt mare...
    Ti-ai pus intrebarea de ce si la nivel european procentul participarii la vot a fost mic? Doar partidele politice si jocul lor aberant de a face un "Soviet european" ne-au dus la aceasta netrebuincioasa uniune europeana *anume am scris cu miniscule si nu cu majuscule,,,)}n rest, populatiile nu au dorit asa ceva. se vede din indiferenta lor generala...

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant.
    Mersi pentru ca imi urmaresti blogul:)
    Cum ai dat de mine?

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate tot ce admir e procentul ala de romanasi care nu s-au deplasat pana la sectia de votare...si mi pare rau ca nu am facut si eu parte din ei

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ma mut pe el net! Nici nu stiu daca s-a inregistrat comentariul anterior...
    Rezumatul e banal: 1- Daca ii iei apararea lui Vadin e de porc 2- tre' sa fii nebun sa ii pui tu cu mana ta pe unii in functii ca sa isi bata joc de tine...
    Asta e pe scurt, fara detaliile revoltate.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails