vineri, 26 iunie 2009

Sicriu TV(18+)

Moartea unor oameni mai mult sau mai puţin importanţi a devenit în România de ceva vreme un prilej foarte bun de-a face audienţă. Priveghiuri transmise în direct, înmormântări, tone de tuş consumat în articole mari de ziar, etc. etc.
Ei bine, se pare că acest trepanabil concept nu este de sorginte românesc. Am observat asta pe tot parcursul zilei de astăzi când toată lumea ţinea să-mi vorbească despre moartea lui Michael Jackson.
Ştiţi cine a fost Michael Jackson? Imposibil să nu ştiţi la cât au turuit toţi "presarii" în decursul zilei de astăzi.
Na că mi-a căzut o muscă în cafea. Ah, n-are legătură cu Jackson dar ce eu nu pot să zic că era cea mai importantă muscă de pe Pământ atâta vreme cât unuia de-i cădea nasul pe scenă i se spune acum, post-mortem că a fost cel mai bun artist al planetei ?
Dacă tot îl considerau atât de mare artist de ce nu l-au susţinut toţi când era acuzat de viol, incest şi pedofilie ? Nu, atunci au aruncat cu căcat în el. De ce ? Păi pentru că la vremea respectivă asta făcea senzaţie. Făcea senzaţie = ieşeau bani.
Practic totul din jurul lui Michael Jackson însemna nemijlocit bani. Mă rog, se cheama show-biz dar ideea e tot aia. Să se facă cât mai mulţi bani. Nu contează cum. Bani să fie.
Dacă tot îl credeau un zeu, un artist complet, etc. etc. atunci de ce nu l-au susţinut moral ?
Vă spun eu de ce: pentru că asta nu ar fi adus bani. Scandalul şi zâzania aduce bani, lucrurile bune nu aduc bani decât în cazul excepţionale.
Deci nu vă pot spune, Antena3 îmi cheamă trei "muzicieni" la emisiunea "La ordinea zilei" ca să se vorbească despre Michael Jackson.
Azi, pentru că am avut bacul (cu "b" foarte mic, aşa!) m-am sculat dis de dimineaţă. Am auzit "marea veste" la 7:00 dimineaţa aşa pe "nepişate".
Deja, când am intrat în sală aşteptând subiectele vreo doi discutau despre asta. Băi fraţilor, ce-aveţi ?
După proba de la examen am mers la binemeritatele beri după care, o dată ajuns acasă iar: Moartea lui Michael Jackson. A fost oare ucis de doctori ?
Vaaai, turbez nu alta.
Maximul de nervi l-am avut când peste tot se transmiteau imagini în direct de la casa părintească a lui Michael Jackson şi imagini în direct de la Ambasada SUA cum se duceau ăia să-şi depună condoleanţe. Mai mult, şi în zona fostului stadion "Lia Manoliu" era trântită o ditamai poza şi se aprindeau lumânări.
Se rugau oamenii pentru pacea post-mortem a lui Michael Jackson. Băi tată, în ce ţară/lume trăiesc?
Eu nu am fost niciodată un fan înrăit al lui Michael Jackson. De fapt, nu am fost nici măcar un fan micuţ. Mi-a plăcut mult un videoclip şi o melodie de prin 1995 sau 1996. Acum vreun an am vrut să caut melodia să o reascult însă nu o pot recunoaşte decât dacă văd videoclipul pe care VH1 îl difuza în draci în acea perioadă.
Şi totuşi, deşi mi-au plăcut maxim 10 melodii de la el, recunosc că a fost un artist influent şi important pe scena mondială a muzicii.
Dar de-aici şi până la a spune că a fost cel mai important artist al planetei aşa cum declara o "vedetă" de pe la noi, e cale lungă. Cale lungă este şi de la a spune un "Odihnească-se în pace!" până la a îndemna toţi copiii lumii să se roage pentru sufletul artistului.
Băi frăţică, de Hendrix mai ştie cineva ? Despre Elvis Presley cum s-a spus când a murit? Nu ceva similar ?
De ce toţi oamenii devin brusc, instantaneu şi deodată cei mai cei dintre cei mai cei de îndată ce mor ? Păi... pentru media... pentru marketing... pentru bani, în final. Sicriu TV şi basta !
De ce trebuie deplâns la nivel mondial un frustrat care a ajuns până-ntr-acolo de să-şi forţeze modificări genetice doar pentru a nu mai fi negru ? De ce trebuie deplâns la nivel mondial unul de-i cădea nasul pe scenă, era acuzat (nedemonstrat încă) de pedofilie şi era recunoscut ca având probleme cu drogurile ?
De ce trebuie deplâns faptul că avea datorii ?! N-am înţeles. Şi eu am datorii. Şi cea mai mare parte dintre dumneavoastră cei care citiţi aceste rânduri aveţi datorii iar dacă nu aveţi, veţi avea curând.
Toată lumea are datorii.
Luciano Pavarotti e mort de aproape doi ani şi a fost cel mai bun tenor din câţi s-au auzit. Şi n-a mai fost aşa mare tam-tam. De ce ? Pentru că Pavarotti era o vedetă reală şi nu una fabricată de către industria trepanată americană. O vedetă reală umple sala şi dacă nu e dat la tembelizor.
O vedetă fabricată trebuie să fie mereu pe "firmament". C-aşa merg lucrurile în "afacerea" asta.
Practic, la cum s-a comportat Michael Jackson cu sine însuşi, cu corpul său, era ceva de aşteptat ca el să "vireze la dreapta".
Acest Sicriu TV este un prilej pentru orice "vedetă" să mai iasă de la naftalină dându-şi cu părerea. Practic mai câştigând nişte imagine şi implicit... aţi ghicit... nişte bani. Michael Jackson a murit dar mulţi vor câştiga câte ceva de pe urma acestui deces.
Există multe vedete care au probleme cu drogurile dar îşi lasă muzica să vorbească sau se opresc la timp. Michael Jackson nu a ştiut când trebuie să facă asta şi a plătit preţul suprem asta după ce a suferit umilinţa de a se descompune (la propriu) în văzul tuturor.
Că tot am zis de descompunere... urarea mea este simplă "Rest in pieces!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails