marți, 7 iulie 2009

Leapşă ?

De regulă nu prea mă înghesui la aşa ceva dar primind invitaţie expresă de la Geanina, nu pot refuza. Aşadar:

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici cel de-al patrulea rand.
"s-a suferit de pe urma unei fapte de discriminare nu e suficientă. Ea trebuie dovedită cu probe."

2. Fără să verificaţi , cât e ora? 16: 40

3. Verificaţi: 16 :44

4.Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?

Pantaloni scurţi.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?.

Citeam un ziar local.

6.Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Melodia Sixpounder interpretată de finlandezii de la Children of Bodom.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi pentru ce?

Alaltăieri, pentru a depune contestaţie la Bacalaureat.

8. Ce aţi visat ieri noaptea?

Nu am dormit ieri noaptea, iar dimineaţă am visat că eram la un concert la care nu pot ajunge în realitate, prea curând.

9. Când aţi râs ultima dată?

Pe 26 iunie, după proba scrisă la Limba şi Literatura Română după ce am ascultat nişte istorisiri ale unor apropiaţi din timpul probei.

10.Ce aveţi pe pereţii încaperii unde sunteţi?

Două rafturi ticsite cu acte şi o boxă mare.

11. Daca aţi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Un calculator mai performant şi 1000 de cartuşe de ţigări !

12.Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

"Înger şi Demon"

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Da.
Azi noapte când mă chinuiam la celălalt calculator am constatat că nu era aşa de cald faţă de nopţile precedente şi chiar era răcoare încât am simţit nevoia să îmbrac şi un tricou.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?.

Se putea mai complex...

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

38.77% dintre vizitele de pe acest blog sunt cititori fideli ajungând aici prin tastarea directă a adresei

16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Angela-Ioana.

17. Si daca ar fi vorba de un baiat?

Rhemaxos Decebal Tudor (da, ar avea trei prenume ca mine!)

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Să plec pentru o perioadă mai lungă, poate da. Să locuiesc şi să mă stabilesc definitiv, nu. N-aş putea !

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Pân' la dumnezeu te mănâncă sfinţii. Planurile sunt relative. Nu ştiu încă dacă există aşa ceva dară-mi-te să-mi pun problema ce-aş vrea să-mi spună.

20. Daca aţi putea schimba ceva în lume, în afara de politică, ce aţi schimba?.

În lume: Influenţa trepanării americane. În România: 90% din populaţie, cu totul.

21.Vă place să dansaţi?

Nu mă dau în vânt.

22. George Bush?

Cine?

23. Ce aţi văzut la tv. ultima dată?
Emisiunea "În gura presei".

Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească această leapşă?
Chris, Paul, Gabriel, Teodora şi... dacă mai sunt doritori... lista e deschisă.

2 comentarii:

  1. o sa raspund doar la prima intrebare:
    "coeficientilor nedeterminati." :))
    aa..si sincer sa fiu in camera care ma aflu acum nu am carti de romana / beletristica etc. ele fiind primele aruncate in dulap dupa sustinerea examenului de bacalaureat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plăcură răspunsurile. Mulţumesc de preluare.

    Gândurile mele bune vin către tine.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails