miercuri, 26 august 2009

Petrecere - repriza a doua

Asa cum era de asteptat, in decursul serii de ieri, petrecerea a continuat intrucat Gabi implinea frumoasa varsta de 23 de ani, drept pentru care, era necesar ca ast' moment sa fie marcat, nu?
Prima oprire, BT-NN de Suceava, numita aici "Rainbow".
Aici am avut ocazia, pentru prima oara, sa iau pulsul indeaproape a rockerimii sucevene. Am facut cunostinta cu prieteni de-ai lui Gabi dar si cu oameni pe are eu personal i-as trata cu o profunda platatie de cucuie.
In fine, sa nu stricam momentul.
De la 19:00 si pana aproape de inchidere (apropo, in Suceava totul se inchide la ora 23:00 - oribil!) am palavragit despre vrute si nevrute.
Din pacate a trebuit sa asist si la nenumarate discutii despre jocuri, discutii pe care personal le detest in mod visceral intrucat consider ca aparatura de calcul poate fi folosita si in scopuri mai utile decat numarul interminabil de jocuri.
Dupa inchiderea programului, intr-un grup mai restrans, cu participanti atent selectati ne-am indreptat catre un alt sector al padurii in care fost-am doua nopti inainte.
In fotografie este Catalin B., un tip care, desi ceva mai crestin (mai corect spus, mult mai crestin decat mine) pare turnat exact pe calapodul meu.
Un om cu care chiar am ce discuta si care stie sa poarte o discutie in contradictoriu fara a-si jigni nefondat interlocutorul (lucru pe care putini il mai stiu astazi).
Incet-incet s-a facut de ora 2:00 si sarbatoritul nostru, istovit fiind si dupa doua excursii in "Burdujeni-City", si-a exprimat dorinta de-a-si privi patul de-aproape.
In continuare va mai arat niste poze cu alti oameni mai mult sau mai putin de treaba cu care am pierdut cateva ore bune in municipiul Suceava:

Un comentariu:

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails