miercuri, 23 septembrie 2009

Leapşă muzicală ? (3)

E clar... Vâlsan n-are ce face de pune două lepşe la rând.
Deşi nu sunt la calculatorul în care am toată tona de muzică, mă voi risca să completez următoarea leapşă. S-ar putea să ajute ca cititorul să mă cunoască mai bine.
Conform lepşei trebuie să pun winamp-ul (foobar-ul, în cazul meu) pe "shuffle"(amestecare) şi să dau next şi să răspund printr-o melodie la următoarele întrebări:

1. Cum te simţi azi?
Godsmack - Straight out of line (nu e chiar departe)

2. O să ajungi departe în viaţă?

Imn Dacic - Ce limbă vorbeau dacii?

3. Cum te văd prietenii?
Semnal M - Bal la Apahida (Au !)

4. O să te căsătoreşti?
Uriah Heep - Rainbow Demon (Bun!)

5. Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
Suidakra - Shattering Swords (destul de departe)

6. Care-i povestea vieţii tale?
Dida Drăgan - Uşor şi greu (nici că se putea mai bine!)

7. Cum ţi s-a părut liceul?
Cheloo - Vicii (cât de adevărat!)

8. Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
Russian Red Army Choir - Katyusha (să-nţeleg c-am făcut o alegere bună pentru facultate?)

9. Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Black Sabbath - Paranoid

10. Ce ai pregatit pentru sfârşitul săptămânii?
Paraziţii - Mesaj pentru Europa

11. Ce piesă te descrie?
Queen - The Show must go on (îmi pare rău că n-am trişat!)

12. Care piesă îţi descrie bunicii?
Yggdrasil - Ekot av Skogens Sĺng (nu prea căci ei nu hălăduiau prin păduri)

13. Cum îţi merge viaţa?
Tverd - Масленица Широкая

14. Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?
Daniel Iancu - Muri-ţi-ar capra (Iar îmi pare rău că nu am trişat)

15. Cum te vede lumea?
Phoenix - Negru Vodă (ei, nici chiar aşa!)

16. Vei avea o viaţă fericită?
As I Lay Dying - Within Destruction (parcă am ales-o eu !)

17. Te doresc oamenii în secret?
Manowar - Let the Gods decide (exact!)

18. Cum mă pot face fericit?
Cassa Loco - Ce bine-mi pare că ai luat ţeapă (să ştii că uneori chiar sunt fericit când cineva ia ţeapă!)

19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Arch Enemy - Dead eyes see no future

Poate nu s-au potrivit toate dar, măcar am încercat.
Sănătate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails