luni, 14 septembrie 2009

Revenire

Bine v-am regăsit stimaţi cititori, cei care-aţi mai rămas.
Am urmărit statisticile Google Analytics din perioada în care eu nu am putut scrie. Contrar aşteptărilor mele au rămas câţiva cititori, de ordinul zecilor, e-adevărat, care au continuat să verifice zilnic blogul.
Le mulţumesc pentru asta.
Motivul pentru care nu am scris în această lună a fost unul cât se poate de simplu: lipsa conexiunii la Internet ! (mama ei de factură!)
Am câteva subiecte despre care vreau să scriu însă sunt foarte în urmă cu destule activităţi ce necesită conexiune la Internet.
Poate chiar în această seară/noapte mă voi apuca din nou de problemele apăsătoare despre care simt eu nevoia a scrie.
Sper că întreruperi neanunţate pe perioade atât de lungi nu se vor mai ivi.

Vă mulţumesc pentru înţelegere şi ne vom citi curând şi în luna octombrie cred că va apărea şi primul articol audio aşa cum dumneavoastră aţi votat.

3 comentarii:

  1. Chiar ma intrebam de ce numai scrii pe blog.
    Am crezut ca te-ai lasat, asa fara niciun motiv.
    Bine ai revenit! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu renunti!! Ai subiecte super ok! De fiecare data cand imi amintesc de blogul tau il deschid repede sa vad ce ai mai scris.. si ma binedispun de fiecare data! Singura problema e ca cititul ma lasa c-o usoara durere de ochi.. dar merita! :p

    Tot respectul!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails