sâmbătă, 26 septembrie 2009

Spionaţi şi în cabina de vot!

Ei bine, dacă mai aveaţi vreo îndoială, stimaţi cititori, că locuiţi într-un stat totalitar orwellizat şi pseudo-democratic denumit eufemistic România, luaţi de-aici !

Prezentarea subiectului
Pentru alegerile prezidentiale, se vor înfiinta peste 3.500 de sectii de vot speciale, în care vor vota numai cetãtenii care nu se aflã în localitatea de domiciliu în ziua scrutinului. La Vaslui, se estimeazã cã se vor deschide în jur de 10 sectii, locatiile urmând sã fie anuntate de Prefecturã, în cel mai scurt timp. Noutatea o reprezintã faptul cã toate aceste sectii vor fi monitorizate prin camere web, pentru probarea cazurilor de fraudã electoralã. Persoanele care vor vota în aceste sectii speciale vor depune o declaratie pe proprie rãspundere, în care se precizeazã cã au luat la cunostintã faptul cã votul multiplu se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la trei ani. Un alt element de noutate adus de actul normativ constã în amplasarea, la intrarea în toate sectiile speciale de vot, a unor camere web conectate la calculator, care vor înregistra video pe toatã perioada votului. “Pregãtirea instalãrii acestor camere web a început de peste o lunã si nu presupune cheltuieli suplimentare”, a afirmat vicepremierul Dan Nica. El a adãugat cã declaratiile pe proprie rãspundere si fisierele cu înregistrãrile video vor fi predate Biroului Electoral Central si Autoritãtii Electorale Permanente pentru a fi folosite ca probe în eventualitatea unor procese. Notează cotidianul Vremea Nouă.

Opinii personale şi nu numai
Adică, mai cu alte cuvinte, dacă am nenorocul de-a fi student şi mă aflu în imposibilitatea de mă deplasa jumătate de Românie pentru a vota "de acasă", trebuie să fiu fotografiat şi spionat de către "serviciile ce lucrează în interesul cetăţeanului şi care previn frauda electorală".
Aşa! Bravo! Aplauze! Spionaţi-ne şi la vot !
Cu asta se cam umple paharul în ceea ce priveşe orwellizarea României!
În şcoli aţi pus camere, în spitale mai aveţi puţin, în spaţiile private e de mult, în WC şi în cabina de vot mai lipseau !
Cum să spionezi lumea care vine la vot?
Păi dacă votez multiplu, mă poţi da ulterior în judecată, nu?
Las' c-aşa ne trebuie. Am vrut Uniune şi "siguranţă", luăm de-aici Uniune şi siguranţă prin spionaj şi încălcarea dreptului la intimitate. Comentam eu pe forumul ziarului.
Ia uitaţi ce-mi răspunde "R.I.P." care prin subtilitatea-i decentă mă face şi "tont" pe deasupra:
Se pare ca unii dintre voi (Lucian si Oana), n-ati inteles nimic. Permiteti-mi sa va luminez putin. Fiecare sectie de votare va fi dotata cu computer la care va fi instalata o camera web. Persoanele care voteaza la alta sectie de votare decat cea la care sunt arondati (in general in alta localitate), automat vor fi trecuti pe liste suplimentare.
Inainte de a vota, li se va explica ca pentru frauda electorala (vot multiplu), sunt pasibili de pedeapsa cu inchisoare. Dupa ce iau la cunostinta de acest lucru, in cazul in care decid totusi sa voteze in sectia din afara localitatii de domiciliu, acele persoane vor fi fotografiate cu ajutorul camerei web din dotarea calculatorului, in acest fel putandu-se demonsta in instanta de judecata culpabilitatea celui care a votat in alta localitate decat cea de domiciliu in cazul in care a votat de mai multe ori (sectia la care este arondat si sectia din afara localitatii in care are domiciliul).
In felul acesta se previne frauda electorala si "turismul electoral", foarte utilizat in zona rurala, cand microbuze pline de alegatori pleaca de la o comuna la alta pentru a vota (cred ca macar atata lucru stiti ca bulina cu stampila votat se dezlipeste foarte usor de pe cartea de identitate).
Ca cetatean ce nu simpatizez deloc cu PSD-ul, trebuie sa recunosc ca ministrul Dan Nica a gasit o solutie foarte buna, si mai, foarte ieftina, de a preveni votul multiplu, deci frauda.
Sfat: Inainte de a va mai da cu parerea despre un subiect pe forumuri, cititi cu atentie informatia, eventual mai studiati si alte site-uri de stiri daca nu aveti timp sa deschideti televizorul, si apoi comentati cu privire la un subiect de pe un forum, nu de alta, dar va faceti de ras.
Prietene, ca să nu zic boule şi cretinule care eşti tu fan al orwellizării secţiilor de votare, ai tu vagina, pardon, vaga impresie că mă interesează cu cine mizda pă-tii simpatizezi tu?
Eu nu cred că mă fac de râs dacă mă opun încălcării flagrante a dreptului la intimitate şi a dreptului la vot liber exprimat şi secret !
De ce să fiu şi fotografiat (mai rămâne şi amprentat dar nu e departe!) dacă prezint o carte de identitate valabilă si semnez pe propria răspundere că nu mai votez şi în altă parte?
Dacă aş mai vota şi în altă parte, la centralizarea listelor, oricum s-ar observa dublura de nume şi, având datele mele, oricum pot fi săltat de Miliţie pentru fraudă electorală, nu? Ce rost mai are fotografia ?
Dacă mă saltă Miliţia, dup-aia oricum mă pozează din toate direcţiile dar, sunt măcar suspect (deci, presupus vinovat). Aşa, în cazul acesta, sunt din prima presupus vinovat chiar dacă eu voi vrea doar să-mi exercit dreptul la vot garanatat, încă, de Constituţia României.
Din păcate, artizanii spionării totale se înmulţesc iar argumentele de doi lei vechi cum că "dacă nu ai nimic de ascuns, nu ai de ce te teme" prind contur cu toate că ele sunt fundamental eronate în contextul unei democraţii. Poftim? Democraţii? Unde? În România?! Mă scuzaţi, iar am uitat că locuiesc în judeţul România din Statele Unite Trepanat-Totalitare ale Europei.
Aşadar, faceţi pe dracu în patru şi votaţi de acasă, cumva, nu ştiu cum, dacă vreţi să evitaţi totalitarismul, asta cât încă se mai poate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails