luni, 30 noiembrie 2009

Recapitulări

Bine v-am regăsit.
Au trecut ceva zile de când nu am mai scris. Aveam impresia că maxim 4-5 zile... când... se pare c-au trecut mult mai multe.
Timpul chiar are altă dimensiune aici. Am un program atât de încărcat încât chiar nu observ cum se succed orele, zilele şi săptămânile.
Cu două facultăţi deodată şi tot am timp să mai ajung şi pe la concerte sau pe la evenimente ce nu au legătură cu procesul de învăţare.
Pe scenă în poza din stânga scrisului se află formaţia Celelalte Cuvinte.
Deşi au fost de mai multe ori momente când aş fi putut să-i văd... de fiecare dată situaţia s-a dovedit potrivnică.
Acum, însă, am izbutit să ajung la concertul lor.
A fost aglomerat iar locul de desfăşurare a fost mic. Cu toate acestea, treaba a fost bună.
Am avut ocazia să-mi aud două din piesele preferate ale trupei, Spre care rai şi Neam Blestemat.
Deşi publicul a cerut-o de mai multe ori, Călin Pop şi compania nu au cântat piesa Armaghedon preferând piesele mai comerciale Iarbă prin păr, Zmeie şi Dacă vrei.
Din nou aş fi putut să-mi iau un autograf de la ei, având în vedere că în pauză şi pe tot parcursul serii au stat fix la masa de lângă mine însă... prefer să rămân cu muzica.
Mda... ce-a mai fost de când nu am mai scris ? Hmmm.... le voi zice în ordinea în care mi le voi aminti... deşi preferabil invers cronologic.
Aşa... da... pe 22 noiembrie au fost alegerile dom'le.
Vă spun, în campusul universitar Haşdeu s-a aşteptat cu orele pentru a se vota.
Trişând puţin la rând... eu am stat doar o oră pentru a vota. Dacă nu aş fi trişat, aş fi stat pe puţin o oră şi jumătate. Groaznic.
Au fost studenţi care au renunţat la dreptul la vot doar pentru că era prea mult de aşteptat.
Se plânge lumea de absenteismul de la urne? Nu s-a întrebat însă nimeni DE CE?
Organizarea acestor alegeri poate fi caracterizată de la extrem de execrabilă în jos!
Cu cine am votat? Contează mai puţin... contează însă că nu am votat cu Partidul Prezidenţial!
Azi noapte m-a abordat un copil fără viaţă şi dependent de jocuri gen World of Warcraft să mă roage să fac un blog (pentru că "le zic bine") în care să mă leg de PSD şi PNL, hoţii ăia. Am rămas blocat!
Trecând peste faptul că el nu avea drept de vot, ca de altfel mulţi proprietari de bloguri cu afişe electorale pe ele, el chiar încerca să mă convingă pe mine cât de minunat este Băsescu şi cât de multe a făcut şi poate face pentru ţară. Poate el(copilul de m-a abordat) o fi trăind bine... eu nu.
Ah... da. A mai fost şi parţialul la algebră. Tot pe-atunci... pe lângă alegeri.
Nicio senzaţie nu e mai plăcută decât aceea de a te duce în calitate de om cu nicio şansă la un examen şi de a fi peste cei cotaţi cu şanse reale.
Având în vedere orarul meu încărcat, rareori ajung eu pe la cursuri sau seminarii de algebră însă la acest parţial am constatat că totuşi am o idee mult mai bună despre ce e vorba decât unii dintre colegii mei care au frecventat cursurile mai mult ca mine.
Oi fi visat eu subiectele peste noapte. Sau nu?
Va urma curând un nou parţial în limba norvegiană la gramatica acestei limbi.
Poate sună ciudat dar aşa se împarte la mine timpul... algebră în limba engleză, gramatica limbii norvegiene şi literatură rusească.
Cel mai tare însă mă plâng tot de matematică. Am încercat să fug de ea şi tot direct în ea am ajuns. N-o să înţeleg niciodată rolul materiilor din afara specializării alese aşa cum este analiza matematică (la specializarea informatică) sua lingvistica (la norvegiană-rusă).
Poţi să mă tai feliuţe şi să torni sare pe rană că tot nu pot să pricep.
La o facultate nu se munceşte azi, în vreme ce la cealaltă cusrsurile sunt pe un orar ciudat în funcţie de profesorii care vor să-şi ţină cursurile în ciuda concediilor fără plată şi care nu.
Din categoria chestii cretine pe care le-am mai citit sau văzut pe la tembelizor sau pe măreţul Internet, amintesc cretinoizii care califică festivitatea MTV Music Awards ca fiind satanistă, masonică şi închinat lojelor masonice. Vă mărturisesc că o cretinitate mai mare nu mi-a fost dată în viaţa mea să citesc.
Sunt ferm convins că loje masonice există şi că există sfere de influenţă, etc. etc. Dar de-aici şi până la a spune că lojele masonice şi-au pus amprenta asupra festivităţii MTV Music Awards... mi se pare aberant. E ca şi cum ai spune că din cauza lui Obama nu a câştigat o arăboaică un concurs de miss organizat în Coreea de Nord sau că din cauza vânturilor solare a picat Internetul la Antena 1 !
Desigur, a mai apărut şi filmuleţul cu preşedintele în exerciţiu lovind un copil la Ploieşti. Sute de limbişti, pupincurişti şi pupimbăseşti s-au trezit peste noapte experţi în trucaje şi s-au apucat de demontat "făcătura comuniştilor".
Băi tati... ştiţi ceva? Ia luaţi voi şi mergeţi la vot căci în ciuda activităţii crescute pe Internet, Remus Cernea a avut 0,4% şi în ciuda notorietăţii, Sorin Oprescu a avut doar 3,4% ! De ce? Pentru că mulţi au zis frumos pe Internet şi puţini şi-au mişcat curul pătrăţit de scaun până la urnă!
Sunt în continuare conectat la realităţi dar am din ce în ce mai puţin timp pentru a-mi aşterne pe această hârtie virtuală toate reflecţiile asupra a ceea ce ne (şi mai ales ) înconjoară.
Am înţeles că astăzi este o sărbă(u)toare de sorginte creştină. Nu ştiu care şi cum. La mulţi dacă-i vreun sfânt cu nume. Dacă nu... nu ştiu... să fiţi fericiţi cei care credeţi în sărbători.
Pentru mine va fi o simplă zi.
Însă, 1 Decembrie este cea mai importantă zi căci e ziua noastră a românilor!
Despre asta... cine ştie... poate chiar pe 1 Decembrie!
În curând prezentul blog împlineşte vârsta de un anişor! Articol mare va să vină!

Multă sănătate şi să ne citim cu bine!
Lucian V.

P.S. Mă bucur că Steaua s-a impus în faţa formaţiei FC Vaslui şi regret dubla înfrângere a Craiovei (una cu largul concurs al arbitrului) în faţa KVSC-ului.
P.S.S. Felicitări Unirii Valahorum Urziceni pentru victoria în faţa Sevillei. Chiar se poate să visăm la optimi.

Un comentariu:

  1. Sper sa-ti fie de folos dictionarele pe care ti le-am trimis...In rest, numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails