sâmbătă, 12 decembrie 2009

Degradarea stării de sănătate la tineri

Bine v-am regăsit stimaţi cititori.
Sper din tot sufletul că trăiţi bine sub instabilitatea financiară şi politică de la noi şi, mai cu seamă, sper că încă mai sunteţi în viaţă căci curând nu vom mai fi dacă e să ne gândim că în 3 ani şi câteva zile se va sfărşi lumea. Măcar prin această prismă şi tot n-ar apuca băsescu 5 ani de mandat (fantastic!).
Grozav, am scris 5 rânduri şi am deviat în 6 dintre ele.
Nu am să vorbesc despre chestiile nesănătoase pe care le fac tinerii de genul că beau sucuri chimice, mănâncă mâncare proastă, consumă alcool, etc. etc.
Am să vă prezint două cazuri cel puţin bizare şi care ţin mai degrabă de degradarea stării de sănătate mintală a celor doi tineri, protagonişti ai evenimentelor ce urmează a fi prezentate.
Aşadar, să purcedem.
Un tânăr din Ucraina a murit după ce i-a explodat guma de mestecat în gură.
Un tânăr de 25 de ani din Ucraina a fost găsit mort în camera sa, după ce guma pe care o mesteca i-a explodat în gură.
Rudele studentului povestesc că au auzit un zgomot puternic din camera acestuia şi s-au dus să verifice ce se întâmplă. L-au găsit pe băiat parţial desfigurat.
Minunat, nu?
În urma autopsiei, autorităţile au descoperit că guma fusese îmbibată într-o substanţă necunoscută.
Se pare că studentul obişnuia să înmoaie guma în acid citric. Lângă trupul tânărului, poliţiştii au găsit şi o substanţă neidentificată. Autorităţile cred că accidentul s-a produs, după ce băiatul a confundat substanţa necunoscută cu acidul citric. Se mai arată în sursa citată.
Fantastic!
Ei, cât de cretin să fii?
Acum, ce să zic, o fi fost el student la chimie dar... chiar gume de mestecat explozive?
Când mă gândesc din ce-s făcute gumele de mestecat, tare mi-e teamă să nu apară curând şi prezervative explozive!!! Auci!

Al doilea eveniment îl vizează pe un tânăr din Baia Mare care a leşinat pe scenă după ce "marele artist" Puya(cât efort am făcut să nu scriu cu "m") a refuzat să cânte la balul bobocilor organizat de el.
Un tânăr din Baia Mare a leşinat pe scenă la Balul Bobocilor, de supărare. Îl chemase pe Puya să cânte, îl adusese până în spatele scenei, însă artistul n-a vrut să cânte pentru că lipseau 50 de euro din cei 1.300 cât ceruse. Aşa că tânărul organizator a trebuit sa iasă pe scenă şi să explice că Puya nu cântă. N-a explicat mult, pentru că s-a prăbuşit chiar acolo.
Aproape reuşise să-l aducă pe artist pe scenă. Puya a făcut act de prezenţă, dar a stat în spatele cortinei, pentru că nu şi-a primit toţi banii.
"El a zis că dacă în 30 de minute nu primim banii, nu urcăm, ceea ce mi se pare absolut normal. Puya nu a cântat din diverse motive, printre care, că unii organizatori au băgat mâna în buzunarul cu bilete", spune unul dintre organizatori.
Calculul era simplu. Puya trebuia să cânte pentru 1.300 de euro. Asta înseamnă că fiecare licean trebuia să scoată din buzunar 15 lei. Doar că, spune organizatorul, elevii ar fi intrat câte cinci pe un bilet. Notează site-ul antena3.ro.
Ei uite-aici dovadă de trepanare maximă!
Stau şi mă întreb cât de cretin să fii, în primul rând, să te angajezi că-i dai unui menlisto-hip-hoper 1300 de euro să vină să se screamă, pardon, să cânte pentru nişte elevi de liceu? Sincer acum!
Un fost coleg de liceu mi-a spus următoarea glumiţă pe care consider de cuviinţă că o pot spune acum: Ştiţi unde se întâlneşte maneaua cu hip-hop-ul? Undeva în Balcani!

Desigur că şi ţigăneala pentru mărunţiş a "artistului" este condamnabilă (copilul a leşinat pentru că îi mai trebuiau 50 de euro) dar chiar aşa?
Să leşini că un nene nu vrea să-şi mute târtiţa pe scenă?

Vă spun sincer că mă aştept la o degradare progresivă a generaţiilor ce vor să vină iar noi ăştia puţini care-am scăpat netrepanaţi va trebui fie să luăm în calcul varianta ieftină a funiei şi a săpunului, fie să investim într-un bilet dus către Congo sau Papua Noua Guinee.

Vă salut cu respect!

2 comentarii:

  1. Sunteti interesati sa facem schimb de link :) mentionez ca am zilnic 2000 de vizite http://www.wta.ro/12688stats_index :)


    Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu :)


    Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am adaugat si eu la blogroll

    sarbatori fericite :)

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails