marți, 22 decembrie 2009

Haljatok meg hányásban!

Bine v-am regăsit.
După cum bine ştiţi, în această perioadă se "construieşte" guvernul Boc IV, condus, în realitate, de tovarăşul preşedinte, prim secretar de partid, comandantul suprem al armatei, Tiran Băsescu. Mă scuzaţi, Traian Băsescu.
Există oameni, români din afara graniţelor ţării care au votat cu acest individ pentru că "au auzit ei" (pe surse, aşa!) că PSD ar vrea să dea Transilvania "la unguri" sau oameni care au votat cu Băsescu doar pentru că PSD a făcut alianţă maro cu UDMR şi... pe sistemul... "şi cu ungurii au făcut alianţă împotriva unui singur om", au votat cu marinarul.
Traducerea titlului în limba maghiară este "Muriţi în voma-mi!" sau, generic, "Muriţi în vomă!". Traducerea mi-a furnizat-o un coleg maghiar care este de asemenea deranjat de atitudinea UDMR-ului de curvă politică!
Aţi votat cu Băsescu? Felicitări! Acum o să avem vicepriministru maghiar, în persoana distinsului Marko Bela şi, ceea ce este cu adevărat maro este că la Ministerul Culturii şi a Patrimoniului Naţional se află domnul Kelemen Hunor!!!
Nu e minunată ţara-n care trăim?!
Or fi fost 5 milioane de fiinţe bipede care au votat cu marinarul dar există şi 5 milioane de OAMENI care au votat cu normalitatea şi nu cu maro-ul! Noi ăştia ce facem? Ne cărăm din ţară?
Desigur, actualul guvern a avut grijă şi de cei care au contribuit decisiv la victoria scârboasă şi josnică a lui Băsescu. Să nu uităm că la externe se va afla, probabil, domnul Baconschi, cel care a organizat atât de bine alegerile încât s-a furnizat un vot la 13 secunde iar secţia respectivă a fost câştigată zdrobitor de Traian Băsescu.
Eu am votat într-o secţie specială în ambele tururi pentru că mă aflam la Cluj şi vă spun sincer că mi-a luat mai mult de un minut în condiţiile în care eram hotărât cu cine să votez şi am fost şi primul votant al secţiei (ora 7:00) în cel de-al doilea tur de scrutin.
Nu ştiu cum a făcut domnul Baconschi dar mie îmi miroase (ca să nu zic pute) a mânărie căci la 13 secunde... înseamnă că au votat roboţi!
Măcar o să avem borduri multe odată cu numirea domnului Videanu la economie şi, cine ştie, poate ne învaţă şi pe noi domnul Baconschi să votăm în 13 secunde!
Desigur, o să ne dezvoltăm durabil cu doamna Udrea în frunte la ministerul respectiv de resort. Mai călăreşte dânsa un ponei şi gata! O să crească nivelul de trai în satele româneşti ca ciupercile după ploaie!
Câteva cuvinte şi despre lovitura de stat din '89 sau... revoluţie cum zic ăştia pe la tembelizor.
Este democratic să-ţi omori propriul conducător şi este democratic şi eroic chiar să trimiţi români să lupte în războiul altora în Afganistan şi Irak dar nu este democratic să-ţi aperi regimul şi ţara cu tancul aşa cum regimul PCR a făcut-o în 1989, nu?!
Voi dedica un articol special lui Nicolae Ceauşescu pe 25 decembrie, ziua în care naţia asta parcă a fost blestemată de toată lumea odată cu uciderea după un proces nedemocratic a celui mai patriot conducător pe care l-a avut ţara asta de la Gheorghe Gheorghiu-Dej încoace.
Acum îmi pot permite să le urez politicienilor cele din titlu, lucru pe care nu-l puteam face atunci dar, din păcate, am de 100 de ori mai multe motive s-o fac acum decât poate aş fi avut atunci!
La ce folos să ai telefon mobil, "cont de Facebook"(eu n-am dar ăsta-i exemplul dat de un radio românesc), haine "dă" firmă, cafea "la liber" şi posibilitatea să înjuri guvernul dacă în loc de câţiva securişti ai câteva milioane de camere de luat vederea, locuri mai mult decât insuficiente în căminele studenţeşti (în ciuda scăderii populaţiei), un sistem de învăţământ din ce în ce mai putred, oameni cu IQ din ce în ce mai scăzut, mâncare din ce în ce mai puţină şi mai scumpă, etc. etc. ?!
Era rău pe vremea lui Ceauşescu dar oamenii cu care naţia asta se laudă sunt toţi trecuţi de 40 de ani şi formaţi în acele vremuri!
Trecut-au 20 de ani de-atunci. Prin urmare, există deja destui oameni care-au fost formaţi integral în "democraţie". De ce foarte puţini spre niciunul dintre ei nu a ajuns exponent al naţiunii?
Inventatoarea neurochirurgiei moderne a trăit în democraţia românească dintr-o pensie mai mică decât a bunicii mele!
Meritocraţia a dispărut total! Şi sensul cuvântului în sine cred că s-a denaturat.
Şi ştiţi ce e mai rău? Că viitorul patriei sună şi mai prost!
Cum văd eu România după încă 5 ani băsescieni? În vomă! Nicicum altfel decât în vomă!
Sunt un adept al rămânerii în ţară şi a construirii unui viitor aici însă pe măsură ce guvernele Boc 1,2,3,4,5,6,... +oo(adică plus infinit) se succed, constat că fuga, deşi ruşinoasă, este cea mai sănătoasă soluţie!

Comunismul îţi oprea curentul pentru a se face economie! Azi ţi-l opreşti singur căci curând nu vei mai avea bani să-l plăteşti!

Amin! Veşnică Pomenire!

8 comentarii:

  1. Bai nu ma asteptam ca tu sa fii comunist ...Sa spui ca era normal cu PCR condus de Iliescu cu totii dobitocii ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, dacă citeşti articolele prezentului blog ai să constaţi că nu e prima oară când compar negativ vremurile de-acum cu vremurile de dinainte de 1989.
    Asta ar fi o problemă.
    O altă problemă este că deşi comunismul oficial a căzut, alegerile s-au câştigat la fel ca în 1948, prin anti-campanie, furt şi mită... metode pur comuniste!
    Cât priveşte Iliescu... eu unul nu-mi permit să vorbesc despre un om politic cu 62 de ani de experienţă în politică eu având aproape 20 de toţi! Mă-nţelegi?
    Şi mai e o problemă: Iliescu nu a candidat la nicio funcţue şi nu a mai ocupat o funcţie din 2008!
    Şi încă ceva: Faci o imensă greşeală: PCR nu era condus de Iliescu. Încearcă un manual de istorie ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. anul trecut pe vremea asta boc era investit premier :))

    RăspundețiȘtergere
  4. amin!
    sincer are rost sa iti fufu sufletul pe asa ceva? o sa mutam capitala la budapesta si ii invatam pe unguri romaneste ;)
    offtopic: SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc pentru urări Dane.
    Da, sincer are sens să-mi "fufu" sufletul căci mă doare când văd că ţara asta se descompune bucăţică de bucăţică şi în loc să facem ceva pentru a opri descompunerea, susţinem şi mai tare distrugerea ei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti doresc un Craciun Fericit si un an nou de doua ori mai bun decat acesta! Sper sa-ti aduca Mosu' diseara, tot ce iti doresti!

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sfânta această Sărbatoare să vă aducă sănătate,bucurie,pace sufletească şi împliniri.
    Sărbători Fericite!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails