joi, 31 decembrie 2009

Reflecţii la final de an şi de decadă

Se încheie în câteva ore un deceniu zbuciumat plin de transformări mai degrabă negative şi un an de groaznică restrişte spre a fi urmat de un altul şi mai groaznic.
Cel mai mult mă bucur că se termină cu "magia sărbătorilor de iarnă" şi sintagme de prost gust de tipul acesta aşa cum bine sunt puse în cuvinte de Cosmin.
În curând drogarea în masă se va opri şi va reveni abia la anul, of la naiba! Exact asta e! O drogare în masă căci toţi spun că "distracţia este asigurată de maeştrii X şi Y ce vă vor face să uitaţi de problemele de zi cu zi".
Ce atâta panaramă căci doar revelionul ţine de la 23:59:59 până la 00:00:01?!
'Jdemii de petreceri, flocuri de artificii şi alte chestii de parcă dacă vrei să te simţi bine nu o poţi face în timpul anului?!
Dacă un primar face nu-ştiu-ce festival pe... să zicem... 12 februarie atunci sigur e în campanie sau iroseşte banul public... dar dac-o face pe 31 decembrie... dom'le... să vezi... e revelionul! Un fel de p.l. c.l.l.. .n v.rf.l d.l.l.. ! (vreţi să cumpăraţi o vocală?)
De ce nu se fac petreceri la trecerea de pe 28 pe 29 februarie căci cu asta ne întâlnim o dată la 4 ani, nu în fiecare an?!
Cică mă duc şi eu la o petrecere de revelion. Să-mi fie de bine. Cum o să arate? Ca orice altă noapte albă petrecută de-a lungul anului la aceeaşi gazdă. Absolut nimic deosebit. Desigur, nu toţi invitaţii sunt de acord cu asta dar... contează?
În ultimul deceniu am văzut cum din a fi la campionatul european şi a nu fi e distanţă de un Urs Meyer, cum de la a câştiga o medalie până la locul 8 e chestiune de o secundă, cum de la 1 dolar=30000 de lei la 1 dolar=17600 de lei e distanţă de un avion proptit unde trebuie şi tot aşa!
În ultimul deceniu am văzut oameni bucurându-se de creştere economică bazată pe credit şi speculă imobiliară şi aceiaşi oameni plângându-şi de milă în criză, am văzut cum un om ce trimite oameni la moarte în Orient poate primi premiul Nobel pentru pace, (eu) am văzut cum cu un hands-free performant poţi lua nota pe care nu o poţi obţine cu creierul, am văzut cum îndoctrinarea bruxelliană a lovit puternic în 2 ani mai mult decât a putut cea comunistă în 50, am văzut cum armele de distrugere sub masă pot constitui motiv de distrugere democratică a unui întreg popor... ce mai... pe acest val am putea spune că le-am văzut pe toate. Le-am văzut?
Tot în ultimul deceniu am văzut cum 5 milioane de fiinţe bipede au votat cu băsescu!(da, da, cu "b" mic!)
Să nu uităm că tot în ultimul deceniu am văzut cea mai mare decădere a muzicii de calitate în dauna muzicii emise de herţii procesorului, în speţă "tum-ţ - tu-tu-tum-ţ".
Ce aştept de la noul an şi de la următoarea decadă? Evident, nimic mai bun.
Mă aştept la o acutizare a corectitudinii pulitice şi, dacă am noroc, ceva bun şi pentru sufleţelul meu... cine ştie... poate căderea Uniunii Europene către finalul decadei, mai ştii?
Mă aştept ca în curând să mă puteţi vedea în direct pe Internet ce fac eu şi toţi studenţii în cămin, mă aştept ca şi eu să-i pot vedea pe prietenii aflaţi încă în liceu ce fac la ore şi mă aştept ca în curând guvernul totalitar băsescian să aprobe şi la noi legea care permite guvernului să activeze oricând şi fără mandat webcamul civililor, lege care este de mai bine de un an în vigoare în Regatul Unit al Marii Britanii şi al Irlandei de Nord.
Mă aştept ca la anul să trăiesc mai prost decât în 2007, 2008 şi 2009 la un loc şi mă aştept să mă duc la budă doar cu bilet de voie căci dacă mănânci mai puţin, la ce-ţi mai trebuie căcătoare?
Singurul lucru bun care va fi în noul an pentru mine va fi acela că voi sta mai mult în Cluj unde voi învăţa noi lucruri interesnte pentru că încă mă încăpâţânez să cred că prin cunoaştere se poate izbăvi şi încă nu mă gândesc să renunţ în dauna ştergerii babelor la cur. Nu ştiu încă de ce. Când voi şti vă voi anunţa.
Desigur, în următoarea decadă se află şi anul 2012 despre care se spune, la fel cum s-a spus şi despre anul 2000 că va fi marcat de apocalipsă şi că ne va lua mama dracu' pe toţi. În 2000 era vorba că explodează soarele. Acum fierbe magma de sub pământ. Mai ştii ce se poate întâmpla în 2022, cu trei de "2" în aceeaşi cifră?
Cum mă văd eu în toată această ecuaţie? Simplu. Nu mă văd. Planurile sunt cele mai relativiste aspecte, prin urmare le detest.

Aşadar, multă sănătate, vă salut cu respect şi ne citim mâine, adică... la anul!

Godt nytt år!

2 comentarii:

  1. Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
    Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru tine şi familie.
    Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze "cerul" senin al vieţii!

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă, eu știam că în 2012 se inversează polii...sau ne invadează giganții de pe planeta X(ce n-aș da să nu fie oameni care să creada așa ceva).

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails