joi, 17 decembrie 2009

Spre Bârlad...

Mda.
Se pare că, vreau nu vreau, trebuie să revin în Moldova.
Prin urmare, joi, 18 decembrie 2009, ora 1:15 mă voi îmbarca în trenul accelerat din direcţia Timişoara Nord către Iaşi pentru ca mai apoi să sper că voi putea ajunge cu ceva înapoi la Bârlad.
Tehnic vorbind, ar trebui să aştept 30 de minute în Iaşi însă am aşa o presimţire că va trebui să mă reorientez căci la câtă zăpadă a căzut în ultimele zile, cred că cele 9 ore şi 30 de minute pe care ar trebui să le facă trenul de la Cluj Napoca la Iaşi, vor deveni cu uşurinţă 11 sau poate chiar mai mult.
Nu am aproape nicio tragere de inimă să mă întorc în Bârlad. Vă spun sincer.
7% din mine vrea să se întoarcă, restul vrea să rămână aici în Cluj. De ce? Mai bine m-aş întreba de ce nu?
Oricum, vineri după-amiaza spre seara, cum necum, voi ajunge în Bârlad.
Spuneam şi Crăciunul trecut cât de tare detest eu partea asta a anului dar parcă anul acesta sunt şi mai enervat că vin sărbăutorile de iarnă. Nu ştiu de ce.
Oricum, măcar mă voi întâlni cu oameni pe care nu i-am mai văzut de ceva vreme şi voi avea ce povesti.

Până una alta, vă salut cu respect şi sper s-ajung întreg sau, măcar în acelaşi sac. (Glumesc, desigur)

2 comentarii:

  1. daca tin bine minte, trenu de care vorbesti se numeste... foamea :))
    ce pot sa zic... Drum bun!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails