luni, 18 ianuarie 2010

O leapşă

Kullervo m-a nominalizat pentru o leapşă. Aşadar... să vedem:

Patru filme care mi-au plăcut:

Stargate
The Good Shepherd
Starye Klyachi
The Bourne Trilogy

Patru cărţi care mi-au plăcut :

1984 - George Orwell
Les Trois Mousquetaires şi Après 20 ans - Alexandre Dumas
De ce iubim femeile ? - Mircea Cărtărescu
Nicholas Nickleby - Charles Dickens

Patru prieteni apropiaţi :

Nici nu sunt 4 de toţi dar important e că ei există.

Patru mâncăruri preferate :

Supa de peşte
Puiul fiert la sticlă cu cartofi şi sos Bechamel (o să povestec, cândva)
Peştele marinat
Grătarul de porc

Patru lucruri pe care le-am făcut azi :

Am mâncat
Am studiat
Am ascultat muzică
Am citit presa

Patru locuri unde am dormit :
La Bârlad (acasă)
În cămin (la Cluj)
La prietenă
În gară
(toate de mai multe ori)

Patru ţări pe care le-am vizitat :
Am mai scris asta şi-ntr-o altă leapşă.

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
Blogger.com
Clujeanul.gandul.info
antena3.ro
vremeanoua.ro/obiectivdevaslui.ro

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
Carte de analiză matematică
Cuţit
Un pachet de ţigări pe jumătate gol
Telefon

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
Chiloţi
Tricou
Pantaloni de trening
Geacă de iarnă

Patru profesori preferaţi :
Din facultate încă nu am iar din liceu i-am spus deja într-un articol precedent.

Patru colegi de bancă de până acum :
Nici n-am avut patru colegi de bancă de toţi :))

Patru numere preferate :
13
69
666
1024

Patru poeţi preferaţi :
George Bacovia
Lucian Blaga
Ion Minulescu
Tudor Arghezi (uneori)

Patru concerte la care am fost :
Parricide
Finntroll
Negură Bunget
Korpiklaani

Patru persoane cu care am vorbit azi :
Cu trei dintre colegii de cameră şi cu un coleg de la limba norvegiană. Oricum dacă scriu numele lor nu are vreo semnificaţie.

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
Pian
Chitară electrică
Vioară
Tobe

Patru materii preferate :
Gramatica limbii române
Cultură şi civilizaţie scandinavă
Fundamentele programării
Literatură rusă veche

Patru regrete :
N-am ajuns la concertul Marduk din Cluj (mama lor de bani!)
Nu m-am născut mai prost ca să pot trăi şi eu în ignoranţă
Nu am ucis pe cine trebuia şi când trebuia
Nu am apucat să mă răzbun

Patru persoane cărora le pasez leapşa :
Inocentul
Radu
Utsy
Ioana.

Bun. Am scăpat şi de-asta!

4 comentarii:

  1. Da sa traiti, mi-am facut datoria ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca doriti sa facem link exchange cu siteul www.makeverything.com si www.wowjocuri.ro sectiunea "Parteneri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri online"

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat
    costel_box@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails