joi, 14 ianuarie 2010

Viaţă grea, nervi şi dileme

Bine v-am regăsit.
Nu ştiu dacă neapărat în această ordine dar cam astea mă caracterizează în secunda de faţă. Nu ştiu dacă mai întâi de toate sunt nervos pentru că am o viaţă grea sau am o viaţă grea, ceea ce mă face nervos. Iată o dilemă.
Aşa cum nu ştiu nici dacă e întocmai corect să mă simt străin în ţara mea deşi cam aşa mă simt.
Aşijderea sunt nelămurit în privinţa corectitudinii ce continuă să se descompună în ceea ce ne priveşte pe noi ăştia mai de jos, aşa.
Cu tristeţe aflu că moartea unui nene gras a făcut ca o mare parte din populaţia judeţului meu de baştină să se înghesuie la Experimentul Mondial direct pe Populaţie, sau, în termeni oficiali, campania de vaccinare împotriva virusului AH1XŢ-PLM-SVF.
Mai mult, filiala Organizaţiei Mondiale a Anti-Sănătăţii (OMS) în România, Ministerul Anti-Sănătăţii, prin vocea omului pe care-l respectam până în urmă cu câteva luni, Adrian Streinu-Cercel, ia măsuri din ce în ce mai aberante astfel ca nu cumva să scape prea mulţi neinjectaţi.
Una caldă, una rece, mai aflu că de săptămâna viitoare îşi intră în mandat domnul Levente Csaba Szekely, care va fi prefect de Vaslui. Cam pe când un prefect de la PRM în Harghita? Mă gândesc şi eu aşa.
Desigur, tot judeţul meu de baştină se mândreşte cu un număr impresionant de infracţionalităţi începând de la banale joint-uri ilegale şi continuând cu omoruri deosebit de grave, incesturi, violuri şi alte dintr-astea de se termină în "-uri".
Da, dar pe de altă parte, în loc să se investească în civilizaţie, diplomaţia noastră este agitată că un nene din ţara vecină de la est a zis că vrea să dea jos gardul "dintre fraţi". Da' oare chiar nu se întreabă cineva cam câţi vor?
Că de la o vreme încoace încep să mă gândesc că parcă mai degrabă eu n-aş vrea. De ce? O să zic mai altădată, deocamdată doar "pentru că de-aia".
De fapt... o să zic puţin. Toţi tinerii din Moldova care vor să vină aici să ne ia locurile la licee şi facultăţi, se plâng ca nişte fetiţe că li se cere să aibă 500 de euro într-un cont. Dar, pe de altă parte, o grămadă de chestii pentru care noi românii plătim, pentru ei sunt gratuite. Au făcut chiar un protest la ambasada României să se renunţe la această măsură. Eu-s de acord dar doar dacă vor fi trataţi egal cu Românii.
Eu unul m-am cam săturat ca toate minorităţile să aibă mai multe drepturi decât avem noi ăştia care nu avem atâta "bulan" cât pot avea nişte unii.
Chiar am ajuns să mă simt străin în ţara mea. Cel mai bine în ţara asta e să fii ţigan, orfan de un părinte şi copil de profesor, în acelaşi timp. Ai mult mai multe şanse să răzbeşti decât oricine altcineva.
Desigur, n-ar strica să fie şi politician pe lângă profesor, celălalt părinte.
Sub isteria AH1XŢşpe-PLM, copiii mor în ţara asta. Sub acest pretext, medicii noştri dragi pe care toţi îi umplu de bani prin triliarde de şpăgi au ocazia să-şi ascundă incompetenţa sau, dacă sunt mai răsăriţi, au grijă ca tot timpul să-ţi dea senzaţia că-ţi fac o favoare prin faptul că te-au primit.
Jurământul hipocratic mie mi se pare mai degrabă un jurământ "ipocritic" dar... să trecem peste.
De fapt, până să trecem peste, vă invit să citiţi o poveste care deşi e groaznică, a cam devenit banalitate pe la noi şi, în plus, articolul este scris şi într-o notă amuzantă.
Sărind puţin de la una alta, vedem că nimic nu s-a schimbat şi că hazul de necaz rămas încă de pe vremea dacilor (vezi cimitirul vesel) există. Prin urmare, o marcă de vinuri s-a gândit să adopte tactica hazului de necaz.
Ca să continui în aceeaşi notă aleatorie, mulţumesc din inimă partidului că m-a binecuvântat cu această zi de joi ca fiind mai liberă (adică fără examene, căci cursuri sunt!) după ce mi-au pus 5 examene în 3 zile.
Nu sunt în situaţia asta doar eu, asta ştiu. Însă cel puţin cei de-aici din Cluj nu o duc mai bine ca mine. Cum spuneam, mi se pare aberant cum de-i mai suportă pământul pe cretinii de care mă văd înconjurat zi de zi când aleg să merg la facultate şi, mai mult decât atât, "soarta" ţine tot cu ei.
Am auzit că tot azi prezintă "guvernul" proiectul de buget pe anul 2010 în faţa Parlamentului. Niciun cuvânt prin mass-media manipulativă despre noile prevederi, doar despre eclipse de soare şi adolescenţi frustraţi care-aleg să-şi taie pula ca să fie cool.
Eu nu pot să pricep de ce tuturor le pasă că salariile foarte grase ale profesorilor se vor diminua puţin, de ce tuturor le pasă de faptul că Honorius Prigoană are maşină nouă sau de ce posturi ca ZeroTV, Taraf, Etno, B1 şi altele ca acestea mai există ?!
Adică, să-nţelegem că nu avem din ce trăi dar suntem informaţi.
Este absolut ceva normal în ziua de azi să-ţi urăşti propria ţară şi deşi detest până-n măduva oaselor acest gen de oameni, situaţia de faţă nu mă opreşte să nu mă simt uneori străin în ţara mea.

Vă las în compania unei melodii tematice.

Ca de obicei, vă pun la dispoziţie şi versurile:
Biţă - Străin în ţara mea

Cand doi români se ceartă, ghici cine caştigă?
Nu te uita la mine, nu sunt cel care instigă,
Penru că al treilea in cazul minunatei tari,
Este maneaua, curvele şi distruşi din alte zări;
Cand ţi se calcă în picioare spiritul naţional,
Cand se pişă toti pe tine ca eşti doar un român banal;
Calculat la 0.01 american, înca 999 de omorat cu un gipan,
E aproape comic, daca n-ar fi tragic,
Consideraţi şi apreciaţi maimuţe din Jurasic;
Acceptaţi să vă rupeţi în cur, noi nu fumam legal,
Prea mulţi nevinovaţi aduşi in tribunal;
Inca odata, nu sunt cel ce instiga eu,
Nu vrea sa ajung sa intreb cât costă copilul meu,
Nu vrea sa vad gratii in faţă niciodata,
Pentru eugenii furate pentru cel ce-mi spune tata,
Vandute de cei care ignora faptele,
Prea mulţi au incredere in cei ce le-ntorc spatele;
Amenintari ale speciei va arat cu ura,
vreau sa va vad cand o sa ajungeţi sa va pupaţi singuri pe gura;
Copii sunt stricaţi de straini care
Se cred barbaţi aleşi ca pomul de craciun din pepiniera din Carpaţi,
Imi vars spumele la microfon, n-o sa tac,
Imi fierbe inca in vene sangele meu de Dac;

2XRefren:

Fa-ma sa inteleg daca poţi,
Cum de am ajuns un neam de idioţi,
Fa-ma sa inteleg daca ai putea,
Cum de-am ajuns doar un strain in tara mea;

Biţă:

Sunt inca Dac si prea puţin Roman,
Chiar daca stam sub ocupatie toţi sub un Traian;
Mulţi, uita in fiecare zi ce e cu Romania
Ne-amintim de trecut cu o masina naspha Dacia;
Mulţi au auzit de ţepe si de ţete,
Unii din placere, alţii dau tunuri destepte,
Printre legi defecte si mentalitaţi de lemn,
Mulţi au ajuns sa conduca dupa un spriţ si un dans ...
Prea mulţi plecaţi la capsuni in tari straine,
Plansi de mame cu datorii la intretinere,
Ce vor sa intreţina alte suflete,
Substitue ale celor care pleaca peste hotare fericirea s-o caute;
Deci, nu am cum sa fiu impresionat
De o familie declarata normala a unui om bogat;
Ce se nasthe din pisici, soareci mananca,
Mi-e din ce in ce mai greu sa-mi iau pistolul de la tampla,
Derutat de ce se intampla, imi soptesc in gand ca
Poate e o alta aventura dintr-o alta noate sumbra,
Dintr-un alt cosmar, dintr-o paranoie lunga,
Nu ma-ntreb daca visez, de ce doar realitatea crudă;
Prea lucru este greu de acceptat,
In armata celor pentru Verde, azi sunt inrolat;
Stau poate stramb, dar inca judec drept,
Susţinut in continuare doar de ce imi bate in piept;

4 comentarii:

  1. incep cu PLM, da lun mai e articolu.
    Si apoi sa iti raspund la dilema din titlu: esti nervos ... pentru ca asa iti e firea ;) ... motive gasesti la tot pasul... important e sa treci cu bine peste ;)
    Si o intrebare: te mai miri de ce sa intampla?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciulea: Încă mă mir şi coroborez mirarea cu sentimentul de nervozitate amestecată cu dezamăgire şi chiar profundă tristeţe.
    administrator: Şi tu ai o latură diferită de a trata critica prin laşitate. Poate când ai să înţelegi că nu toată lumea agrează ceea ce scrii la un moment dat ţi că niciodată nu-i vei mulţumi pe totţi, atunci poate lucrurile vor sta mai bine. Poate dacă nu spuneai nimic, era mai bine. Spunând ceva, de-acum încolo te voi vizita zilnic şi voi posta comentarii. Cineva tot va vedea că le ştergi şi atunci să vedem cum le vei explica cititorilor tăi că-ţi cenzurezi proprii cititori ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails