luni, 15 februarie 2010

Cu susul în jos!

Simbolurile naţionale se schimbă, muzica rock brusc merge la biserică şi românii toacă bani de dragul unor prosteli americăneşti.
Mda... iar n-am scris o săptămână.
Mi-am luat şi eu o binemeritată vacanţă după ce n-am mai avut o săptămână întreagă liberă ca lumea de vreo 4 ani. Acum chiar nu am făcut nimic o săptămână.
Revenit cu forţe proaspete o să continui treaba lăsată şi o să vă povestesc despre cele mai noi porcării întâmplate prin jurul nostru şi care pe mine m-au afectat dramatic şi care sunt de porc, nu numai pentru mine.
Mai întâi de toate, deşi e cam vechi subiectul, să povestim despre isprava făcută de primul marinar al ţării, traian băsescu (o fi primul dar mi-e prea lene să ţin de două ori tasta "shift" apăsată).
Ce-a făcut nenea ăsta ajuns preşedinte prin voturile celor care nu mai stau de mult în România?
Păi... nu mare lucru... a decis de la sine putere să modifice stema României, unul din simbolurile acestei naţiuni, la fel de important ca drapelul, imnul sau limba!
Ştirea a fost dată pe mai multe agenţii de presă (aici sau aici) însă părerile sunt împărţite.
Şi totuşi, denigrarea simbolurilor naţionale este caz penal dar nu şi pentru domnul băsescu, se pare.
Circulă din ce în ce mai des pe Internet povestioare conform cărora domnul Băsescu ar fi uşor alcoolic. Nu comentez veridicitatea informaţiei.
Totuşi, mă gândesc că destul de violet se vede stema (cam ca-n poză) după un litru de vodcă prin urmare... putem întoarce situaţia şi spunem că violetul din spate e foarte bun căci elimina discriminarea dintre oamenii băuţi şi cei nebăuţi în momentul în care ascultă discursul preşedintelui după o şedinţă CSAT(Consiliul Superm de Apărare a Ţării) în care s-a decis cedarea aurului românesc de la Roşia Montană către canadieni sau dracu' ştie ce naţie sunt ăia de vor să investească 4 miliarde la noi şi să scoată vreo 120.
Apropo de lăbărelile ecologice de la Roşia Montană. Uite eu dacă aveam puterea, împrumutam bani de la FMI şi îmi aduceam tehnologia cea mai ieftină şi neecologică de extragere a aurului şi-l extrăgeam pentru valorificare internă!
Aurul nu cade niciodată, decât eventual peste picior. La vremuri de criză aurul e numai bun pentru relansare economică. Dar... ce ştiu eu? Las' că ştiu cei foarte mulţi economişti care fac facultatea prin poştă sau locuind în apartament cumpărat de "mămica".
În mod normal ar trebui să se facă "mititica" de la 6 luni la 3 ani pentru porcăria asta dar aşa cred că am muta măcar un judeţ (dacă nu două) direct la Gherla şi Jilava prin rotaţie. Oricum, aştept cu interes autosesizarea Parchetului, a mochetei, a covorului, nu ştiu... a cuiva.
În continuare o să povestim despre ipocrizie fără de margini şi de o demonstraţie a faptului că ceea ce s-a spus până acum drept contra-argument al prostiei creştineşti era adevărat.
Cât de mult s-au chinuit atâţia să spună că rock-ul este opera lui satan şi alte alea-alea, aflăm acum că Papei Benedict al XVI-lea îi place Michael Jackson, The Beatles şi Pink Floyd.
Michael Jackson oricum a luat drumul underground-ului,... ce-ar fi să-l canonizăm dacă tot îi place primului catolic al lumii, nu?
Sau să înţeleg c-a scăzut aşa de drastic numărul de pensionari bisericoşi cotizanţi la bugetul Papalităţii de are nevoie catolicismul de noi adepţi?!
Sau poate Papa a priceput eronat mesajul "We don't need no education" al celor de la Pink Floyd ca pe un îndemn la religie.
Nu-mi pot da seama precis dar ce pot spune este că această veste pute rău a ipocrizie nevidanjată.
Adică în Italia rişti să iei amendă dacă zici "futu-i christosu' mă-sii" căci e Papa prin zonă şi e deranjat dar papa are voie să asculte muzică pe care cei de sub el o critică şi ne îndeamnă pe noi păcătoşii să ne reîntoarcem faţa către personaje imaginare care trăiesc în ceruri şi care te iubesc dar trimit în iad să putrezeşti dacă îi greşeşti.
Părerile sunt împărţite şi situaţia e interpretabilă dar dacă Papei îi plac piese intitulate gen "Money" atunci chiar nu o să mai fie greşit de-acum încolo când se va insinua care este adevăratul zeu la care se închină Vaticanul.
Şi-mi place că religioşii au înghiţit lejer informaţia căci "vai, cum să zicem de naşpa de Papă?!" şi au spus doar că "o să-şi găsească pedeapsa la judecata de apoi". Până la "mai apoi", "după apoi", "final", etc. ş.a.m.d. ... eu am cam avut dreptate şi fundamentaliştii religioşi nu.
Ah da... şi a fost Velăntains Gay, pardon, Valentine's Day.
Ce-am făcut eu special de ziua asta? Mi-am tatuat pe fese "Happy Valentine's Day". Nu... glumesc... doare prea tare un tatuaj.
De fapt... m-am dat cu trenul înapoi spre Cluj şi apoi am dormit cam toată ziua. De ce? Pentru că eu chiar mi-am propus să nu fac nimic săptămâna trecută.
Deşi s-au schimbat câteva aspecte faţă de anul trecut... considerentele-s cam aceleaşi, prin urmare articolul de anul trecut rămâne valabil şi anul acesta. De... e criză!

Vă salut cu respect,
Lucian Vâlsan

P.S. Va apărea curând un aşa-numit "guest-post" aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails