miercuri, 17 februarie 2010

Rozul şi rasul italian - Guest post

"Ce e frumos place oricui" asta ştim cu toţii. Toţi admirăm clădirile cu arhitectură frumoasă când trecem pe lângă ele, toţi admirăm minunile naturii şi locurile frumoase pe care natura ni le ofera şi într-un final toţi admirăm o femeie frumoasă când o vedem pe strada. Toate lucrurile astea sunt lucruri care încantă ochiul indiferent de părerile contradictorii în legătură cu celelalte lucruri.
Într-un final ajungem şi la subiectul articolului: italia(asa, cu "i" mic).
Ştim cu toţii că italia e principala ţara responsabilă cu stabilirea trendurilor in materie de modă prin lumea asta a noastră, că pe aici s-au nascut cei mai mari designeri de modă - ăia pe care îi iubesc salam şi guţă în mod egal.
Aşadar să incepem: stau în italia de ceva timp şi mă aşteptam la cu totul şi cu totul altceva. Eu înainte să vin aici mă aşteptam să văd mulţi graşi cu lanţuri de aur la gât îmbrăcaţi în armani şi
grohăind a bere. România e ţara de unde am plecat cu toţii şi totuşi te aştepţi ca odată cu "occidentul" să nu mai asculte românul manele şi să se îmbrace în roz. Mergând pe strada, în 2 luni am ajuns să vad mai multe minuni decât am reuşit să văd în 18 ani în România. Poate aici sunt de vină şi influenţele "occidentului" de meltenism.
Aşadar, m-am hotărât să abordez subiectul modei din italia. Un lan întreg de proşti s-au gândit să facă o nouă modă şi anume: sprâncene pensate... la bărbaţi. DA, la bărbaţi. Ştiu că sună idiot să discut despre asta şi totuşi am ajuns în pragu' disperării cu moda asta. Eu am fost învăţat de mic când nu aveam bani că tot ce îmi ţine cald e haină şi tot ce e pe faţa mea de barbat e mai bun natural decat schimonosit de un idiot gay.
Majoritatea "frizerilor" adică hair-stiliştilor din italia sunt gay de altfel normal pentru că numai ei ar putea să scoată o asemenea prostie. Acum vreo lună m-am apucat din nou de munca şi ceva părea anormal la colegii mei - la feţele lor se "adăugase" ceva - nu zic că toţi erau rău de tot...dar cea mai bună impresie a mea a fost "nasol".
Lucrez într-un bar şi am şansa să văd extrem de mulţi oameni pe zi, din toate categoriile de vârstă şi cam din toate mediile sociale posibile şi imposibile. La început moda asta era doar aşa... ca o băşină în vant, n-o lua nimeni în seamă pentru că pur şi simplu n-o făcea mai nimeni în afara de idioţii care dădeau 250 de euro pe o şedinţă la "frizer".
Indiferent de lucrul ăsta a ajuns să fie o problema când s-au suit colegii în capul meu sa mă pensez că îmi plătesc ei vizita la "frizer".
Raspunsul meu a fost clar: "Frate, eşti prost?" nu port panataloni roz şi nici n-am să mă pensez vreodată. Îmi place faţa mea(cât de modest, nu?) indiferent de ce zic toţi meltenii din jurul meu. Corect este când se spune că "dacă doi iţi zic că eşti beat tre să te duci să te culci" dar afirmaţia nu e valabilă cand ăia doi îs mai beţi ca tine, aşadar am decis sa creez o porţie de desert turcesc pe moda lor.
Imediat după asta a apărut moda cu cămăşi roz la muncă. Eu înteleg că mulţi sunt idioţi da' nu ma poţi obliga pe mine să port o cămaşă cu aspect regurgitativ exact când ţi se bârlăre ţie s-o recolorezi ca băselu' stema.
În sfârşit, am ajuns singuru' ospătar din bar cu cămaşă albă şi pantaloni negri. Accept multe şi totuşi mi-a ajuns. Ce mai urmează? Să ne epilăm inghinal cu ceară? Dacă tot furăm tot de la femei de ce nu începem să purtăm fuste şi să ne facem tatuaj pe buca stângă cu "i love you vasile"?!
Încercăm să inventam noi trenduri în materie de haine, asta pot să o înţeleg că doar nu mă îmbrac cu plapuma şi haine pe gustul meu or să fie oricând, dar să ajungem să facem chiar tot
ce fac femeile...nu-i chiar "drăguţ". E "grele" cu geografia asta.
Am acceptat multe până acum de la modă dar deja se exagerează. Întâi a fost moda cu fondu' de ten ca să îţi ascunzi coşurile... vă dau eu o rezolvare: nu mai staţi în casă cu ochii in computer pe mess şi poate dacă mai puneti mâna şi pe o femeie o să vă treacă.
Epilarea părului de pe corp - asta-i o alegere daca îţi place sau nu să ai par pe spate e problema ta nu a tuturor şi eu dacă n-am păr pe piept nu mă simt în niciun fel inhibat sau complexat. A urmat moda cu ochelari de soare şi iarna(?!). Cum zicea un prieten de-al meu...se numesc ochelari de soare pentru că se poarta ca să îţi protejeze ochii de soare! Dacă eşti atât de prost încât să-i porţi şi iarna şi noaptea, la fel, e alegerea ta - din partea mea poţi să-i porţi şi când
eşti într-un moment de reflexie asupra vieţii pe wc.
Într-un final, urmează roz şi pufos - adică haine roz, sprâncene pensate şi datul lacului pe unghii la bărbaţi!!! Pentru mine astea au avut efect de picătura chinezească iar acum paharul e plin. N-am de gând să o accept(da, voi discrimina) sau s-o practic şi nici macar s-o încerc şi e alegerea ta dacă o faci sau nu şi totuşi după ce le faci pe toate astea ia trage o privire în oglindă şi fă o diferenţă între tine şi ăia pe care ii consideri gay.
Ai să ajungi la o concluzie ceva de genu "Bă mai am un pic şi semăn cu Naomi". Cu toţii am făcut lucruri nebuneşti şi ne-am lăsat infulenţaţi de modă şi totuşi de la un punct încolo nu vrem să se usuce şi să cada jos şi să ne crească organe de reproducere feminine.
În conluzie, e alegerea ta cu ce te imbraci cum te porţi, cât creier vrei sau nu să ai, dar uneori gândeşte-te şi cât de mult faci nişte lucruri doar pentru că "şi ăla are" şi nu pentru că vrei sau
pentru că "işi bat joc ăştia la şcoală de mine dacă n-o fac".
Ştim cu toţii că cei mai bogaţi din societate stabilesc ce e frumos şi ce nu dar dacă vrem să schimbăm ceva ar trebui să începem să facem lucruri pentru că vrem nu pentru că "aşa are şi ăla".
"De gustibus et coloribus non est disputandum" spune un dicton al strămoşilor ăstora de pe-aici din care trepanabil vrem să ne tragem şi noi că-i mai "kinky" dar cât de mult oare?!
Aştept încă delimitarea clară dintre societate cosmopolită şi societate cu apucături pro...funde.

KeePeR

2 comentarii:

  1. Sunt aproape total de acord.Despre ochelarii de soare voiam sa spun ca nu e o moda sa ii porti si iarna (DAR pe timp de zi,daca este zapada si daca este soare).Razele soarelui reflectate in zapada iti cam belesc ochii (de asta multi ametesc cand intra in casa dupa ce au stat afara nu stiu cate ore pe soare si ninsoare) si e chiar recomandat sa porti ochelari de soare in situatia asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu fii dizgratios din cauza ochilor rosii (cannabis sativa?),sau ai inhibitii, se poate purta ochelari de soare.Zi, noapte , vara , club sau iarna.
    E la alegerea oricui.Eu unul n-as face-o.

    Cat despre roz...innebuneam intr-o vreme cand tot Barladul purta tricouri roz!Si era la moda,cica! Satirizam in stanga si-n dreapta pe perioada verii...
    E abia inceputul noului stereotip de barbat cool.Get used to.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails