marți, 23 februarie 2010

Sfâr...şit/Конец/Slutten/The End

Şi da, s-a terminat şi sesiunea.
Întârzii cu acest articol întrucât sâmbătă şi duminică mi-am acordat de la sine o vacanţă totală. Fără telefon, fără Internet, fără cursuri... fără nimic.
Desigur că după aia a trebuit să fac abuz de tehnologie căci brusc nu mai ştia nimeni dacă exist sau nu dar... măcar am avut vacanţă!
Cum s-a terminat sesiunea? Păi cum să se termine... în stilu-mi caracteristic: una caldă, una rece.
La una din facultăţi sunt integralist şi cu ţinte bune (zic eu) şi la cealaltă sunt aproape ultimul. Şi totuşi... fără să insist prea mult... eu zic că-i bine.
Cu ceva emoţii cu "Русский лексикологии"(lexicologia rusească) dar până la urmă a trecut foarte bine.
Ce urmează de-acum înainte? Un nou semestru în care sper eu să mă descurc, în cel mai rău caz, la fel de bine ca în acesta.
Ah,... să vă surprind cu una bună? Mi-am făcut profil de "face boc",... pardon... Facebook.
Mă căutaţi "Lucian Vâlsan" pe-acolo că nu ştiu ce legătură să vă dau căci mi se pare prea încâlcit şi arareori util. Sincer vă spun că nu izbutesc să mă prind cum poate acel site să creeze dependenţă şi atâtea probleme atâtor oameni. E un fel de "haifaiv" mai serios şi mai încâlcit.
Am ratat trendul cu "haifaiv" dar am văzut cum arată meniul după logare. Şi acum sunt întârziat cu "face boc"-ul dar... asta e... soarta.
Cine vrea să mă găsească,... mă găseşte dacă insistă.
Ce ar mai fi de spus?
Ah... da... abia aştept să revin în Cluj (marţi şi miercuri - posibil şi joi - voi fi la Dej) pentru a comenta pe larg subiectul "comunistizării" alocaţiilor pentru copii, iniţiativă aparţinând partidului de stânga-dreapta... desigur, aţi ghicit, Partidul Prezidenţial prin eterna portavoce Emil Boc. Chiar! Oare Emil Boc are profil de "face boc" ?! Dar despre asta altădată.

Până una alta, vă salut cu respect şi sper să ne citim în continuare.

P.S. Odată cu finalul sesiunii, numărul de scrieri de aici, sper eu, se va înmulţi. Sănătate!

2 comentarii:

  1. Eu nici acum nu m-am prins cu se utilizeaza facebook, dar nici nu m-am chinuit. M-am logat de cateva ori ca sa accept niste cereri de prietenie si am iesit imediat. Oare sunt singurul de acest gen?
    Am dat o cautare si am vazut ca n-are Emil profil, inca mai trebuie sa treaca ceva ani pana se obisnuieste cu retelele de socializare, sau e ocupat cu altceva...
    Sanatate si mult succes si tie, Lucian!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi asta-i problema că nu e chiar un HI5. Facebookul este mult mai deschis. Are foarte multe activități pe care poți să le împarți cu ”prietenii” tăi. Dacă îți faci un quiz, pot vedea toți ce ți-a ieșit și să îl facă și ei. Sunt tot felul de joculețe în care racolezi aceași prieteni; urci o poză sau scrii o notiță(variant lor pentru blog) apare automat prietenilor și tot așa. În primul rând crează dependență prin activitățile acelea, care nu sunt mult mai mult decât niște mini-jocuri glorificate. După ce m-am prins cu se mănâncă nu prea am trecut pe acolo.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails