marți, 16 martie 2010

La naiba cu vremea!

Bine v-am regăsit.
Îmi cer scuze că n-am scris în ultimele zile dar a fost un sfârşit de săptămână ciudat.
În primul rând, am izbutit să răcesc.
Ştiţi cum a fost vremea ieri în Cluj? Dimineaţa -6 grade, la prânz 0 grade şi ningea, după amiaza +6 grade şi soare şi cer senin ca de primăvară.
Cum să nu răceşti după o asemenea zi?!
Vremea ciudată şi în tot sfârşitul de săptămână singur şi plictisit şi cu fonduri puţine... ce să fac?
Mi-am făcut cont pe TPU.
Ce e TPU? Un site unde câţiva oameni şi extrem de mulţi subdezvoltaţi intelectual vin şi pun întrebări. La aceste două categorii se adaugă şi categoria adolescenţilor frustraţi.
"Şi nefericită va fi acea zi în care eu voi scrie cărţi pentru copii". Ei bine... cam asta am făcut. Am scris cărţi pentru copii îndrumând adolescenţii frustraţi.
Între timp, am citit tot ce au scris cititorii cu blog şi am comentat unde am considerat de cuviinţă. De asemenea, desigur, am urmărit ştirile şi aşa am aflat că spre deosebire de România, unde profesorii ştiu doar să facă grevă şi să se creadă dumnezeu şi allah la un loc pe Pământ, în SUA o încurci rău dacă jigneşti elevii.
Pe vremea regretatului Nicolae Ceauşescu, aşa se întâmpla şi la noi.
Acum... fiecare face ce vrea şi nimănui nu-i pasă!

Promit să revin curând cu scrieri mai elaborate.

Sănătate.

3 comentarii:

  1. si de ce ai facut cont pe TPU?...ca nu am inteles...ai avut ceva intrebare? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, n-am avut întrebare dar aşa de tare m-a tentat să răspund în sictir la vreo 3 întrebări că mi-am făcut cont.
    Şi apoi am mai răspuns la alte 170 şi ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mine ma scot din sarite siteurile la care trebuie sa imi fac cont... ca sa pot sa fac o chestie, sa raspund sa intreb sa citesc... impulsul e X la pagina...un impuls pe care il ascult!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails