sâmbătă, 20 martie 2010

O altă leapşă

În urmă cu şi mai multă vreme, tot Băiatul Ciudat mi-a azdruncat o altă leapşă.

Principala trasatura a caracterului meu: Perseverenţa

Calitatea pe care o prefer la un barbat: Curajul şi perseverenţa (da, ştiu nu am voie două)

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Stabilitatea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Că nu ţin capul doar ca să nu le plouă în gât

Principalul meu defect: Mult prea ironic

Ocupatia mea preferata: Să călătoresc.

Visul meu de fericire: Să-mi pot permite să călătoresc mai mult.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să fiu nevoit să renunţ de tot la călătorii pentru a putea supravieţui.

Ce-ati vrea sa fiti? Diplomat.

Tara în care-as vrea sa traiesc: România.

Culoarea preferata: nu am, dar detest albul!

Floarea preferata: Nu am.

Pasarea preferata: Phoenix

Prozatorii mei preferati: Mircea Cărtărescu

Poetii mei preferati: Bacovia, Øyvind Berg (îmi place din ce în ce mai mult), Tudor Arghezi (uneori)

Eroul meu preferat: Robin Hood

Eroina mea preferata: Vitoria Lipan (serios, nu glumesc!)

Compozitorii preferaţi: Antonio Vivaldi, Wolfgang Amadeus Mozart şi Пётр Ильич Чайковский (doar uneori)

Pictorii preferati: Nu am. Nu pot aprecia tablourile.

Eroii din viata reala: Fidel Castro, Vladimir Putin, Silvio Berlusconi, Geert Wilders

Eroinele din istorie: ------

Bautura si mancarea preferate: Vodca. Mâncare? Pui la sticlă.

Numele preferat: Lucian.

Ce detest cel mai mult: Prostia ridicată la rang de virtute; meltenismul

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Laszlo Tokes, Mihai I de Hohenzolern

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Invazia.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Nemurirea.

Cum as vrea sa mor: Spânzurat sau decapitat. - Cel mai onorabil lucru în viaţă este să-ţi alegi modul de a muri.

Starea de spirit actuala: Obosit, nervos, suprasolicitat, - chestiile obişnuite

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: O greşeală e tot o greşeală ce mama mă-sii?! Nu ştiu... poate greşelile care nu ţineau în totalitate de un singur individ.

Deviza mea: Întotdeauna există cineva mai bun ca tine şi cineva mai slab ca tine. Cu cât e creşterea de inimă mai mare când te uiţi în jur, cu atât eşti mai bine clasat.


Leapşa merge la cine o vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails