miercuri, 10 martie 2010

O leapşă

În urmă cu vreo lună am fost invitat de Băiatul Ciudat la o leapşă.
Leapşa sună cam aşa:

1) Ce iti propui pentru 2010 ?

Să îmi modific regimul de şcolarizare la Facultatea de Litere.

2) In 2010 iti doresti sa ajungi undeva ?

In Rusia şi să mai fac o dată turul României strict de plăcere.

3) Cel mai mare esec pe 2009 ?

Că au rămas prea mulţi în viaţă deşi n-o meritau.

4) Cand erai mic toata lumea te intreba ” ce vrei sa te faci cand vei fi mare ” , tu ce raspundeai ?

O bună perioadă am răspuns "nu ştiu, mai văd eu" iar după aia "un personaj bun la calculatoare". Nu pare să-mi iasă dar vag sunt prin zonă.

5) Daca un inger vine si iti spune ca mai ai de trait fix un an ce faci ?

Nu există îngeri. Dar dacă aş şti că mai trăiesc fix un an mi-aş cumpăra un AK-47 şi foarte multe gloanţe.

6) Daca castigi la loto 10 de milioane de euro, ce faci cu banii ?

Îmi deschid o afacere cu jumătate din ei şi cu cealaltă jumătate mă plimb.

7) Ce ai vrea sa scrie pe piatra ta funerara ?

La ce te uiţi? S-a-ntâmplat ceva?

8) Vrei sa incerci in 2010 sa sari cu parasuta ?

Nu vreau în mod deosebit.

9) Ce luna urasti cel mai mult ?

Ianuarie şi februarie. Cele mai neproductive luni din cauza consumului necontenit cauzat de sărbătorile cretine de iarnă.

10) In 2012 vine Apocalipsa :)) ?

Vine Saddam din iad iar Satana e tarfa lui.

Leapşa merge la cine o vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails