duminică, 28 februarie 2010

Tot călător...

Bine v-am regăsit.
Cineva îmi spunea că dacă mă duc la facultate o să mă mai potolesc cu plimbările dintr-un colţ într-altul al ţării şi că n-o să mai fac câte 2000 de km pe an cu trenul.
Ei pe naiba! Deja cred că am vreo 1000 numai anul acesta, neincluzând aici cele două drumuri Bârlad - Cluj şi un drum Cluj - Bârlad pe care deja le-am făcut anul acesta calendaristic.
Vă spuneam în articolul precedent că două zile le voi petrece în municipiul Dej.
Ei bine am fost la Dej dar a fost extrem de plictisitor şi groaznic de neproductiv aşa că am decis să iau drumul centrului României.
Ce vedeţi în fotografii sunt clădiri din zona centrului vechi al municipiului Braşov.
Deşi am mai fost de câteva ori în oraşul de la poalele Tâmpei, acum am avut şi ceva timp să-l iau puţin la picior şi să-i descopăr o parte din frumuseţi.
Din păcate am fost extrem de ocupat şi nu am apucat să văd cam tot ce era de văzut.
Dacă mâine/azi (depinde când citiţi articolul) va ţine vremea... poate ajung şi prin Poiană. N-am mai fost de cam multişor.
Şi totuşi... vă pot spune că arată mai bine faţă de anii trecuţi. Poate asta e impresia mea de om care nu locuieşte în Braşov.
Ah.... era să uit... am ajuns şi pe la celebra "biserică neagră" în care era mai frig decât în lada frigorifică de la abator şi unde fotografiatul era strict interzis, nefiind permis nici măcar contra-cost.
Oricum, faţă de cum ştiam eu, edificiul înalt cât un bloc de 4-5 etaje a mai fost consolidat şi restaurat. Totuşi, primăria nu doreşte (şi bine face, zic eu!) să aloce bani publici pentru încălzirea monstrului! Prin urmare, vizitatorii sunt puţini şi chiar se poate intra gratuit, dacă ştii cum (vezi eu). Da,... ştiu... sunt un nesimţit că fac pe dracu'n patru să intru gratis peste tot, inclusiv în lăcaşe de cult!
În rest... îmi dau seama din ce în ce mai mult de ce urăsc laptop-urile, windows vista şi windows 7 şi în generale toate porcăriile astea noi apărute în materie de IT care au doar caracter de "fiţă" şi sunt total lipsite de utilitate. Dar... despre asta... mai altădată.
În fine... până una alta mâine poate mai fac nişte poze prin Braşov şi pe Valea Prahovei iar noaptea mă voi îmbarca în trenul accelerat Constanţa-Oradea şi mă voi îndrepta către Cluj Napoca unde ar trebui, teoretic, să ajung poimâine (marţi) la 5 dimineaţa. Practic, nici eu nu ştiu.
Oricum, după această călătorie vor urma o serie de articole în care voi povesti atât despre IT cât şi despre limitări intelectuale de care-am cam avut parte.

Până una alta, vă salut şi vă doresc numai bine.

Un comentariu:

  1. calatoriile sunt o pasiune de a mea...conditia e sa nu fie in interes de servici...daca pot sa le combin e ok...:)

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails