miercuri, 28 aprilie 2010

O lume bolnavă, bolnavă, bolnavă de tot!

Dragi prieteni, după cum bine ştiţi, pe lumea asta există un triliard de boli care mai de care mai periculoase şi mai groaznice. Avem Ebola, SIDA, Cancerul de col uterin, Leucemia, boala vacii nebune şi alte boli create cu ajutorul mai mult sau mai puţin evident al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii.
Ah şi era să uit de gripele porcină şi aviară. Mă rog... tot pe-acolo.
Ei bine, cu toate astea, nimic nu se compară cu boala fumatului. Am crezut că nu văd bine când am citit.

Prezentarea subiectului
Un vaccin ar putea fi soluţia pentru dependenţii de nicotină. O injecţie minune, care, o dată făcută, va tăia pentru totdeauna dorinţa de a aprinde o ţigară. Americanii se laudă că vor scoate primii medicamentul pe piaţă.
Zeci de ani de cercetări şi sume imense s-au investit pentru găsirea unui leac împotriva fumatului. Un viciu care, anual, omoară cel puţin 5 milioane de oameni în întreaga lume. Acum se întrevede o rază de speranţă. Cercetătorii americani au creat un vaccin, care, după primele teste, are rezultate mai mult decât încurajatoare. [...]
Serul-minune mai trebuie supus şi altor teste. Abia după aceea va fi scos pe piaţă pentru a salva vieţi. Peste 2-3 ani va fi lansat în Statele şi abia apoi va ajunge şi în România, unde fumatul omoară 33.000 de oameni pe an. Majoritatea victimelor nicotinei au între 35 si 69 de ani. Principalele riscuri asociate fumatului sunt accidentele cardiovasculare, cauza majoră de mortalitate la nivel mondial. Dar ţigările pot duce şi la accidente cerebrovasculare, cancer de plămâni sau cancerul de stomac. Se arată în sursa citată.

Interpretări
POFTIM?! Aia cu cancerul de plămâni o aprob parţial deşi există numeroase persoane care n-au fumat niciodată şi nici nu au fost expuşi perioade lungi la fum de ţigară şi au plămânii terminaţi spre deosebire, de exemplu, de părinţii mei care au mai bine de 25 de ani "la activ" de fumat.
Dar... cancer de stomac?! Mie-mi sună ca şi cum mi-ai spune că poţi să faci hernie de disc de la înţepături de urzici sau atac cerebral de la masturbare. Sună ca nuca în perete!
De fapt se luptă pentru a găsi un "leac" împotriva fumatului?! Dar de când fumatul e o boală? Ei hai că încep să mă calce pe nervi rău de tot chişaţii ăştia sloboziţi anti-fumat!
N-a izbutit nimeni să demonstreze că măcar UN OM a murit EXCLUSIV din cauza fumatului iar ăştia îmi toarnă pe gât că fumatul omoară 5 milioane de oameni anual?!
La urma urmei şi respiratul aerului ăsta de căcat din marile oraşe omoară nişte câţiva oameni pe an şi văd că nu mai face nimeni medicamente minune. De fapt, pentru ăsta există deja: Injecţia letală, lopatomicinul sau abţinerea de la respiraţie minim 30 de minute.
SIDA(boală cauzată de virusul HIV) omoară mult mai mulţi oameni dar nu se stresează nimeni să facă un tratament pentru că medicamentele sunt scumpe iar companiile farmaceutice trebuie să trăiască. Aşa, fumătorii nu aduc niciun leu (sau dolar, euro, dinar, rublă transnistreană - contează mai puţin) acestor peşti aşa că ce s-au gândit ei? Ia să le facem la fraieri un ser "minune" ca să-i putem controla şi mai mult.
Pe cât punem pariu că în 10 ani (maxim) va fi administrat obligatoriu de către societatea totalitară în care trăim?! Dar stai că în 10 ani s-ar putea să nu ne mai putem permite să aprindem focul măcar cu amnarul, darămite să avem ce aprinde. Cine ştie, poate peste 10 ani nici nu o să am voie să deschid gura având în vedere că tot în lada de gunoi a Europei, pardon, în Statele Unite ale Americii câinii nu au voie să latre noaptea.
Aş mai turui la adresa acestui câcău obosit şi anume mişcarea anti-fumat cu mai noul "vaccin" anti-fumat dar... mai bine mă duc la o ţigară.

Vă salut cu respect.

10 comentarii:

  1. Eu nu fumez, nu intenționez să fumez, dar sunt destul de mult în asentiment cu tine. Mi se pare o practică tâmpită care încalcă câteva libertăți fundamentale ale omului. Și îmi place că nu prea sunt probleme din astea cu alcoolul.

    Referitor la ce scrie în citat m-a șocat mai mult începutul celui de-al doilea paragraf : ”Zeci de ani de cercetări şi sume imense s-au investit pentru găsirea unui leac împotriva fumatului.” Jesus... Serul și vaccinul sunt două chestii diferite, dar asta cred că e vina celui care a preluat articolul, pentru că din ce am citit pe site-urile străine, sună destul de posibil. Mă gândesc dacă or să facă așa ceva și pentru cafea. Sau alimente neorganice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc ca am citit intr'o revista (ma indoiesc intr'o oarecare masura de veridicitatea lucrurilor pe care le'am citit acolo, dar nu asta e esenta), apropo de traitul companiilor farmaceutice, ca a fost descoperit un medicament, ceva (nu cred ca era precizat ce), care e mai eficient decat chemoterapia si nici nu are efecte secundare la fel de distructive. De asemenea, ar fi mai ieftin produsul acela.

    Acel articol mai spunea ca companiile farmaceutice nu doresc sa faca sus-precizatul medicament deoarece costa mult sa se inceapa sa il produca (imi imaginez ca e nevoie de masinarii) si aduce putini bani pentru ca e mai ieftin decat alternativa (aka chemoterapia).

    RăspundețiȘtergere
  3. Engineered: Mai probabil ar fi să facă un ser pentru alimentele ORGANICE căci, în caz de nu ştiai, în maxim 10 ani nu vom mai mânca decât la ocazii foarte speciale (şi la un preţ imens) alimente naturale, restul va fi modificat genetic iar carnea crescută la eprubetă.
    East: Cunosc articolul şi studiul în sine. A fost mare vâlvă la vremea respectivă însă totul a fost trecut sub tăcere căci OMS şi companiile farmaceutice sunt legate precum căcatul porcului între ele şi au mai multă influenţă decât noi, opinia publică, noi fiind doar masa de manevră, proştii care plătesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va recomand terapie bowen.Este terapia secolului 21.

    RăspundețiȘtergere
  5. fara nici o legatura cu articolu' tau, iti spun doar ca astept sa revendici..... (http://www.ciulea.ro/infloritor-insoritor-optimism/)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate; fumatul nu e o boala. Tu alegi daca vrei sa-ti termini plamanii/intestinele/circulatia/creierul, etc, pe cand o boala, nu poti sa alegi ca o vrei sau nu...La fumat se stiu consecintele de dinainte (care vrea, le ignora), dar boala te trezesti dis de dimineata cu cancer, fara sa stii de unde naiba ai facut chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am fost fumator cam un an de zile si fumam cam 1 pachet si cateva tigari pe zi si m-am lasat brusc (nici macar un fum pe sestache) fara plasturi,gume cu nicotina,tigari fara nicotina sau alte cacaturi ce nu prea au alt efect inafara de cel placebo.Un an e destul ca sa apara "dependenta".Oamenii astia care cred ca e o boala si mai ales astia care-i cauta si "tratament" sunt niste cretini si nici macar nu merita scuipati.In plus,nimeni nu te obliga sa fumezi/sa bei sau sa consumi orice alt drog (legal sau ilegal),doar ti se interzice sa te atingi de chestiile alea de te fac sa vezi cai verzi pe pereti.Se poate sa te lasi si fara "medicamente" si a fuma nu e o boala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fumatul nu e o boala,doar imbolnaveste si produce boli la organisme slabite.Sunt cazuri izolate in care fumatorii au ajuns si la 100 de ani si putine astfel de cazuri.Omul decide cand isi distruge plamanii cu mana lui si nimeni nu ar trebuie sa ii interzica asta..

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropo am imprumutat ideea cu"Ce artişti ascult eu săptămâna asta",sper sa nu te superi:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-i problemă.
    Mă rog, aia nu e ceva original al meu aşa că nu-i stres dar dacă vrei să împrumuţi ceva care e mai original, întreabă-mă înainte mai bine căci oricum în genere nu fac urât.

    Sănătate.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails