marți, 1 februarie 2011

Cu curu' în sus - cretinism şi ipocrizie legiferată

ATENŢIE: Acest articol poate conţine limbaj ofensator pentru unele persoane şi nu este recomandat minorilor.
Bine v-am regăsit stimaţi cititori.
Încă întârzii cu partea a IV-a (şi ultima) legată de dreptate, justiţie şi răzbunare pentru că am un duşman de moarte: timpul. Sesiunea stoarce şi ultima rămăşiţă de vlagă din orice om.
În fine, până atunci să discutăm despre ultimele aspecte din ţărişoara noastră care te fac să te întrebi "bă nene, sunt eu nebun sau toate-s cu curu' în sus?".
Având în vedere că-s situaţii distincte, le luăm pe rând.

1. ONG-urile pentru protecţia animalelor şi susţinătorii lor
Nu e prima oară când spun că legile privind protecţia animalelor sunt nişte cretinătăţi absolute şi care nu au niciun fel de fundament.
Am avut colegi care m-au înnebunit cu spam-ul privind adopţia nu-ştiu-câtor potăi (câini vagabonţi) adunaţi de Primăria Cluj şi incineraţi. Evident, s-au dus 2-3 oameni din care doar unul a adoptat două potăi. De ce? Pentru că în realitate asta cu drepturile animalelor e o ipocrizie crasă.
Nu, nu ne plac animalele! De fapt ne plac doar animalele mici şi pufoase dar şi alea doar uneori.
Dar nu asta-i problema căci la urma urmei mie personal nu-mi pasă. Mie nu-mi plac câinii deloc deci după mine, eutanasierea este o soluţie bună.
În schimb, îmi pasă de viaţa oamenilor mutilaţi şi mai ales ucişi de aceşti câini vagabonţi. Şi nu e o problemă doar a Bucureştiului (e drept că acolo e cea mai cruntă) căci cazuri similare s-au înregistrat şi în Constanţa, Iaşi, sau Baia Mare.
Problema a revenit în centrul atenţiei după ce în urmă cu câteva zile, o femeie a fost sfâşiată de câinii vagabonţi în Bucureşti. Da' au sfâşiat-o într-aşa hal de s-au speriat şi medicii legişti. Şi e destul de greu să sperii un medic care vede cadavre mutilate toată ziua!
E interesant că bani pentru adăpostit şi/sau eutanasiat câinii nu sunt, dar bani pentru tratarea victimelor care mai apoi mor TREBUIE să se găsească.
Primăria Bucureşti se plânge că ar costa 200 de mii de euro pe lună să ţină toate potăile (mâncare, supraveghetori, etc.).
Păi e simplu: Să cotizeze toţi lăbarii ăştia de-o ard în chec cu drepturile animalelor şi cu "animalele au suflet"! Nu se strâng toţi banii, tranşăm un rând de câini. Şi tot aşa!
Eu sunt de felul meu foarte individualist. Dar în momentele în care sunt empatic sau simt compasiune, în mod cert mi-o îndrept către un alt om şi nici într-un caz pentru o împuţiciune de câine! E câine fir-ar mama ei de treabă!
Ok, nu vreţi să-i tranşaţi/prăjiţi/incineraţi? Atunci ăştia de nu sunteţi de acord, marş la voluntariat în adăposturi şi marş la cotizat din greu pentru întreţinerea potăilor de ne sfâşie cetăţenii!
Ah... vrei să-l iei acasă? Ok, îl iei acasă şi-l marcăm. Dacă-l găsim pe stradă, îl omorâm iar tu plăteşti pentru întreţinerea altor 1000 de câini!
Că asta e chestia, sunt unii care iau câini de pui acasă şi apoi îi aruncă în stradă când nu mai sunt pufoşi şi adorabili. Pe sistemul "Vreau să am câine dar nu vreau să am dâre de câcaţi prin casă, să cheltui sute de lei lunar pentru hrana lui sau să bălească pe mine când sunt nervos".

2. Biserica începe să câştige din ce în ce mai mult teren (şi chiar la propriu)
Probabil aţi auzit despre cazul Maternităţii Cantacuzino din Bucureşti, acolo unde în curtea spitalului se va construi o biserică. Problema? În zonă mai sunt deja 4 biserici, terenul pe care se construieşte era unul din puţinele spaţii verzi din zonă, iar bani pentru construirea unui ambulatoriu pe terenul ăla nu s-au găsit... dar pentru biserică, DA.
Ce mi se pare de-a dreptul cretinoid este faptul că doar antena3 a vorbit despre acest incident şi blogurile ateilor şi liber-cugetătorilor. În rest? Silenzio stampa!
Ba mai mult, Societatea Comercială BOR S.A. are nesimţirea de a ironiza protestul sincer al angajaţilor numindu-l aşa-zisul protest şi jignind credinţele medicilor numindu-i indirect pe aceştia proşti pentru că nu au înţeles necesitatea unu locaş de cult în spital. Bă nene! Sunt eu nebun sau ceva e chiar în neregulă cu toată situaţia asta?!
Mai mult, statul nostru cel drag nu-i scoate pe deţinuţi la muncă. (am vorbit deja aici despre necesitatea punerii la muncă a deţinuţilor în schimbul unor sume mai mici decât pe piaţa muncii sau a reducerii sentinţei) dar îi duce la biserică.
Las' să meargă deţinuţii la biserică să se roage la mniezo. Treaburile grele? Las' că le fac elevii.
Se pare că e ok să expui elevii la riscuri biologice dar nu e ok să expui deţinuţii la acelaşi lucru. Elevii sunt vinovaţi, toţi, pentru simplul fapt că 1% dintre ei iau etnobotanice. Dar deţinuţii sunt sfinţi, chiar dacă 70%-80% dintre ei au comis fapte deosebit de grave.
De ce? C-aşa spune biserica!
Tot din categoria popi, amintim faptul că preşedintele CJ Argeş se află în faza de cercetare penală după ce a fost turnat de un popă. Acum, nu zic că Nicolescu, sau cum l-o mai chema, e nevinovat. E clar c-are şi el scamele lui în sânge. Însă, ce vreau eu să spun e că atâta vreme cât CJ acorda sponsorizări ilegale către SC BOR S.A. filiala Argeş, totul era ok. Când nu s-a mai întâmplat aşa, Înalt Prea-Scârboşenia Sa a regăsit drumul către dumnezeu şi către corectitudine "morală".
Şi tot din categoria BOR + statul român = LOVE, zicem că autorităţile de-aici din Cluj au declarat 3 zile de doliu local (azi 1 februarie + mâine şi poimâine) cu ocazia morţii lui Anania, fostul şef al BOR SA, regionala Transilvania (Cluj, Alba, Maramureş şi Crişana).
E interesant că la moartea lui Adrian Păunescu, Jean Constantin, Tatiana Stepa, Nicu Constantin sau Sofia Ionescu, oameni care au făcut ceva sau au lăsat ceva în urmă, nu s-a declarat nici măcar o zi de doliu.
Nu ştiu cum să-ţi spun dar traducerea din greacă veche în română a bibliei (o carte tradusă şi răstradusă în din anii 1600 la noi) nu mi se pare o realizare notabilă. Dacă ar fi, ar trebui declarat doliu naţional pentru fiecare traducător de cărţi din România. Oh... şi credeţi-mă că n-ar ajunge zilele din an!
Pare-se că pentru a se declara doliu când crăpi tre' să fii femeie cântăreaţă (nu contează cât de prost - vezi Mădălina Manole şi Laura Stoica) sau faţă bisericească. În rest, orice ai fi făcut în viaţa asta, e irelevant pentru statul român.
Pe cât punem pariu că în 20 de ani (maxim 30) vor descoperi că "moaştele" sale miros frumos?
Calendarul ortodox are mai mult de un sfânt pe zi dar nimeni văd că nu sărbătoreşte pe Sfântul Tesla, Sfântul Einstein, Sfântul Graham Bell cel Nou, Sfânta Ana Aslan Reloaded, Sfântul Leonardo da Vinci, Sfântul Andre-Marie Ampere, Sfântul Nicolae Vasilescu Kapren, oameni mulţumită cărora noi trăim astăzi altfel decât în peşteră vânând şobolani cu arcul.
Nu! Hai să-l sfinţim pe Ştefan cel Mare, ca mare pioner al relaţiei matematică Stat + BOR = Love.
Sau, mai nou, hai să-l cinstim pe Sfântul Ioan Paul al II-lea, fotbalist şi dizident anti-comunist. Păi avem şi noi un fotbalist şi dizident, îi zice Florin Răducioiu. Pe el când îl beatificăm?

3. România în trend accelerat spre dictatură
Când am deschis acest blog în anul de graţie 2008 spuneam că România este pe punctul de a o apuca spre o instaurare a dictaturii ce va face regimul lui Mul-Prea-Devreme-Mpuşcatu' să pară rai pufos.
În acel moment am fost contrat dur şi acuzat că "nu ştiu ce vorbesc" sau că nu înţeleg eu ce înseamnă "normalitatea" în lumea civilizată.
Ei bine, ia să vedem cât de mult nu ştiu eu să vorbesc.
Să trecem în revistă lucrurile faine de dinainte de '89 care nu se mai întâmplă acum: Aveai asigurat loc de muncă, locuinţă, acces la sănătate, acces la educaţie şi posibilitatea de a fi tratat meritocratic. Toate astea sunt abolite acum.
Acum, să ne aducem aminte de chestiile naşpa din vremea lui Ceauşescu şi să vedem dacă printre ele se mai regăsesc unele şi în prezent.
Pentru început să ne amintim că pe vremea lui Ceaşcă toată plodărimea care era la şcoală mergea obligatoriu la muncă patriotică sau la defilare când tovarăşu' venea în vizită în localitate. Despre muncă patriotică am arătat mai sus cum elevii au fost puşi la adunat peturi dintr-o groapă de gunoi.
Ei bine, în judeţul Neamţ şi cu precădere în oraşul Piatra Neamţ, Inspectoratul Şcolar obligă elevii să participe la un eveniment unde va fi invitată tovarăşa ministresă Elena Udrea.
Mai ţineţi minte că pe vremea lui Ceauşescu nu aveai voie să ai firmă dar dacă o firmă străină vroia să-şi desfăşoare activitatea aici, se putea cu puţin chin. (vezi fabrica de electronice de la Iaşi care a stat multă vreme sub patronat japonez pe vremea lui Ceauşescu)
Ei bine, în România lui 2011, măsurile fiscale distructive pentru mediul de afaceri, fac ca sute de companii să-şi ia tălpăşiţa din Republica Totalitară România şi să se mute în Bulgaria.
Tot pe vremea lui Ceauşescu, avortul şi contraceptivele erau interzise (în fine, se mai găseau pe sub mână iar avort se făcea la negru, uneori cu pierderi de vieţi omeneşti).
În Republica Trepanat-Totalitară Europenistă România, situaţia stă în felul următor conform SECS (Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală): 48% dintre femeile din România nu folosesc nicio metodă contraceptivă! De asemenea, 43% dintre femeile din ţărişoara noastră au făcut cel puţin un avort în decursul vieţii. Ce face statul întru informarea poporului? Interzice reclamele la prezervative! Algocalminul şi tetraciclina deja se dau pe bază de prescripţie medicală (precripţie pe care poţi s-o iei de la un doctor care primeşte maximum 20 de pacienţi pe zi, poate elibera o singură trimitere pe lună şi o singură reţetă).
Dacă tot trebuie să îmbolnăvim la program, este chiar atât de deplasat să spun că în curând statul ne va pune să ne şi futem la program?
Ţineţi minte că din cauza sărăciei mulţi au dorit răsturnarea vechiului regim, nu? Ei bine, actualul regim, ştiind că populaţia este pe drumul înfometării din cauza scumpirilor repetate la orice, îşi ia măsuri de precauţie şi dotează Jandarmeria cu materiale pentru reprimarea revoltelor. Şi nu oricum. Ci în valoare de 10 milioane de euro.
Unii oameni se plâng că pe vremea lui Ceauşescu, venea Securitatea să te percheziţioneze dacă te "cânta cineva". Ba încă unii oameni vin cu exagerări şi spun că uneori oamenii erau percheziţionaţi la întâmplare.
Ei bine, aceiaşi chestie se întâmplă şi în 2011, în România, când mascaţii intră în case la întâmplare în crucea dimineţii şi percheziţionează casele în timp ce locatarii stau în genunchi cu mitraliera la tâmplă. Prezumţia de nevinovăţie? Hai să fim serioşi, ce-i aia?
Pe vremea lui Ceauşescu, oamenii erau trataţi în spitale. Atât cât se putea. Şi pe vremea lu' Ceaşcă luau medicii şpagă. Dar măcar dacă erai amărât te tratau. Acum, poa' să-ţi pleznească venele în tine, că dacă n-ai 1000 de dolari să-i dai tovarăşului doctor, i se bârlăre de tine.
Mai vreţi?
Mai ţineţi minte că pe vremea lui Ceauşescu trebuia să ai grijă ce vorbeşti la radio, ce scrii în scrisori sau în ziar? Ei bine, tovarăşa Lia Olguţa Vasilescu vrea acelaşi lucru şi a reuşit să treacă prin Parlament un cod de conduită pentru toţi nesimţiţii (presă anti-putere, formuri anti-creştine sau ateiste, şi alţi nesimţiţi).
Mai ţineţi minte că pe vremea lui Ceauşescu, era foarte important pe cine înjuri. Dacă înjurai partidul sau pe tovarăşul preşedinte, se numea ofensă. Dacă înjurai capitaliştii sau pe cei care se sustrăgeau de la normele partidului, nu se considera ofensă.
Ei bine, aşa-i şi-acum. Dacă înjuri ateii, homosexualii, elevii care-şi permit să le demonstreze profesorilor că cei din urmă nu deţin adevărul absolut, elevii care refuză să se expună riscurilor muncind pentru şcoală, etc. etc. nu se consideră ofensă. Însă dacă înjuri creştinii sau îndrăzneşti să faci mişto de ei sau doar pur şi simplu faci vreun fel de aluzie oricât de nevinovată, în secunda doi eşti cenzurat.
Pe vremea lui Ceauşescu, trebuia în unele instituţii să ceri bani pentru activităţi sau achiziţii ce satisfăceau interesele de partid şi de stat. Ei... aşa-i şi-acum. Dacă tu ca spital ceri bani să mai construieşti şi ambulatoriu, nu sunt bani sau "ţi s-au dat anul trecut". Dacă ceri bani pentru o biserică,, îndată se găsesc resurse.
Dacă ceri bani în plus, să zicem, încă vreun milion şi jumătate de euro, pentru suplimentarea bugetului de achiziţii pentru echipamente ale Jandarmeriei, nu e nicio problemă.
Explicaţia? E simplu! Corporaţia Ortodoxă Română şi Jandarmeria îi ţin în frâu pe proşti. Deci, satisfac interesele de Partid şi de Stat. Spitalele şi şcolile, evident nu.
Mai ţineţi minte că pe vremea lui Ceauşescu totul devenea strălucitor şi frumos când venea şefu' în vizită? Sau că se puneau cele mai bune produse la înaintare când trecea şeful în vizită?
Ei, cam aşa se întâmplă şi acum. Guvernul s-a gândit să hrănească elevii din clasele I-VIII. Problema? Problema e că uneori mai scapă şi alimente stricate sau expirate. Mă mir că judeţul Vaslui nu e trecut pe-acolo căci eu însumi am văzut acum vreo câţiva ani (4 sau 5 ani) când se dădeau elevilor lapte expirat de o zi sau două. Când am deschis gura, mi s-a spus că "las' că n-are nevoie. Eventual e mai smântânos dar nu e problemă".
Unii oameni spun că Ceauşescu era un cizmar analfabet iar Ţaţa Leana o ţărancă proastă făcută chimistă pe hârtie. Bă nene, aşa o fi. Dar sunt cumva conducătorii actuali altfel? Eu zic că nu.
În faţa acestor exemple eu unul mă întreb: Sunt eu nebun când spun că ne îndreptăm spre dictatură sau ignoranţa oamenilor a atins un nivel echivalent poate doar cu cel din Evul Mediu?
Şi, apropo de evul mediu, ia uite o chestie foarte tare: În viziunea unui cleric rus, femeile care umblă îmbrăcate în fustă scurtă, nu au niciun drept să fie surprinse dacă sunt violate.
Şi dacă tot suntem la chestii bizare cu iz ciudato-medieval, hai să amintim că în curând, Primăria Capitalei va investi un kil de bani în panouri solare şi televiziune cu circuit închis la... cimitir.
Bă nene, măcar morţii s-o ducă bine. Dacă se aplică asta, o să încep şi eu să cred în viaţa de apoi căci nu de alta dar văd că dacă eşti cadavru eşti mai valoros decât dacă respiri.

Mă opresc aici deocamdată.
Vă salut cu respect.

10 comentarii:

  1. Taica, daca nu ai libertatea de a ofensa pe cineva, cum explici existenta acestui blog care este doar o mare de ura pentru tot ce exista pe lume in afara de tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, din păcate ai un nume atât de comun încât nu-mi pot da seama dacă ne cunoaştem sau nu. Prin urmare, având în vedere că deja mi te-ai adresat cu taică, o să-mi permit să te tutuiesc.
    În primul rând, acest blog este găzduit de un server aparţinând Google Inc. iar acest server gazdă NU se află în România şi nu se supune legilor româneşti.
    În al doilea rând, afirmaţia ta mi se pare hazardată (sunt ferm convins că n-ai citit nici 50% din prezentul blog).
    În fine, da, urăsc prozelitismul religios de orice fel, urăsc amestecarea mărfii cu ambalajul (religia cu câinii vagabonţi, religia cu sexul, moralitatea cu necesitatea, etc. etc.) şi urăsc ipocrizia ridicată la rang de politică de stat.
    Mulţumită celor ca tine România accelerează spre dictatură. De altfel şi precedenta dictatură tot la fel s-a instaurat, pe fondul ignoranţei şi a fricii.
    Salutare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu Luciane, multumita celor ca tine Romania nu face nimica si e plina de imbecili.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai că asta-i bună. În curând o să mă acuzi şi că din cauza mea mor africanii de foame şi de SIDA.
    Şi, apropo, România nu face nimic, ROMÂNII trebuie să facă ceva, orice. Şi vezi că dacă vrei să mă jigneşti se foloseşte "din cauza". Ştiu că par sinonime "multţumită" şi "datorită" cu "din cauza", dar nu sunt.
    Ah... şi încă o chestie: Dacă vrei să mă jigneşti pe viitor sau ca răspuns la acest comentariu, caută să o faci argumentat nu cu vrăjeli evazive dintr-astea.
    De-astea aud mereu la politicieni, nu mai simt nevoia să-ţi citesc şi ţie elucubraţiile anonime.
    До свиданя!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...Deci sa zici ca multumita celor ca mine Romania accelereaza spre dictatura e ok, dar sa zic exact aceeasi formulare dar indreptate spre "cei ca tine"(imbecili) care duce spre o tara de imbecili nu e logic. Exact aceeasi formulare.
    Plus multe aberatii care n-au nicio legatura, dar iti place ca cineva te baga in seama.

    Apropo, inteleg ca ai o mie de cititori de blog si simti nevoia sa le arati ca ma ascund sub anonimat ca sa le arati ce lasi sunt ignorantii, dar sper ca iti dai seama ca blogspotul afiseaza adresa de mail fix langa numele comentatoriului, prin urmare nu sunt anonima, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. "multumita celor ca mine Romania accelereaza spre dictatura e ok" - Tot n-ai priceput că "mulţumită" nu e sinonim cu "din cauza".
    Mai încercăm.
    În altă ordine de idei, însă, nu pricep unde vezi tu c-am scris că din cauza celor ca tine România e în trend spre dictatură. Te simţi între cei care critică nefondat regimul Ceauşescu, pupă necondiţionat dorso-ventral politica BOR sau eşti vreo activistă Pro-Drrepturile Animalelor şi Pro-Mutilării cetăţenilor? Dacă da, atunci da, îmi menţin afirmaţia.
    În fine, explică în clar unde te simţi lezată şi încetează s-o arzi evaziv căci, după cum observi, eu nu fac referiri în subtext ci spun negru pe alb (mă rog, mai precis alb pe negru) cum văd eu lucrurile şi le şi le explic.
    În altă ordine de idei, numărul cititorilor de pe acest blog nu cred că ajunge la 1000. Poate 400, maxim 500 (cititori constanţi).
    Totuşi, să ştii că dacă postezi cu OpenId iar la al doilea câmp pui adresa de E-mail, la mine nu apare când moderez comentariul (asta merge doar la wordpress). E posibil ca ceea ce spui tu să fie adevărat dacă aş trece la platforma blogger îmbunătăţită dar, momentan, din terţe motive nu-mi doresc asta iar platforma învechită pe care o folosesc eu nu-mi afişează adresa de e-mail a ta.
    După cum vezi şi poţi urmări şi în alte articole, nu sunt o persoană care să respingă critica justificată. Nu aplic cenzura aproape niciodată.
    Pe de altă parte, mereu m-au scos din sărite oamenii care criticau evaziv fără să spună punctual ce consideră ei aberant, ilogic, etc.
    Aşa că, în următoriul tău comentariu, dacă va mai fi, te rog să vii cu citate din acest articol şi să spui de ce ţi se par ţie aberaţii.
    Oi fi eu imbecil dar în imbecilitatea mea măcar explic ce vreau şi ce nu-mi convine. Tu, pe de altă parte, în perfecţiunea ta autosufcientă ai senzaţia că nu e nevoie să explici şi că e evident la nivelul celor ca tine de NEimbecili care conduc ţara spre prosperitate.
    Hai, pe bune, mă leşi?
    Te rog să răspunzi argumentat dacă chiar vrei să mă critici constructiv şi lasă discursurile evazive şi fără obiect pentru politicieni.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. "În schimb, îmi pasă de viaţa oamenilor mutilaţi şi mai ales ucişi de aceşti câini vagabonţi."

    Asta se cheama specism infect. Da' nu te intrebi din cauza cui exista acesti caini vagabonzi? Pai tot din cauza "maretei" fiinte umane pe care o bagi atat la inaintare. Ia o piatra in gura si mai gandeste-te inainte sa postezi pe tema asta cel putin...

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim: N-ai vrea tu să te semnezi şi să vorbeşti civilizat şi fără sictir pe tine înainte să-mi dai mie sfaturi despre ce şi cum să scriu?
    Ia tu un bolovan în gură şi vezi după aia cum te simţi.

    RăspundețiȘtergere
  9. "Taica, daca nu ai libertatea de a ofensa pe cineva, cum explici existenta acestui blog care este doar o mare de ura pentru tot ce exista pe lume in afara de tine?"

    nu stiu cati ani ai draga Ioana, presupun ca nu ai prins copilaria inainte de '89
    fraza de mai sus e cea mai cretina chestie care am citit-o in ultimul timp (si am citit o tona de comment-uri), de am impresia ca esti troll (sper sa fii, desi ma indoiesc)
    ok, revenind , referitor la 1.
    dom'le faci dracu un adapost , i tii 30 zile, nu i-a luat nime'-eutanasie, si asa mai departe pana scapi naibii de ei , fara comentarii siropoase;vrei caine-il iei de acolo, nu vrei- mucles- asa se intampla si in SUA si in orice tara cat de cat normala
    2.aici cred ca tre' sa iau un extraveral ca ma scot din minti cu nesimtirea lor
    3.aici e mai mult de comentat si o las pe maine ca trebuie sa plec
    kitana

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac mult mai mult cainii decat oamenii, in general. Mult mai mult rau mi-au facut alti oameni, decat cainii!

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails