vineri, 11 martie 2011

Hai să mătrăşim copii şi să slăvim etajul

În România, ţara care o dă lumii pe cea mai tânără bunică, se întâmăplă lucruri ciudate.
Şi nu, nu mă refer la faptul că aproape jumătate dintre români sunt ferm convinşi că Soarele se-nvârteşte-n jurul Pământului, că 13 aduce ghinion sau că roşul alungă diochiul. Nu! (Apropo de diochi, să fie oare de la ţigările cu pachet roşu pe care le fumez, explicaţia absenţei diochiului în ceea ce mă priveşte?!)
Mă refer la faptul că în România, legal, statul umple visteriile Băncii Ortodoxe Române sub auspiciile protecţiei sociale întru "cel de la etaj" (cunoscut şi ca 'mniezo, 'ăl di sus, allah, etc.).
Totul va fi inclus în cadrul unui program a cărui finanţare va fi asigurată în proporţie de 80% de bugetul public, restul de 20% din cheltuieli urmând a fi suportate de biserică, donaţii, sau sponsorizări.
Cine face cele mai multe donaţii şi sponsorizări la Corporaţia Ortodoxă Română? Hai... că nu e aşa de greu de ghicit. Statul! Adică din banii mei, ai tăi, stimate cititor, ai tuturor, indiferent dacă împărtăşesc viziunea Corporaţiei sau nu.
Păi acte de caritate pe banii altora, tot să faci. Trai neneacă! Poate măcar aşa să treacă şi Banca Ortodoxă Română peste Biserica Catolică întrucât anul trecut catolicii au băgat în caritate mai mulţi bani decât BOR deşi reprezintă doar 5% din populaţa României.
Îmi place că au sărit ONG-urile să se milogească la Băsel să nu promulge legea. Sunt 80% convins că Băselu' va promulga legea, 15% că o va retrimite în Parlament pentru "revizuiri" şi doar 5% că nu o va promulga. De ce? Pentru că Băselu' e-n cădere liberă (electoral vorbind) şi, refuzul promulgării acestui act ar duce la predici bisericeşti de genul "băsescu e-mpotriva domnului de la etaj".
Cine are senzaţia că politica se face altfel în România, îl rog să închidă blogul şi să nu ne mai deranjeze.

Sărind de la slăvirea ăluia de la etajul clădirii doar cu parter, vorbim de o altă slujitoare a domnului, care omoară copii nevinovaţi de data aceasta.
În urmă cu mai bine de 2 ani de zile, vă povesteam că măicuţele sunt deseori tratate cu mânuşi în unele oraşe ale ţării de dragul uniformei negre pe care o poartă.
Ei bine, după un an de proces, ieri, instanţa a decis condamnarea la un an şi 4 luni de detenţie cu suspendare pentru o măicuţă care a ucis în martie 2010 un copil de 11 ani pe trecerea de pietoni.
Călugăriţei nu i s-a luat măcar o declaraţie în instanţă. A venit doar avocatul şi a dat o hârtie prin care spune că măicuţa Claudia Oprea regretă ce s-a întâmplat. După accident n-a avut puterea să coboare din maşină şi să se ducă să vadă ce a făcut. În dosar mai sunt şi alte nereguli. Expertul nu a putut să stabilească viteza maşinii pentru că înainte de sosirea poliţiei, ea a mutat-o din loc. Faţă de familia celei de a doua fetiţe care a fost accidentată, Maria Găitănaru (8 ani), s-au făcut presiuni, iar părinţii acesteia şi-au retras plângerea. Procesul nostru civil judecătorii l-au disjuns de penal, acordând alte termene de judecată.
Şi acum, bomboana de pe colivă:
la instanţă avocatul ei motiva că ea nu se poate prezenta la şedinţe că este la slujbă.
CE MĂ?! Păi eu propun o altă treabă: Beau tot vinul de împărtăşanie şi apoi mă urc la volan şi mutilez 10 oameni cu maşina. Dacă e vinul de împărtăşanie, înseamnă cu nu e păcat. Şi dacă nu e păcat, n-ar trebui să fie ilegal, nu? Nu de alta dar din ce în ce mai des aşa gândeşte sistemul vădit teocratic de la noi.
Eu nu pricep cum vine asta: Dacă eşti "măicuţă" eşti scutită de răspunderea civilă şi mai ales cea penală pentru faptele tale?!
Şi un an şi 4 luni cu executare mi s-ar fi părut o pedeapsă MULT PREA MICĂ pentru mutilarea unui copil şi uciderea unui altul pe trecerea de pietoni.
Nici nu mă miră, grohăţel cu ochi ăla, Horogeanu, va face doar 7 ani de mititca pentru ucidere sadico-ritualică astfel că nici nu m-aştept la mai multe.
Şi totuşi, Marcel Ţundrea (despre el citiţi în capitolul 2 de aici) a executat 12 ani dintr-o sentinţă de 25 pentr-o crimă pe care nici măcar n-o comisese!!!
Şi eu nu pricep unde-s circumstanţele atenuante: Că-i colugăriţă? Da' bârlări-mi-s-ar mie de călugăria şi religia ei cu totul!
Sentinţa dată este o jignire la adresa părinţilor, o jignire la adresa legii, o jignire la adresa copiilor din România şi o jignire la adresa întregii societăţi.
Aşadar, pe lângă şoferi parlamentari, militari americani şi afacerişti cu relaţii, se adaugă şi slujitori ai celui de la etaj în categoria celor care pot omorî oameni pe stradă fără să păţească nimic!
Eu am fost recent(adică în ultimul an) martor într-o anchetă şi pentru că nu m-am prezentat la un termen m-au tocat poliţiştii cu telefoanele să vin să dau cu subsemnatul şi chiar mi-au "promis" un mandat de aducere dacă nu-mi mişc târtiţa. Şi eram doar martor! Da, dar eu sunt eu. Cucoana aia e măicuţă ce PeLicanul Mariei şi dânsa, sărăcuţa de ea, tre' să se roage la 'ăl de la etaj şi nu poate mititica de ea să-şi mişte târtiţa la instanţă unde se judecă un caz în care ea a omorât un copil!
Eu văd circumstanţe agravante în cazul ei - neprezentarea la şedinţe, vicierea locului crimei (mutarea maşinii), presiuni asupra părţilor vătămate, etc. - astfel că situaţia este şi mai gravă.

Atât pentru azi.
Vă invit să vedeţi un filmuleţ simpatic. (în limba engleză)


Vă salut cu respect.

3 comentarii:

  1. ALO, BLOGERU' LUI PESTE STRICAT, MINTI CA O GAZETA COMUNISTA! UNDE SCRIE IN LEGEA DE CARE VORBESTI CA PROCENTUL DE 80% SE ACORDA NUMAI BOR ??? SI CU CE TE DERANJEAZA CA DIN ACESTI BANI SUNT AJUTATE CAZURILE SOCIALE? ZICI TU CA DIN BANII TAI SE FACE ACEST LUCRU FARA SA TE INTREBE CINEVA, DAR TOT DIN BANII NOSTRI, DIN BUGETUL DE STAT SE PLATESC CHELTUIELILE GUVENULUI, ALE PARLAMENTARILOR, SE PLATESC CHLETUIELILE SPITALELOR SI SCOLILOR ! POATE UNII CETATENI ROMANI NU AU FOST DE ACORD CA, DIN BUGETUL DE STAT, SA-TI FIE ASIGURATE CONDITII DE EDUCARE SI DE TRATAMENT ATUNCI CAND A FOST CAZUL, DAR STATUL TE-A AJUTAT DIN BANII LOR !
    ASA CA NU MAI BATE CAMPII, CA POLITICA STATULUI ROMAN O FAC CEI CE SUNT LA PUTERE, FARA SA INTREBE PE NIMENI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu scrie că se acordă numai BOR ci că se acordă cultelor. Or... în toate legile unde se menţionează cuvântul "culte", de fapt e vorba de BOR.
    Statul îmi asigură condiţiile de educaţie şi tratament? Bag seamă că nu mă cunoşti. Serios!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce familia victimei a cedat presiunilor si cine a facut aceste presiuni? Corporatia cu semnul + pe acoperis? Autoritatile? De asta ii admir uneori pe anumiti minoritari ca-si fac singuri dreptate, care ar scoate gagica in uniforma neagra din masina si i-ar face ei "dreptate", dupa care ar incredinta-o judecatii divine dupa metoda inchizitiei. De asta ii admir ca se duc 100 in spitale ca sa fie siguri ca doctorul siqtirit nu le va trata pacientul cu acelasi siqtir cu care trateaza majoritatea. Pentru ca in Romania secolului XXI, daca statul si societatea nu ma poate apara, sa nu ma judece pentru ca ma apar singur si-mi fac singur dreptatea.
    Chiar si cu exemple negative, trebuie sa spun ca acesti oameni pe care i-am dat exemplu, au un spirit de comunitate mult mai mare decat restul poporului, pardon, al cetatenilor Romaniei, iar pentru asta acuz Corporatia ca n'a facut nimic sa refaca si sa mentina spiritul de comunitate al natiunii, in schimb incaseaza bani pentru pus mana pe cadavre "sfinte" si "mentionarea numelui" decedatilor in cadrul "recitalului" de dimineata.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails