vineri, 18 martie 2011

Pariuri sportive

Dacă îmi spuneai de pariuri sportive acum 10 ani aş fi spus că e o tâmpenie.
Însă, în intervalul 23-26 mai 2005, părerea mea despre acest fenomen s-a scchimbat radical.
Pe 25 mai 2005 s-a jucat probabil cea mai spectaculoasă şi dramatică finală de Cupa Campionilor Europeni (sau Liga Campionilor, sau Champions League,... în fine, ştiţi la ce mă refer!) din toate timpurile. AC Milan o conducea pe FC Liverpool la pauză cu un neverosimil 3-0 şi cu un Hernan Crespo în zi de graţie în teren părea că se îndreaptă spre un succes en-fanfare.
În acea seară am aflat că în faţa dăruirii englezilor n-ai nicio şansă şi, cu largul suport moral al inegalabilului Stephen Gerrard, cormoranii nu numai că au egalat, dar au egalat în 6 minute şi s-au impus în cel mai dramatic şi neaşteptat mod la loviturile de departajare graţie unui Jerzy Dudek fenomenal.
De ce v-am povestit asta? Pentru că pe 23 mai, acel an, un bun şi vechi prieten m-a sfătuit şi pe mine să pariez pentru un egal sau, dacă am ocazia, să pariez strict pe 3-3 şi n-o să regret.
Nu l-am crezut şi nu am pariat (poate şi din cauza argumentelor subţiri pe care mi le-a prezentat) însă, după meci şi după ce şi-a ridicat câştigul imens (3-3 avea cotă 63,5 la casa de pariuri unde a pariat el) am început să mă mai gândesc încă o dată la acest fenomen.
Desigur, astfel de succese vin poate maxim de două ori în viaţă şi se numeşte noroc amestecat cu puţină ştiinţă şi intuiţie. Însă, succese mai mici pot obţine mult mai mulţi oameni întrucât în multe alte partide, dacă eşti bun cunoscător al fenomenului sportiv respectiv din ţara respectivă, pronosticurile sunt ceva mai uşor de făcut.
Pronosticuri sportive exacte nu vei fi în stare să faci peste noapte însă urmărind cu atenţie fenomenul o anumită perioadă, situaţia se poate schimba într-una favorabilă ţie.
Atenţie! Nu spun că toată lumea ar trebui să se apuce de pariuri sportive sau să pariaţi mult şi aiurea de dragul gândirii pozitive sau mai-ştiu-eu-ce. NU! Spun doar că a paria nu este o activitate doar pentru dependenţii de jocuri de noroc ci este chiar şi o veritabilă ştiinţă, dacă o aplici corect.
A face pariuri şi a trăi din pariuri nu e pentru toată lumea însă cu siguranţă este o experienţă plăcută.

2 comentarii:

  1. E placut de intrat in lumea de pariuri atit cit nu te tii doar de pierdut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E placut de intrat in lumea de pariuri atit cit nu te tii doar de pierdut :)

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails