marți, 29 martie 2011

România Mutsch!

Mutsch este un jucător de la echipa naţională a marelui ducat Luxembourg şi se citeşte MUCI.
Pentru că da, exact aşa este echipa naţioanlă a României în acest moment: MUCI!
Dacă nu v-aţi prins despre ce vorbesc, mă refer la meciul eminamente de coşmar făcut de echipa naţională a României împotriva echipei similare din Luxembourg, meci câştigat de România cu 3-1. Da! La 1!
În atâtea zeci de ani, Luxembourg n-a marcat niciodată cu noi!
Nu-i nimic, aveam nevoie de o defensivă organizată de Răzvan Lucescu şi ne poate da oricine gol.

Eu cred că dacă adunăm o echipă din studenţii de la căminele din Cluj, facem o echipă în stare să marcheze de cel puţin două ori în poarta naţionalei lui Lucescu!
În minutul 22 al partidei de la Piatra Neamţ, tabela arăta România - Louxembourg 0-1!
Iertaţi-mă dar n-am simţit o umilinţă mai mare decât în momentul în care Lars Gerson a preluat în careul nostru, a driblat prin apărarea noastră şi a marcat în poarta lui Tătăruşanu!
Este inadmisibil să fii condus de o echipă formată din 2 fotablişti şi 9 asistenţi sociali, bucătari, poliţişti, funcţionari la primărie şi alte categorii sociale fără nicio legătură reală cu sportul!
Mai mult, la scorul de 2-1 pentru România am avut nevoie de Tătăruşanu de două ori ca să nu se facă 2-2. În plus, la 3-1, pe final, amatorii puteau iarăşi înscrie!
Vorbim totuşi de o echipă care în aceste 5 meciuri, până la noi, nu marcase niciun gol! Şi care în precedentele 17 meciuri marcase de doar două ori şi primiseră 31 de goluri!
Ne mirăm că ne-a bătut Bosnia şi că am făcut egal cu Albania? Ne supărăm că ne-a călcat în picioare Franţa?
Băi prietene noi am tremurat la propriu cu Luxembourg!

Ce zice Lucescu despre asta?
Că francezii s-au chinuit mai tare, că Albania nu-ştiu-ce a făcut cu Luxembourg şi deci noi suntem mai tari că le-am dat 3. Bă prietene! Tu nu pricepi că noi am fost conduşi acasă de o echipă de ospătari?!

Mai rău, în media se vorbeşte despre calificare. Care calificare prietene? Nu observă nimeni că suntem pe 5 din 6?!
E absolut incredibil cât de departe poate merge negarea prorpiei condiţii din fotbal.
În loc să observăm că suntem mai rău decât Estonia, Liechtenstein, ne chinuim să fim peste Louxembourg, iar Albania şi Belarus sunt mult peste noi,... noi ce facem? Facem calcule în cazul în care Bosnia va fi exclusă din preliminarii şi ne gândim deja la o victorie la masa verde în iunie cu Bosnia!
Oamenii ăştia nu sunt sănătoşi la cap.
Poate dacă s-ar desfiinţa şi Albania şi Belarus şi am rămâne doar noi cu Francezii şi Luxembourg-ul, chiar am avea şi noi şanse la locul 2!

Pe de altă parte, îmi exprim regretul pentru înfrângerea Republicii Moldova înregistrate în deplasare cu Suedia, scor 1-2, golul moldovenilor fiind marcat de atacantul lui FC Vaslui, Viorel Frunză.
Moldova a cedat cu 1-2 în Suedia dar a jucat mult peste ce-a jucat România la un loc atât în înfrângerea 1-2 cu Bosnia cât şi în victoria de coşmar cu Luxembourg, 3-1.

5 comentarii:

  1. Luci, nu stiu cum sa spun, dar in momentul de fata, pentru nivelul nationalei, MUCI e putin spus! Nu e rusinos ca am primit gol de la Luxembourg, e RUSINOS ca a ATACAT Luxembourg, ca au trecut de propria jumatate. Eu nu inteleg de ce nu se cara naibii Razvan de la nationala. Cu tot respectul pentru ce a facut la Rapid, ca selectioner, nu e 0, e cu minus. Cum sa o tii pe a ta ca un incapatanat si sa continui cu Florescu, jucator ce se antreneaza prin parcuri! Din moment ce te ataca Luxembourg, nu prea mai reprezinti ceva in fotbal. Ca sa nu uitam ca si in precedenta campanie, ne-au tremurat chilotii in Feroe, cand in ultimele 5 min, la 1-0 pt noi, a avut Feroe 2 ocazii mari, fiind nevoie ca Lobont sa se intinda sanatos! Si se mai plang ca se tot aminteste de "generatia de aur". Pai ma scuzi tata, dar jucatorilor din perioada nu le tremurau chilotii contra Braziliei si Argentinei cum le-au tremurat astora chilotii in seara asta cu Luxembourg. Cred ca si daca strangem fostul 12 C si incropim o echipa de acolo, tot batem si noi pe Luxembourg...frate...astia au marcat primul gol cu noi in campania asta...e de tot rasul. Nu stiu de ce mai sta Razvan la nationala. "Avem sanse matematice!". Bai, tu nu vezi ca nationala nu joaca nimic?! Daca e sa o luam matematic, in momentul de fata si Victoria Branesti are sanse matematice sa ia titlul in Liga 1. Crede cineva asta?! Eu nu! Daca vezi frate ca n-ai o treaba, macar retrage-te tata, sa nu te faci de rahat din ce in ce mai mult. In orice caz, de MULT n-am mai vazut o astfel de umilinta, chiar daca am castigat. Pe vremuri astia luau de la noi de la 6 in sus si nu ieseau din jumatatea proprie...dar suntem patrioti! Campania asta, ca si ultimele, e ratata complet de mult. Hai Romania!...poate o pleca asta si vine unul care chiar are treaba cu antrenoratul! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Michel: La acel meci cu Feroe, jucat în deplasare şi câştigat cu 1-0 de noi era antrenor Victor Piţurcă. Însă acolo am jucat aproape tot meciul în 10 oameni (la 0-0, min 24-25 am rămas în 10).
    Şi atunci Cociş, dacă nu greşesc, a adus victoria pentru noi.
    Totuşi, atunci se mai pot invoca accidentări, jucat în 10, vremea infectă din micuţa ţară nordică, etc...
    Însă acum?! Acum ce? Primăvară, acasă, stadion plin, teren impecabil... şi... îţi dă Luxembourg gol? Mai are alte 3 ocazii MARI pe lângă gol?! Te ia Luxembourg la joc combinativ?!
    Însă da, Feroe sau Luxembourg, atunci când jucau cu noi îşi puneau problema să nu ia bătaie cu 2 cifre.
    Nu am să uit meciul de tineret România - Malta 12-1. Tot aşa, dintr-o prostie ne-a dat Malta gol în debut de meci... 0-1. Păi bă nene, ca să spele ruşinea le-au dat din toate direcţiile. Şi tot s-a făcut mişto de noi c-am luat gol de la Malta.
    Acum, noroc c-au cedat ei fizic prin minutul 70 că altfel se termina sigur 1-1 !
    Noi nu aveam nicio idee de joc!
    Iar golul de 1-1 a fost pur noroc prin plasamentul slab al barmanilor şi pasa bună dată de Mureşan (similar cu golul cu Italia de la Euro 2008).
    Eu sunt surprins cum nu observă nimeni că puteam pierde această partidă! La modul cel mai serios.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iar golul de 1-1 a fost pur noroc prin plasamentul slab al barmanilor şi pasa bună dată de Mureşan"

    A suflat dumnezeu in minge si s-a dus in poarta. :) Plasamentul slab si pasele bune nu fac parte din fotbal? Din meritul fiecarei echipe?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba da Anonim, face parte din fotbal.
    Însă când e vorba de Luxembourg e jenant să ai nevoie de astfel de greşeli ca să poţi câştiga.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam orice gol din fotbal e rezultatul SI a unei greseli. Daca aia au gresit mai spectaculos (vizibil), nu mi se pare mai putin meritoriu sa ia gol. Poate dimpotriva.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails