luni, 28 martie 2011

Sunt un pericol

O melodie de la Cheloo (Paraziţii) de pe noul album care-mi place nu numai pentru că are nişte versuri foarte bune dar şi un instrumental foarte bun.
Piesa se numeşte Pericol şi este de pe albumul Cel care urăşte, lansat pe 24 martie anul acesta. Vă recomand să cumpăraţi albumul care de altfel este foarte bun.


Şi. desigur, versurile:
Visaţi revoluţii blestemând în pahar
Cu pistolu’ descărcat încuiat în sertar
România, penitenciar în aer liber
In umbra Caraimanului aşteptăm un nou lider
Liber nu sunt,fericit nu sunt,n-am cum
Rămân un huligan , refractar şi nebun
Democraţia e o formă de comunism greţos
Iar balanţa justiţiei , un cântar mincinos
Parlamentul e o farsă , îl găseşti după miros
Hoţii la cravată scapă prin uşa din dos
Guvernul e o hienă , paznic la morga Revoluţiei
Amână sistematic găsirea soluţiei
Puterea ne prosteşte cu limbaj de lemn
Atrage poliţişti săraci , mercenari pentru sistem
Nu mă tem să înfrunt viitorul incert
Eu văd , eu nu uit , eu nu iert…

Refren: (x2)
Pericol,sunt un pericol,sunt un pericol
Nu mă poţi cumpăra, sunt un pericol pentru liniştea ta…

Amară-i pâinea mancată aici cu noduri
Câştigă alegerile cine cumpără mai multe voturi
Presa scrie liber despre violuri şi crime
Si sărută-n bot partidu care cotizează mai bine
Jandarmi plătiţi de noi ne bat în cap la meciuri
Cum băteau securiţtii partizanii în beciuri
La 4 ani votaţi în silă , în spume , în glumă
Imbrăţişând încrezător acelaşi tip de ciumă
Casa Poporului e un stup de trântori obezi
Biserica e un loc în care te rogi , plăteşti şi nu crezi
Cum ar fi dacă te-aş trezi când visezi frumos
Şi ai începe brusc să vezi , ai fi şi tu periculos ?
Ura mea arde când prostia sufocă voinţa
Să-ţi fie betonu' în jur , respectă-mi dorinţa
Nu mă tem să înfrunt viitorul incert
Eu vad , eu nu uit , eu nu iert…

Refren: (x4)
Pericol,sunt un pericol,sunt un pericol
Nu mă poţi cumpăra, sunt un pericol pentru liniştea ta…

Atât aici.
Am mai scris însă şi pe Romanian Society.

Vă salut cu respect,
Lucian Vâlsan.

5 comentarii:

  1. Imi place tot albumul. Cheloo a revenit in forta si nu mai e mult pana scoate si Ombladon material nou. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ok, am inteles ce zice el acolo... multi gandesc la fel; ce n-am inteles e de ce ar fi "un pericol" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. BlindGirl: Toţi oamenii care gândesc sunt un pericol.
    Câtă vreme am tăcut şi n-am gândit aveam mai mulţi prieteni decât după ce am spus deschis că sunt ateu, de exemplu!
    Câtă vreme am tăcut şi am acţionat "aşa cum trebuie" eram un "model". Când am început să contest unele abuzuri, am devenit brusc "impertinent", "nesimţit", etc.

    Gândeşte-te la asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu intotdeauna am spus deschis tot ce-am crezut. Si mi-am argumentat punctul de vedere in orice situatie.

    E drept ca am avut o oarecare alergie din copilarie la chestii care "asa trebuiau" asa ca de-a dracu' le faceam de-ampicioarele ... intotdeauna am avut un dinte impotriva vreunei autoritati impuse pur si simplu, de-aia era sa fiu si exmatriculata (dupa o replica de genul : cum sa nu stim care sunt valorile si sa facem diferenta cu non-valorile domn prof, e f simplu, valorile suntem noi, non-valoarea sunteti dvs :D - mda si avea si argumente solide dar n-o mai ramas in clasa sa le asculte) .... Si daca esti impertinent sau nesimtit in ochii unuia chiar crezi ca esti periculos? :))

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails