miercuri, 20 iulie 2011

E grele rău - Mici actualizări

În primul rând, colaborarea mea cu Tizo a luat sfârşit din simplul motivă că Tizo nu mai există.
Păcat, acum iar trebuie să mă orientez.
În al doilea rând, am ajuns să detest Yahoo din rărunchi. De fiecare dată când intru pe mail-ul meu trebuie să dau "No thanks, return to mail classic". De ce dracu' o fi aşa de greu de priceput că detest visceral interfaţa nouă de mail şi că o prefer pe cea veche?! Cea nouă n-are nimic în plus de care să am eu nevoie iar cu cea veche sunt obişnuit de atâta vreme. Am acel cont din 1997. În afara faptului că se încarcă exponenţial mai greu, nu văd diferenţa şi mi se pare profund aberant să fiu forţat să migrez la opţiuni noi pe care nu le doresc sub nicio formă.
Am aşa o presimţire că-mi schimb şi cărţi de vizită şi tot pe adresa de G-mail.
În al treilea rând, pauza lungă se datorează în principal unei deplasări scurte până la Bârlad unde n-am prea avut timp nici să-mi verific mesajele, darămite să scriu ceva decent şi semi-calitativ pe-aici.
În al patrulea rând, îmi fac paşaport că cel vechi mi-a expirat şi dacă latifundiara Roberta Anastase scapă basma curată fentând voturi în Parlament, parcă n-aş prea vrea să mai stau prea mult prin ţărişoara asta. Nu de alta dar devine enervant să fiu eu corect şi-apoi tot eu să-mi iau şpiţuri în trei litere pentru că mă leg de cine nu trebuie.

Dar, până să plec din ţărişoară, am terminat de centralizat rezultatele primului studiu făcut de mine. Cu chestionare, cu procente, cu tot ce trebuie. Nu am pretenţia că e un studiu demn de a fi citat în elaborarea de politici publice însă pentru a avea o imagine mai clară despre ce vorbim atunci când ne minunăm de rezultatele la examenele naţionale, de prostia din jurul nostru şi de rezultatele la titularizare (am văzut profi căcălău cu 1,75 la titularizare care plângeau ca nişte fetiţe neumezite de 12 ani că le-a dat greu! - o să comentăm pe larg despre asta).
Pe scurt, din studiul meu a ieşit că părinţii sunt cam dobitoci, puţin spre deloc informaţi de ce se-ntâmplă-n jurul lor şi crunt de ipocriţi. Mai mult, ce-am povestit eu în articolul despre ETEOM (bazat doar pe observaţii subiective) este fix pix pe lângă ce mi-a fost dat să citesc prin chestionarele completate de părinţi.
Sper să am timp zilele astea să public măcar cifrele şi să las comentariile pe altă dată deşi aş cam vrea să le pun pe toate în acelaşi articol. Dacă n-o să fie timp, nu-i problemă că există întotdeauna ziua de sâmbătă. Deh... eu n-am tot atâta timp cât au blogger-ii creştinopaţi care postează de mai multe ori pe zi decât pot eu urina.

În altă ordine de idei, le mulţumesc tuturor celor care mi-au trimis urări de ziua mea. Din păcate, ziua mea m-a prins la fel ca şi anul trecut - în trenul Timişoara Nord - Iaşi. Cu diferenţa că ora 00:00 nu m-a mai prins în gara Salva (judeţul Bistriţa-Năsăud) ci în staţia de troleu aşteptând să merg la gară.

Vă salut cu respect şi revin cu studiul cât de repede pot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails