duminică, 14 august 2011

Şantaj popesc în judeţul prostiei

Nu e un secret pentru nimeni faptul că judeţul Vaslui este un judeţ al prostiei unde absolut tot ce-nseamnă instituţie este putredă într-o mai mică sau mai mare măsură şi unde infecţia purulentă este prezentă în mentalitatea majorităţii covârşitoare a populaţiei judeţului.
Nu ştiu dacă am mai spus-o pe-aici dar în alte medii am mai spus-o: Judeţul Vaslui merită desfiinţat cu tot cu populaţie sau pus sub o cupolă şi expus turiştilor care să se uite la televizor la imaginile transmise de camerele din interior. Să nu care cumva să intre în judeţ turiştii căci s-ar putea molipsi de la prostia locală omniprezentă!
Judeţul Vaslui este judeţul cu cele mai multe infecţii intraspitaliceşti din ţară. Cu alte cuvinte, ai toate şansele să ieşi dintr-un spital al judeţului mai bolnav decât ai intrat.
Judeţul Vaslui este judeţul în care dau primăriile faliment dar totuşi sunt bani să vină Pepe pe bani publici la un concert pentru bobor.
Judeţul Vaslui este judeţul unde văruirea unui WC public costă 20 de mii de euro.
Tot judeţul Vaslui este cel în care se fură cablurile de telefon fix dar se mai dau afară poliţişti în loc să se pună parul!
LinkNe-am lămurit cum e cu judeţul?
Ei bine, aşa cum era de aşteptat, în judeţul Vaslui Corporaţia Ortodoxă Română prin subsidiara sa S.C. Episcopia Huşilor S.R.L. şi agenţii de vânzări iluzii îşi permite cele mai de porc abuzuri care într-o ţară normală ar fi aspru pedepsite.
La noi în ţărişoară şi-n special în judeţul ortoprostiei Vaslui, nu numai că nu sunt pedepsite dar "boborul" chiar consideră că e o nesimţire din partea presei să le semnaleze şi să le comenteze ca ceea ce sunt - abuzuri, adică. Din punctul de vedere al "boborului" vasluian sectanţii sionişti masoni atei(TM) plătesc ziariştii să scrie de naşpa de Corporaţia Ortodoxă Română.
Deşi nici cu ziarele din judeţul Vaslui nu mi-e ruşine care mai dau gherle uneori făcând reclamă gratuită corporaţiei. Dar să trecem peste!
De fapt să nu trecem peste pentru că-n judeţul prostiei se face reclamă în media la icoane făcătoare de minuni şi la ciuşmele sfinte!
Da! În judeţul Vaslui se sfinţeşte o amărâte de ciuşmea! Şi tot în judeţul Vaslui se recomandă prin mass-media locală să se doneze bani pentru Catedrala Îndobitocirii Neamului.

De ce-am scris toate astea şi n-am trecut încă la subiect?! Tocmai pentru ca să-nţelegeţi contextul judeţului Vaslui şi pentru a diminua din oripilarea a ceea ce urmează să scriu. Să-nţelegeţi că-n judeţul ortoprostiei vasluiene un asemenea abuz nu este chiar atât de anormal.
Să luăm aminte din Evanghelia Vremea Nouă după popa Dănuţ Doltu:
Consilierii locali din Negresti au rãmas siderati, ieri, auzind de cererea parohiei 1 din oras, de a fi ajutatã cu suma de 8.879 lei pentru plata facturilor restante la energia electricã. Din cauza neplãtii facturilor, E-ON a lãsat pe întuneric unele obiective din parohie, lãsând curent cât sã fie iluminate bisericile în interior. Primarul Cozma a spus cã nu i se pare normal ce se petrece în parohia 1, în conditiile în care plãtile cãtre aceastã parohie, ca si cãtre bisericile din cadrul fostei Protoierii Negresti, au decurs normal. “Am înteles cã au rãmas fãrã curent, dar nu înteleg cum de s-a ajuns în situatia asta. Stiu cã sunt facturi restante încã din 2010, desi noi am plãtit regulat cãtre parohie toate sumele necesare. O sã vãd ce se petrece”, a spus primarul orasului, Ioan Cozma. [via]
Deci cum? Pentru 8879 de lei E-ON a tăiat doar parţial lumina? Păi unul doctor bugetar i-a venit cu arcanu' acasă pentru jumătate din sumă.
După cum se poate observa, modul de a te mira la o anomalie diferă crunt în Românica în comparaţie cu ţările sănătoase la cap. La Negreşti marea mirare e că deşi s-au scurs căcălău bani publici din bugetul de stat pentru facturile bisericii, facturile n-au fost achitate. Asta-i marea mirare şi anomalie!
Nici pe departe nu i se pare cuiva o anomalie cruntă faptul că primăria plăteşte facturile la utilităţi din bani publici pentru sediul corporaţiei ortodoxe române! În alte ţări bisericile încep să închidă porţile pentru că nu mai au bani de plătit facturile, aşa cum de altfel este şi normal.
În plus, să nu uităm că oraşul Negreşti este printre cele mai sărace oraşe din România! Spitalul din Negreşti a fost de mai multe ori în pragul colapsului financiar iar primăria de fiecare dată a ridicat din umeri. De altfel prin anii 2003-2004 o congregaţie penticostală americană hrănea bolnavii din spital pe cheltuiala proprie: mâncare, veselă, bucătari - tot! Primăria era ocupată cu plătitul facturilor la E-ON ale ortodoxiei, normal!
Şi-acum, faptul că primarul de la Negreşti este unul dintre cei mai incompetenţi primari pe care i-a avut o localitate din România de la 1859 încoace nu e o mare chestie. Însă popă ăsta nu e singurul care în judeţul ortoprostiei îşi permite o serie de abuzuri. Vremea Nouă mai notează:
Cazul preotului Doltu nu este singular. La Gusitei, un alt preot, promovat secretar la Protoieria Husi, este acuzat de localnici cã s-ar fi îmbogãtit peste noapte, în doar sase ani de “muncã” ortodoxã. Credinciosii au trimis la Mitropolie si Patriarhie scrisori de nemultumire la adresa parohului Oprea, mutat în grabã la Hurdugi, când s-a descoperit furtisagul. Oamenii reclamã faptul cã “în satul Gusitei a ars biserica din motive necunoscute de noi; s-a construit o altã bisericã cu bani din donatii, sponsorizãri si din pensiile noastre, poate uneori neavând ce pune pe masã, în total vreo douã miliarde de lei. De la Bucuresti s-au primit cinci miliarde de lei si peste noapte preotul nostru tinerel si-a cumpãrat o masină luxoasã, un BMW.
Nu e minunat? Exact de aceea spun că acest judeţ ar trebui desfiinţat. Aici deja nu mai e vorba de bani publici ci de oameni care protestează că nu le ajung banii de mâncare dar în acelaşi timp cotizează din greu la bugetul Corporaţiei Ortodoxe Române! Ăla-i baiu'! Şi pe urmă tot statul este scos vinovat că vezi-doamne le acordă pensii mici şi că nu le-ajung banii! Mă să fie!
Şi ce, credeaţi că se opreşte toată şmenozeala aici? Nu, vă-nşelaţi! Vorbim totuşi de judeţul ortoprostiei Vaslui, prescurtat VS - de la Vai Săracii, desigur.
Să mai luăm aminte din Evanghelia după Vremea Nouă:
Fostul protopop de Negresti, preotul Dãnut Doltu, s-a supãrat tare pe presã si pe autoritãtile din orasul în care a slujit, dupã aparitia unui material în care arãtam cã datoriile la E-ON în fosta sa parohie au ajuns la aproape 100 milioane lei vechi.
Ieri, acesta a sunat în redactie, pentru a spune cã nu este vinovat cu nimic. “Facturile astea au apãrut dupã ce am plecat eu de la Negresti. Eu am mers la E-ON si am cerut copii dupã facturi (în ce bazã E-ON a eliberat niste documente ale parohiei 1 Negresti fostului protopop, câtã vreme acesta nu mai are nicio treabã cu parohia?, n.r.), care aratã cã nu am nicio datorie. Toate restantele sunt dupã ce am plecat eu de la Negresti. Ultima facturã plãtitã de mine a fost pe 14 ianuarie a.c.”, sustine preotul. L-am întrebat de ce crede cã actualul paroh din Negresti a mers la primarul Cozma, pentru a spune cã sunt facturi neachitate încã de anul trecut. “Domnul primar nu stie, dar am sã merg la Negresti sã lãmuresc situatia. Câti bani era sã cer de la primar? Pentru cã mi-ati lezat demnitatea, am sã vã fac o plângere penalã si am sã cer judecãtorilor sã-mi dea despãgubiri morale. Am sã-i fac si domnului primar Cozma o plângere pentru declaratii mincinoase în presã, va rãspunde si dânsul pentru ceea ce a spus”, a mai adãugat popa Doltu. Totusi, împãciuitor, acesta a lansat si o altã variantã, aproape de infractiunea de santaj: “Dacã faceti o sponsorizare la bisericã, am sã renunt la toate plângerile! Asa, veti ajuta biserica”. [via]
Poftim? Deci cum aşa ceva?! Ei e-te-aşa!
Răspunsul ziariştilor a reuşit să-mi smulgă un zâmbet. Foarte bun răspunsul. Dar cei câţiva care au mai mult de doi neuroni obosiţi de la atâta ping-pong ar putea să se mute din judeţul Vaslui şi să purcedem la desfiinţarea de facto! Serios! Dar nu la desfiinţare prin regionalizare sau ce se mai visează p'acolo. Nu! La desfiinţare în fapt, cu tot cu aproape toată populaţia!

Sună fascist? Sună dur? Poate!
Nu mi-e ruşine că-s născut în judeţul Vaslui. Nici n-ar avea de ce că doar nu am ales eu asta. Însă aş prefera să dorm într-un coş de gunoi din Cluj Napoca decât să fiu nevoit vreodată să mai locuiesc acolo! Oameni raţionali din zonă - fugiţi!

În numele statului, şi-al furtului şi-al sfintei prostii, amin!

9 comentarii:

  1. Foarte frumos articol, felicitari si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi la ora 15:00 incepe concursul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai scutiti-ne domnilor de sarcasmul unor inadaptati! Nu sunteti in stare sa va adaptati la o societate pai atunci unitati-va in curtile dvs si lasati-ne pe noi in pace!
    Bine v-ar face daca Doltu v-ar da in judecata ca sa va ganditi mai bine inainte de a publica aceste ´´comori de intelepciune´´ in public.
    Inainte de a publica acele mizerii v-ati informat bine sa vedeti cui ii apartin aceste facturi? Pai ce fel de ziaristi sunteti?
    Unde va este profesionalitatea?
    Eu sa fiu in locul lui Doltu v-as da in judecata direct. Nu v-as admite nici un fel de contributie al biserica! Si de unde stiu eu ca chestia cu contributia nu e inventia voastra la fel cu cea cu facturile neplatite?
    Mai multa profesionalitate domnilor si pe urma mai vorbim. Daca Vasluiul e polul prostiei pai Dvs v-ati demostart a fi un ADEVARAT fiu al Vasluiului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aștept cu nerăbdare să mă dea popa Cioacă ăla în judecată. Numele meu e public, sunt ușor de găsit. Lăsați popii să vină la mine!

      Ce nu înțeleg însă din comentariul tău de frustrat e partea asta: „Nu v-as admite nici un fel de contributie al biserica!” - Păi cine cristoșii mă-sii a pomenit ceva în articolul ăsta de dat contribuții la biserică? Eu nu vreau mai multe contribuții la biserică - ci mai puține! Cât mai puține. De preferință deloc, niciodată, în veci și pururi, Amin!

      Ștergere
  4. Sincer nu prea inteleg de ce te plangi! Detectez putina invidie in spusele tale? Si ma rog pentru cine ai dori sa fie aceste donatii? Pentru dvs?
    Profesionalitatea dvs lasa mult de dorit, dar mult de tot!
    Pe cand documentele cu care demonstrati ca spuneti adevarul?Sau trebuie sa va credem pe cuvant?
    Daca nu sunt documente o sa luam si noi acest articol ca pe ceea ce este de fapt: un domn care se plictisea acasa si nu stia ce sa mai inventeze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi că tu, un anonim de pe Internet, ești atât de important încât să mă stresez eu să-ți demonstrez ție ceva?!

      Nu-ți place profesionalismul meu (și nu „profesionalitatea” - mai dă și tu pe la școală!) - n-ai decât să nu citești. Eu, spre deosebire de popii hoți, nu-s plătit din bani publici ci dimpotrivă, sunt contribuabil. Când popii nu vor mai primi bani pe care mie Statul mi-i fură prin „taxare” - nici eu n-o să mă mai iau de ei.

      Și-acum valea că-mi murdărești netul!

      Ștergere
  5. O durere ai tu cu cine si ce contributii se afc la biserica!
    Cine e frustratul aici?

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails