joi, 23 februarie 2012

Noua siglă a PD-L - propunere cetățenească

Vin și eu acasă ca tot omu de la serviciu - ca tot omu din ”România care muncește” - ca să-l citez pe bravul nostru președinte, și m-apuc și eu să citesc știrile.
Și nu mă plimb eu bine pe net că peste ce dau? Iacă-tă numa' peste-o ştire de-un cretinism greu de imaginat chiar şi pentru partidul care adună cei mai mulţi cretini pe mm².
Titlul ştirii vine cam aşa: Schimbarea la FAŢĂ a PDL: CE SIGLĂ propuneţi?
Şi-apoi vin primele rânduri absolut odioase care zic că:
Democrat-liberalii redeschid, la început de an electoral, discuţia despre schimbarea siglei partidului. PDL ia în calcul înlocuirea trandafirului, simbol de stânga, dar şi a culorii portocaliu. Deocamdată, conducerea PDL adună idei din teritoriu. În 2011, demorat-liberalii veniseră cu idei care variau de la porumbei, măr, carte deschisă, la inimă. Ce însemne ar trebui să aibă PDL?
Absolut fabulos.
Şi m-am gândit eu, aşa mărinimos cum sunt, să dau o mână de ajutor Partidului Prezidenţial, din moment ce acesta s-a gândit la mine, românul care munceşte - măcar în declaraţii şi până mi-a luat taxele, că dup-aia oricum m-a invitat să-mi dau singur cu tesla-n testicule văzând cum salariul pe-o lună nu mai acoperă nici traiul pe două săptămâni. Şi asta nu pentru că n-aş munci sau pentru că nu-mi DĂ statul - că n-am nevoie să-mi dea - ci doar cât să nu-mi mai tot ia cu 70 de mâini.
Văzând propunerile total nepotrivite ale conducerii PD-L cum ar fi porumbei sau inimi, m-am gândit să încropesc eu o siglă mai apropiată de simţămintele românilor şi ale electoratului.
Ideea mea de siglă este asta:

Când PD-L a câştigat din nou alegerile în 2009 am scris că va fi Câcău. Acum, mi-am permis să exprim grafic cum îmi imaginez că va fi dacă PD-L va câştiga alegerile. În plus, îmi doresc foarte mult fie să plec curând din ţară fie să mă înşel amarnic sau nici măcar să nu mai fie nevoie să-mi fie infirmată sau demonstrată teoria.
În fine, trecând peste asta, eu propun pentru PD-L ca, dacă va câştiga alegerile, să insiste pentru modificarea stemei naţionale. Şi-aşa nu-i prea place lui Băsescu actuala stemă şi-i tot schimbă culorile. Hai măcar s-o oficializăm şi să punem una faină. De exemplu asta:
RPR vine de la Republica Parazitată România. Până la schimbarea stemei de către Partidul Prezidenţial, ţara asta va fi fost parazitată suficient de mult încât să ne putem permite s-o oficializăm şi-n stemă.
Şi pentru că sunt un capitalist care nu aşteaptă să-i dea statul şi gândesc în perspectivă, mi-am permis să-mi imaginez şi o situaţie spre finalul celui de-al treilea mandat al conducerii băsesciano-pd-liste. Situaţia vine din faptul că la cum funcţionează CNA în prezent, se îndreaptă în direcţia potrivită.
(click pe poză pentru a mări)
Copiii noştri vor şti din start cine e partidul iar ce-i spune partidul va fi sfânt. Exact ca-n 1984 (romanul, nu anul calendaristic - deşi la noi merg amândouă).

Sper ca minunatul partid prezidenţial, care intenţionează să se metamorfozeze într-un acelaşi cretinism cu acelaşi băsism, sau aceeaşi Mărie cu altă pălărie, cum vreţi, să aprecieze munca pe care am depus-o în slujba partidului care are grijă de taxele mele cam în aceeaşi măsură în care au şi cămătarii, cu diferenţa că la cămătari mă duc de bună voie pentru a fi tras pe pârţ, în timp ce statul mă trage oricum (nu se chema viol asta?).

Acestea fiind spuse,
Vă salut cu respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails