miercuri, 15 august 2012

România chiar e un stat polițienesco-teocrat. Jură pe dumnezău că ești băsist!

Spuneam eu prin 2008-2009, pe la începuturile acestui blog că România prezintă toate semnele transformării într-un stat polițienesc-jandarmeresc. Pe-atunci am fost etichetat ca „dement” iar vorbele mele etichetate ca „exagerări de-ale lui Vâlsan”.
De-atunci au fost multe dovezi că așa stau lucrurile - de la intimdarea și chiar cenzurarea unor posturi de televiziune pentru tupeul de a nu fi băsiști până la mutilarea în stradă pe caldarâm a oamenilor care au avut tupeul să iasă și să spună explicit că nu sunt băsiști în ianuarie 2012.
Și culmea, aceleași gunoaie umane de la Jandarmerie vin după aia cu tupeu și fac apel la non-violență? Bă nene, voi pe cine aveți senzația că prostiți?! Serios acum.
Adică voi mutilați oameni pe stradă și apoi tot voi postați în îngerași care vreți să preveniți violența?! Și-apoi vă mai mirați de ce n-are nici dracu încredere în Miliția română și de ce vă-njură toată lumea când vă vede!

Ei bine, în cursul zilei de ieri, alte gunoaie dar din aceeași tagmă, s-au apucat pur și simplu să hărțuiască și să facă poliție politică în numele fostului președinte al României, Traian Băsescu.
Nu e prima dată când îi zic așa lui Băzeus. Din punctul meu de vedere, începând cu 30 iulie, singura formă legitimă de referire la acest individ este formularea „fostul președinte al României”. Orice altă formulare mi se pare un cretinism neconform cu realitatea.

Și să citim din presă:
Persoane din 15 județe ale țării sunt anchetate de procurorii DNA și de la Parchetul general, pentru simplul fapt că au votat la referendum.
Deși nu au citat oamenii, procurorii au bătut din casă în casă și au chemat localnicii să dea declarații în sediile primăriilor sau ale poliției și pentru a-i intimida i-au pus să jure pe Biblie că spun adevărul.
Vă spun sincer că n-am mai fost șocat la modul foarte serios de ani buni. De peste 10 ani nu m-a mai șocat într-așa un hal o informație pe care am primit-o. Da, sunt un om greu de șocat.
Prima mea reacție a fost: „Ce-au făcut mă?!?!”
Trecem pentru moment, de dragul discuției, peste faptul că s-au dus să facă poliție politică, peste faptul că DNA-ul și-a depășit atribuțiunile cu mult și peste faptul că au încălcat legea interogând civil fără să-i citeze în prealabil în vreun dosar și fără să li se respecte dreptul la un avocat. Trecem peste asta pentru moment.
Dar cum mama dracului să-i pui să jure pe Biblie?! Bă nene sunteți dilii?! În ce țară trăim?!
Păi și dacă cei pe care-i hărțuiați nu erau creștini? Sau cine știe, poate mai nou, în statul băsist-totalitar-teocrat, a fi creștin e o obligație.
Să mai cităm din presă:
În comuna Drăgoteşti din judeţul Gorj, au fost audiate circa 40 de persoane inclusiv primarul Vili Pasăre care susţine că cei trei procurori aveau listele electorale subliniate în dreptul anumitor persoane. Toate aceste persoane votaseră însă, se pare, semnătura lor apărea în dreptul altor cetăţeni. Un bătrân în vârstă de 80 de ani a fost chemat la audieri și a refuzat să-și recunoască semnătura de frică să nu-i taie pensia.
Aceasta este evident o acțiune de intimidare. E cusută cu ață fosforescentă această situație - atât de evidentă e. Cine mai pune botul la bullshit-ul băsist, este, din punctul meu de vedere, de azi înainte, un retardat mintal pe care-l rog să nu mă mai deranjeze vreodată. Și nu glumesc.
Gata! A fost amuzantă asta cu Băsescu și am tolerat multe tocmai pentru că până azi nu-mi păsa prea tare. De azi înainte, însă, nu mai este amuzant.
Nu e deloc amuzant când instituții ale statului (prin definiție oprimator, oricum) vin și hărțuiesc oameni care au avut curajul să-și exercite un drept constituțional.
Și bomboana de pe colivă:
În orașul Piatra Olt, procurorii au fost huiduiți de localnici, după ce oamenii legii i-au întrebat pe aceștia dacă au votat la referendum și cu cine?
Localnicii anchetați de procurori sunt revoltați de acest lucru și spun că nu este normal să fie întrebați dacă au votat și cu cine.
Nu mai are rost să citez din Constituție. Oricum Constituția e hârtie igienică de ani buni în România. Puteți să mă credeți pe cuvânt că votul e secret. Cu alte cuvinte, nimeni, dar absolut NIMENI nu are voie niciodată, sub nicio formă, indiferent de motiv, să vă întrebe cu cine ați votat!
Cu-alte cuvinte, nici gunoaiele de la DNA, nici gunoaiele de la Miliție, nici gunoaiele de la Procuratură, nici NIMENI.

Dragi băsiști,

Până astăzi mi-a făcut plăcere să glumim, să ne ciondănim și să stau să vă explic ce-i aia „falsă dihotomie” - o eroare de logică ce-o comiteți de 100 de mii de ori pe zi când echivalați pe orice nu e băsist cu „susținător al PSD-ului”.
De azi înainte, această plăcere a mea se reduce la zero.
Necesită foarte mult faliment moral personal să mai crezi că a fi băsist înseamnă „apărarea statului de drept” sau alte cretinisme pe care le îndrugă propaganda băsistă.
Mă doare-n cur și de PSD, și de PNL, și mai ales de PD-L. Același rahat sunt toți. Dar rahatul băsist tocmai m-a călcat în picioare indirect și a călcat în picioare aproape fizic în mod direct niște cetățeni ai României. Pentru asta, consider că nu mai avem ce discuta.
Din punctul meu de vedere, cine consideră că susținerea lui Băsescu este o opțiune bună, este automat un susținător al autoritarianismului, al teocrației și al suprimării libertății de expresie. Un astfel de om, este, din punctul meu de vedere, un om cu care pur și simplu nu vreau să discut.
Este dreptul lor să considere așa și consider că ar fi greșit ca băsiștii să fie cenzurați. Însă, este și dreptul meu să nu mai vreau să vă mai văd și să nu mai vreau să aud de voi în niciun fel.
Prin urmare, vă rog să căutați să mă ignorați, să renunțați să mai citiți acest blog și în general să dispăreți de lângă mine definitiv și irevocabil.
Nu e nimic personal - ci pur și simplu nu mai vreau să am de-a face cu oameni falimentari din punct de vedere moral și care cred că i se poate scuza orice unui securist bătrân doar pentru că socialiștii-s de porc. Da, știu, socialiștii sunt de porc. Blogul ăsta e plin de critici la adresa lor. Și vor urma și altele. Și nu, nu-i voi vota niciodată - tocmai pentru că-s de porc.
Însă faptul că socialiștii-s de porc nu înseamnă că un individ împotriva căruia s-au exprimat mai mulți oameni decât s-au exprimat în favoarea-i (asta dacă nu cumva vreți să contestați că 7,4>5,2 - în religia băsismului orice e posibil și m-aștept de-acum la ORICE!) poate face orice și că asta înseamnă „stat de drept”.
Și da, mi se rupe masiv de ce spune Unchiul Sam și de ce spune m.U.E. (marea Uniune Europeană). Faptul că propaganda băsistă face apel la autoritate când citează cretini de prin U.E. care habar n-au nimic din ce se-ntâmplă pe plaiurile mioritice nu mă impresionează. Poate și pentru că pe mine în general nu mă impresionează m.U.E. în niciun fel.

Acest mod de a face politică trebuie să dispară definitiv.
Nu consider însă demnă comparația lui Băsescu cu Ceaușescu. Ceaușescu, pe lângă nenumărate prostii, a făcut și câteva lucruri bune - durabile în timp. Ceea ce nu e cazul cetățeanului de la curticică.

Acestea fiind spuse,
Vă salut cu respect și aștept procuratura și DNA-ul și la ușa mea. Că doar și eu am votat pe liste suplimentare!

P.S.: Întrebare de reflectat asupra-i: În ce perioadă a mai avut România ofițeri ai serviciilor secrete care dădeau note informative în redacțiile de ziare?

6 comentarii:

  1. scuzama dar aberezi de data asta cu gratie .... procurorii aia sunt rosii ca si tine nu portocalii ca si muie ala de basescu .... bafta si la mai multa ratiune ... daca nu ai inteles cine vrea ciolanul si ce drepturi are cel care teoretic detine ciolanui ai trait degeaba ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretene, PSD-ul nu e format din genii - asta-i clar. Dar cât de dement ar fi PSD-ul să-și trimită oameni care să discrediteze referendumul inițiat și organizat tot de ei? N-are consecvență logică ceea ce spui.
      În altă ordine de idei, prin comentariul tău mi-ai demonstrat că am dreptate când indic falsa dihotomie. Și tu, ca de altfel crunta majoritate a băsiștilor, ai tras direct concluzia că mi-e drag PSD-ul, doar pentru simplul fapt că-l disprețuiesc personal pe zeul tău, Băsescu Traian.

      Ștergere
  2. Muntean Viorica15 august 2012, 23:09

    Bravo prietene.Ai tot respectul meu pentru felul in care ai despartit apele...Basescu nu se va opri aici si nenorocirea e ca se va intoarce la Cotroceni cu concursul scarbos al celor din "fundul curtii",vorba unuia de la Catavencii.Si cand te gandesti cu ce manipulare grosolana a castigat in 2004 ,ca sa ne alegem doar cu ceea ce am vazut azi.Si inca nu stim tot.Infioratoare este fascinatia "elitei" pentru grobianismul incalificabil al acestui specimen,pe care-l detest fizic,de cand a inceput sa-i fie evident arivismul feroce in politica romaneasca,odata cu fortarea caderii guvernului Ciorbea.Cred ca ma voi aciua in pestera lui Platon...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana cand procurorii nu vin cu o citatie, le poti spune cum a spus-o si un politician ca ti se rupe (puncte, puncte) de ei.

    La intrebarea daca ai fost la vot si daca da, cu cine ai votat, le poti raspunde sa te caute prin alta parte.

    La partea cu juratul "pe biblă", ii poti baga de-a dreptul in ma-sa. In primul rand in raport cu statul care se da secular, nu am de ce sa jur pe o carte religioasa, indiferent daca eu personal cred sau nu in Dumnezeu. Prefer ca, in cadrul prevazut de lege, adica in tribunal, sa jur pe Constitutia Romaniei, al carei cetatean nu am ales sa ma nasc, dar am ales sa raman cel putin pentru moment.

    "Și da, mi se rupe masiv de ce spune Unchiul Sam și de ce spune m.U.E. (marea Uniune Europeană). Faptul că propaganda băsistă face apel la autoritate când citează cretini de prin U.E. care habar n-au nimic din ce se-ntâmplă pe plaiurile mioritice nu mă impresionează. Poate și pentru că pe mine în general nu mă impresionează m.U.E. în niciun fel."
    Din pacate si unchiului Sam si m.U.i.E.-i (marii Uniuni iluzorii Europene) i se rupe masiv de ce spui tu, eu si inca niste zeci milioane de cetateni ai estului continentului. Ma tem ca singurul lucru pe care l-am putut face "ca cetateni" cu drepturi depline a fost mersul la vot. De aici incolo, meciul de baraj se joaca cu usile inchise in alta parte, iar toate evenimentele cu iz de tragicomedie, precum acesta in discutie, sunt niste jocuri de glezna.

    In alt act al acestei tragicomedii, s'a "descoperit" ca populatia Romaniei a scazut in ultimii ani. Fac o prezicere a la Mama Omida ca, in functie de evenimente din alte parti ale Globului, populatia Romaniei ar putea creste brusc, fie cu neparticipanti la vot, fie cu votanti retroactivi de "DA".

    RăspundețiȘtergere
  4. http://lacoltulstrazii.ro/2012/09/26/frauda-la-referendum-acum-cu-cifre-oare-ce-mai-face-dragnea/

    Aprox 160.000 in plus la prima vedere.
    Procurorii chiar trebuiau sa stea acasa in acest caz?

    Pe de alta parte, daca eu as fi aparut pe lista suplimentara din cazua unui dobi de la PSD care a reusit sa faca rost de datele mele si sa puna un vot in locul meu, nu era normal ca un procuror sa vina frumos pana la mine sa ma intrebe daca eu chiar am votat de 2 ori au ba? Cu citatie evident, nu cu Biblia in mana. De porc e modul in care ei au continuat investigatia. Intentia insa, e cat se poate de intemeiata. Cat timp nu apar de 2 ori pe lista, frectie, nu are ce sa-mi faca, asa ca alarmarea ta de final nu e intemeiata ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Mi se arată şi mie un dosar cu liste. Dobitocul care îmi falsificase semnătura la referendum utilizase cam aceeaşi măzgăleală de mai multe ori consecutiv, o dată pentru mine, iar restul, pentru familie – părinţi, fraţi, surori etc. Nici măcar nu se chinuise să o modifice. Aşa l-au prins pe cretin, au luat la ochi, pagină cu pagină, fiecare dosar cu liste. Procuroarea e epuizată, îi spune unei colege că îi este rău fizic. O cred. Ea şi colegii ei nu pot să ignore semnăturile a 7,4 milioane de români."

    De aici -> http://ciufutozaurus.wordpress.com/2012/11/14/today-was-a-fine-day-for-justice/

    Aici s-a respectat procedura, igh.

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails