vineri, 31 august 2012

Taxa pe vagin din bani publici

Mulțumesc lui Vlad, cititor vechi al scrierilor de pe-aici și bun prieten, pentru că mi-a adus în atenție cel mai nou act de socialism ginecocentrist pus în practică de statul român care, evident, nu discriminează împotriva nimănui. Și spun nimănui pentru că împotriva bărbaților e voie să discriminezi peste tot pe unde marxismul cultural este văzut ca normă.
În România, ca de altfel în toate țările lumii (inclusiv Iran sau Arabia Saudită!), femeile reprezintă majoritatea absolvenților de studii superioare. Dar nu reprezintă majoritatea în proporționalitate de vreun fel cu proporția în populația generală (52-48%) ci de regulă 57-58%.
Ba mai mult, băieții reprezintă majoritatea cazurilor de abandon școlar iar proporția crește pe zi ce trece o dată cu feminizarea mediului educațional românesc după modelul matriarhatului englez și cel suedez. Și n-o spun eu - ci o spune chiar un studiu realizat (evident tot pe bani publici) de către brațul implementator al feminizării, Comisia Europeană. Studiul îl puteți consulta integral aici. Dacă vreți să vă umpleți de nervi, chiar vă recomand să-l consultați.
În lumina acestor fapte, relevate chiar de către propaganda marxist-culturală, statul român, în colaborare cu entitatea marxistă supra-statală, Uniunea Europeană, s-a gândit să... ajute băieții? Nu, nu! Evident, să mai ajute un pic femeile căci știm foarte bine cât îs de oprimate și știm foarte bine că de regulă clasa oprimată trăiește mai mult decât clasa oprimantă și are o educație superioară și, desigur, pentru clasa oprimată se cheltuie de un milion de ori mai mulți bani întru sănătatea ei decât pentru clasa oprimantă. Știm foarte bine asta... nu?
Și nu glumesc în rândurile de mai sus. Chiar există foarte mulți bătuți în cap în România care chiar cred că femeile sunte cele oprimate și, mai rău, că există un „război împotriva femeilor” - asta în ciuda muntelui de dovezi care începe s-apară chiar și din zone de unde nici cel mai optimist non-feminist nu s-ar fi așteptat (Comisia Europeană, de exemplu).

1. Prezentarea subiectului

Ca să n-o mai lungim, cităm direct de la sursă:
Universitatea ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, Universitatea de Vest din Timişoara şi Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca oferă 1300 de burse sociale pentru studentele masterande aflate în situaţii sociale defavorizate.[...]
Bursele vor fi acordate în anul universitar 2012-2013, studentelor înmatriculate la studii universitare de masterat acreditate în cadrul universităților de stat sau private din Regiunea de Nord - Est , Regiunea de Nord - Vest şi Regiunea de Vest, în anul I sau II, la zi, care sunt integraliste şi nu beneficiază de bursă socială sau de alte tipuri de bursă (Erasmus, bursă de merit etc).[...]
Bursele sunt oferite de cele trei universități, în cadrul proiectului „Reconstrucţia statutului femeii: de la discriminare la dezvoltare profesională şi egalitate de şanse" (ID 50679), cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane POSDRU 2007 – 2013.[...]
Deci ne-am lămurit, da?
Pe scurt, dacă ai vagin și ai intrat la master la una din cele trei universități și nu ești dintre studenții relevanți (aceia fiind încurajați după model capitalist - burse pentru cei mai buni în funcție de performanțe) - acum iei și tu bani.
Dacă n-ai vagin,... trist! Viața-i dură! Poți să te și lași de facultate și să-ți intre bine-n cap băiete: Facultatea nu-i de tine!
Deci în țara în care pentru fiecare femeie care se sinucide, se sinucid 3 bărbați; în țara în care pentru fiecare două femei care termină un master, termină și un bărbat; în țara în care bărbații violați de femei sunt luați la mișto de toată mass-media; în țara în care 94% din decesele la locurile de muncă sunt suportate de oameni fără vagin; în țara în care există zero cabinete de stat de andrologie față de 215 de ginecologie; în țara în care există un singur adăpost pentru oamenii fără casă și pentru victimele violenței domestice care primește și bărbați față de 50 care primesc doar femei și în țara în care învățătorii de sex masculin de la clasele I-IV încep să devină o raritate - statul român, sub oblăduirea brațului etatist european, se gândește să... mai ajute un pic femeile!
În plus, criteriile de acordare al acestor burse sunt făcute de-așa natură încât circa 90% din studente (și evident 0% din studenți) se încadrează.
Vă recomand să citiți Art.2 din regulamentul de acordare. Nu pot copia aici și nici nu stau să scriu textul. Ideea în Art.2 e că dacă ești orfană, ești eligibilă. Dacă ai boli mai grave ești eligibilă. Și dacă în familia ta (fără tine) se fac sub 1100 de lei/cap de familie ești așijderea eligibilă.
Într-una din aceste situații se află circa 90% din studente. Și nu trebuie să fii „social scientist” pentru asta, ci e nevoie să te uiți la salariul mediu pe economie în majoritatea județelor țării. Căci să fim serioși, studenții de la Univesitatea de Vest din Timișoara, „Babeș-Bolyai” din Cluj și „Al. I. Cuza” din Iași sunt în mare parte din alte județe decât Timiș, Cluj și respectiv Iași. De regulă din județe învecinate - mult mai sărace.
Mai mult, criteriile de acordare sunt gândite de-așa natură încât la „venituri” să nu intre banii trimiși din străinătate odraselor din România. Sigur, e un punct acolo care se referă la subiect, dar e atât de vag formulat încât e mai mult decât ușor de ocolit.

2. Viziune de ansamblu

Practic, această măsură pune pe bugetul public o taxă pe vagin. Pentru beneficiul ca femeile să vină la școală la masterat, noi toți trebuie să plătim o taxă - ca nu cumva să se „simtă” ea discriminată.
Verbul „a simți” e foarte important în dihotomia marxist-culturală. E important pentru că tot ce contează în această ideologie este perspectiva și percepția ginecocentristă. Restul aspectelor - cum ar fi lumea reală, datele statistice, metoda științifică, etc. etc. - sunt aspecte secundare și unelte pe care le manipulăm ca să ne validăm ceea ce „simțim”.
Practic, prin legea asta vor fi încurajate foarte multe proaspăt licențiate să dea la masterat - în vreme ce proaspeții licențiați, neavând vagin dar nici bani, se vor orienta pe piața muncii.
Orientându-se pe piața muncii, vor găsi de lucru și vor plăti impozit 42% la stat - pentru ca statul să susțină mai multe femei să facă masteratul.
Se observă trendul de inginerie socială?

Hai să luăm un exemplu ipotetic dar care se încadrează în tiparele studentului român din oricare dintre orașele Iași, Cluj și Timișoara:

2.1. Studiu de caz

Să zicem că Ana și Gigel studiază amândoi la FSEGA în Cluj Napoca la secția Informatică Economică, la zi.
Să zicem că intră amândoi cu 8,75 media de admitere și prind la limită un loc la buget. Să mai zicem că unul e din comuna Sucutard și celălalt din comuna Vad, sat Cetan (cele mai sărace localități din jud. Cluj pe care le știu eu). Să mai zicem că pe când cei doi aveau 10 ani, unul din părinții lor a decedat într-un accident de mașină și au fost crescuți de celălalt părinte. N-are importanță care dintre părinți.
Să zicem că o dată cu admiterea la facultate, părinții fiecăruia dintre ei pleacă într-o țară europeană ca să câștige mai bine și trimit odraslelor lor câte 1000 de lei/lună ca să aibă cu ce se descurca la facultate.
Să zicem că Ana și Gigel, fiind mai săraci, studiază pe brânci - gândiindu-se că e singura lor șansă de a scăpa de sărăcie - și astfel și Ana și Gigel termină în fiecare semestru alternativ pe pozițiile 2 și 3 în ierarhia pe medii - astfel amândoi încadrându-se la o bursă de studiu, care de regulă e 350 de lei.
Deci fiecare dintre ei se descurcă cu 1350 de lei/lună. Ceea ce nu e chiar puțin - dar nici foarte mult pentru un student - chiar și dacă stă la cămin.
La sfârșitul anului II de studiu, vine criza economică (sau se-ntâmplă un eveniment neprevăzut) și părintele plecat îi anunță că nu le mai poate asigura 1000 de lei/lună ci maxim 600 de lei pe lună - și nici nu știe cât va dura situația pentru că lucrurile s-au înrăutățit „afară”.
În primul semestru din anul III de studiu Ana și Gigel trag și mai tare să prindă prima poziție, care asigură o bursă lunară de 480 de lei - bursa de merit. Însă cum necum nu reușesc să depășească tocilarul maniac care pare lipit ca timbrul de scrisoare de prima poziție a clasamentului și Ana și Gigel termină tot pe 2 și 3 și tot cu 350 de lei/lună se aleg.
La începutul semestrului II din anul III, Ana și Gigel mai primesc o lovitură - părinții îi anunță că nu le mai pot asigura decât maxim 450 de lei pe lună.
Fiind ultimul semestru - nu prea mai contează pe ce loc termini căci oricum, dacă dai la master, contează mai mult media de admitere - totuși slab influențată de media generală pe ultimul semestru.
Așa că și Ana și Gigel, sub presiunea sărăciei, își caută un loc de muncă cu jumătate de normă din care câștigă, să spunem, 400 de lei/lună la un program de 3 ore/zi. Știu, legal nu se poate 3 ore pe zi dar în practică vă asigur că se poate.
Spre finalul anului III, când Ana și Gigel se pregăteau să-și caute ceva mai serios de muncă și erau convinși că nu-și pot permite să dea la masterat, ANA citește despre această bursă, în timp ce la locul de muncă sunt anunțați că remunerația li se reduce la 300 de lei/lună. Astfel, cu o lună înainte de predarea licențelor, Ana și Gigel se descurcă la limită cu 750 de lei pe lună. (450 de la părintele plecat și 300 leafă)
Se predau licențele și se susțin iar Ana și Gigel obțin amândoi 9.00 la examenul de licență.
Ana însă se hotărăște să meargă la masterat și, deși intră a 10-a (deci fără șanse la bursă de merit sau de studiu) aplică la această bursă de 333 lei/lună, care se adaugă celor 450 primiți de la părintele plecat.
Gigel, neavând vagin, nu e eligibil pentru această bursă și deși își depune și el dosarul la același masterat și intră al 9-lea (deci peste Ana), realizează că nu poate trăi cu 450 de lei, mai ales că masteratul e greu și necesită mult timp de concentrat numai pe școală.

Așa că Gigel începe să-și caute de lucru și, neavând și masterat, prinde doar un post de doi lei de „entry-level” pe 700 de lei/lună net de unde va spera să promoveze. Părintele lui Gigel îl anunță că nu-i mai trimite deloc bani dacă nu mai face școală. Totul în timp ce Ana apucă să-și și facă studiile pe care le-ar fi vrut și Gigel și primind în total 783 de lei/lună fără să fie nevoită să muncească.
Peste doi ani, Ana va termina masteratul și va veni să se angajeze tot unde e Gigel. Gigel între timp a înaintat o treaptă și câștigă acum 900 de lei pe lună. Ana, însă, având și masterat, este încdrată mai sus - pe un post care pleacă de la 1100 de lei pe lună, adecvat pregătirii ei - plătită practic și din banii lui Gigel.

2.2. Concluzii

Sigur, exemplul dat de mine poate suferi modificări și perfecționări ca să fie mai realist, dar ideea de bază este că această abordare, bazată pe marxism cultural, oferă de facto un avantaj oamenilor cu vagin pentru simplul fapt că au vagin și dezavantajează de facto oamenii fără vagin pentru simplul fapt că n-au vagin.
În exemplul meu Gigel nu-i cu nimic vinovat că Ana era săracă - că doar și el era sărac. Ba mai mult, nici n-o cunoștea pe Ana înainte să concureze direct pentru supraviețuire la facultate și nu-i greșise cu nimic Anei.
Așa se-ntâmplă atunci când gândești în termeni de „clase” și grupuri de oameni - și nu în termeni de indivizi. Ana a fost postulată a priori ca fiind discriminată și oprimată pentru că făcea parte din grupul etichetat așa de către ideologie - în vreme ce Gigel a fost postulat a priori ca fiind privilegiat și oprimator pentru că făcea parte din grupul etichetat așa de către ideologie.
Iar când Gigel se va prinde de fază și va deschide gura spunând că nu este corect ceea ce s-a-ntâmplat, va fi întâmpinat cu „Ție ce nu-ți convine? Man up!” sau va fi etichetat ca „porc misogin sexist patriarhal”.
Iar dacă cumva Gigel dovedește în companie abilități peste ale Anei și va fi promovat peste ea, chiar dacă el n-are master - Ana va fi țipa „ajutor! sexism! gender pay gap! etc.”. Dacă cumva Ana dovedește în companie abilități peste ale lui Gigel și va fi promovată peste el - va fi dat exemplu ca „successful empowered woman”, trecându-se cumva sub preș că ea este acolo datorită unei discriminări evidente ca lumina zilei ce s-a comis în favoarea ei și în defavoarea indivizilor fără vagin.
Pentru că așa funcționează marxismul cultural!
Constituția României spune la Art.16 alin 1 că:
Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
Și mai spune la Art. 30 alin 7 că:
Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.
Eu cred că la Art 16 mai trebuie adăugat un alineat pe lângă alineatul 1 care să scrie „Excepție de la alin. 1 face situația în care discriminarea avantajează indivizii cu vagin” iar la Art. 30 mai alin. 7 mai trebuie adăugat „Se exceptează incitarea și exercitarea de discriminare împotriva indivizilor fără vagin”. Nu de alta dar exact așa stau lucrurile în realitate. Măcar s-o și legiferăm, zic.

Și stați liniștiți - statul-dădacă marxist e abia la început în România!

Acestea fiind spuse,
Vă salut cu respect.

4 comentarii:

  1. Excelent articol. Ce abject e marxismul cultural. Incearca cica sa combata o discriminare imaginara (doar postulata de ideologie dar care practic nu are nicio dovada) cu o discriminare legala. Iar cand cineva se plange ca barbatii sunt discriminati in Rmania, si asta legal, imediat apar idioti care zic ca e o problema cu cei care au zis asta ca sunt misogini si/sau traditionalisti. Ce abject e marxismul asta, in care cel discriminat e considerat cel oprimator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata ce zice studiul acela, incepand de la pagina 83 si continuand la pagina 84. Cu exceptia catorva tari printre care Romania, unde rata abandonului scolar este aproximativ egala intre baieti si fete si Turcia, in care fetele care abandoneaza scoala sunt mult mai multe ca baietii, in restul Uniunii (neo-Sovietice) ponderea abandonului scolar este mai ridicata pentru baieti.

    "Deoarece sunt mai mulţi băieţi decât fete care abandonează şcoala, în mod evident există un număr
    mai mare de fete care obţin o diplomă de absolvire a învăţământului secundar superior, în comparaţie
    cu numărul de băieţi.
    "
    Deci, daca la capitolul asta in Romania este egalitate intre baieti si fete, de ce ma-sa vor sa le faca mai egale, fara ca macar sa existe o justificare?
    La urma urmei si negrii au calitati fizice in unele cazuri superioare albilor. Este asta o justificare in a-i (fi) trata(t) ca sclavi? Evident ca un barbat are o forta fizica mai mare ca o femeie. Atunci, de ce sa-si piarda timpul cu studiile? Sa munceasca mai mult, nu? Ca intr'un final, venit obosit seara tarziu, sa i se reproseze de catre doamna (venita de la program de birou, de sef(a)), ca nu mai e in stare de alte activitati "recreative".

    Europa plus "lumea civilizata" = un paradis al taxelor si al discriminarii pozitive. Si asta numim noi "evolutie". Halal evolutie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Who says I do not?

      Sau cumva activitatea sexuală face ca o lege cretină să se schimbe și marxismul să nu mai fie la fel de abject?

      Ștergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails