luni, 31 decembrie 2012

Planuri pentru anul al șaselea

Anul 2013 va fi al șaselea în care va exista blogul ăsta, după 2008, 2009, 2010, 2011 și 2012.
La fiecare final de an zic că anul următor o să scriu mai mult despre fotbal și, cum necum, la finalul anului constat că iar n-am depășit bariera de 4 articole dedicate sportului rege. Ei, nu-i nimic - poate la anul.

În 2013 or să fie o mulțime de evenimente interesante deși fără discuție 2014 e anul pe care-l aștept cu interes. Însă până atunci, în 2013 probabil că voi scrie la fel de rar ca în 2010 când n-am scris nici măcar 80 de articole. Motivul e simplu: Sunt prea multe locuri în care trebuie să scriu și am prea puțin timp disponibil - iar asta nu se va schimba prea curând și, sincer, nici nu vreau să se schimbe.

În 2013 probabil o să scriu în engleză (și în alte limbi) mai mult decât în română - ceea ce va fi o premieră, având în vedere că eu nu sunt chiar un mare fan al scrisului în limbi străine.
Unul din locurile unde voi scrie este platforma A Voice for Men și un altul este platforma Debate@Europe căci competiția precedentă a fost prea scurtă să apuc să critic Uniunea Europeană din toate punctele de vedere. În plus,... mai vreau la Amsterdam :).

Tot în 2013 vreau să umblu mai mult. Exceptând luna decembrie - când am călătorit ca-n vremurile bune (adică mii de km cu trenul și cu avionul de eram mai mult pe drumuri decât într-un punct fix) - de ceva vreme cam tot stau pe loc, E drept, într-un loc fain și din care nu intenționez să mă mut. Însă perioada asta lungă de stat pe loc m-a cam ramolit. Așa că trebuie să mă mai mișc.
Dacă-mi iese asta, e bine pentru toată lumea căci a trecut ceva vreme de când n-am mai împărtășit cu cititorii poze ciudate și relatări și mai și de prin călătorii dubioase.

Desigur, în 2013 nu ne vom opri cu scoaterea în evidență a bullshit-ului corect politic și marxist cultural. De altfel, chiar în primele zile ale lui 2013 o să lovim tare cu un material foarte bun, suprinzător de scurt și pe înțelesul tuturor despre cât de criminal, în cel mai propriu sens, este marxisum cultural. Însă, în 2013 n-o să mai stau la fel de mult la dezbateri cu leftiștii decât dacă e strict necesar - și nici atunci prea mult.
Vremea dezbaterilor a trecut. Cred că e timpul să intrăm efectiv la partea în care îi călcăm pe cap (intelectual vorbind, desigur) și le evidențiem minciunile.
Cum spuneam: Întâi te ignoră, apoi râd de tine, apoi se bat cu tine - și-apoi câștigi. Deja suntem în plină etapă a treia și nu mai e loc de politețuri și de dezbateri cu niște oameni care mint și când respiră.

La capitolul dorințe, abia aștept să văd falimentul Franței - de preferință cât mai puternic.
Mai am și o semi-dorință: Să admir falimentul Suediei. E o semi-dorință pentru că cifrele economice nu mint și e clar că Suedia va da faliment. Rămâne însă de văzut dacă în 2013 sau în primul trimestru al lui 2014. Și la cum stau lucrurile cu voința politică acolo - mi-e greu să cred că vor reuși să cotească direcția țării spre evitarea dezastrului.

În 2012 numărul de cititori constanți a crescut enorm. Dacă în 2011 abia dacă erau vreo 4000 de oameni care se uitau măcar o dată pe săptămână pe-aici câte 4-5 minute, în 2012 numărul lor a crescut depășind 15000 de oameni și există chiar un nucleu de oameni care intră des și citesc folosind Google Translate. Asta e bine.
În 2013 vreau să mai triplez o dată numărul de cititori și cred c-o pot face. În noiembrie, la A Voice for Men Radio, emisiunea cu mine aproape a bătut recordul maxim de audiență în live iar per total sute de mii de oameni au căutat emisiunea cu mine. Dacă reușesc cifre similare în Ianuarie la următoarea emisiune, atunci nu văd de ce n-aș reuși și-aici să-mi ating cifrele. Vom vedea.

Deocamdată atât.
Vă salut cu respect și vă spun și eu „La mulți ani”.
Lucian Vâlsan.

2 comentarii:

  1. La multi ani si un 2013 cat mai fructuos. Ca tot ai mentionat de Frata, Consilul Constitutional a respins legea aceea ridicola cu 75% impozit pe venituri ce depasesc 1 mil euro, o lovitura grea pentru Holand, asta a fost principala lui promisiune in campanie.

    As aprecia mult daca ai putea sa imi pui la dispozitie un link (sau mai multe) privind situatia economica reala a Suediei, pana acum nu am auzit nimic de pericolul unui faliment in Suedia.

    Si totusi, nu stiu daca e bine sa admiram falimentul unor tari, pentru ca la cat de interconectate sunt economiile statelor in ziua de azi, nu e ca si cum doar francezii vor suferii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Important new discovery in the history of misandry:

    "Josephine Tzany, Hungarian Misandric Predator & Serial Killer - 1926"

    http://unknownmisandry.blogspot.com/2011/09/josephine-tzany-hungarian-misandric.html

    RăspundețiȘtergere

Ai reflectat în plus la cele de mai sus? Spune-ne şi nouă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails